Author rasa lagu atas tu sesuai dengan part sedih ni hahah.
Sudah 2 tahun Heejin berhenti di kolej sejak Jimin menghilangkan diri.
Dirumah Heejin.
Yoora: Heejin...ni aku yoora .*mengetuk pintu bilik heejin*
Heejin: Asal kau datang aku?duit kau dah lesap? baru nak cari aku??
Yoora:Aku datang nak minta maaf sebab aku banyak buat salah dekat kau..
Heejin: Dahla kau berambus la aku benci tengok muke kau hanat.
Yoora: Kalau kau tak suka aku , aku pergi dulu eh. Jaga makan minum kau eh. Aku harap kau happy macam sebelum ni.
Eomma : Heejin!! Tae datang ni!
Tae: Tak pe eomma, biar tae pujuk dia.
Taehyung masuk kedalam bilik Heejin yang gelap dan membuka langsir. Tae ternampak Heejin di sudut yang menghala ke tandas.
Tae:Kau kenapa ni?
Heejin: Oh Tae *memeluk Taehyung*
Tae membalas pelukan heejin dan melihat mata heejin yang merah akibat menangis semalaman.
Tae: Jom mandi?
Heejin:Kau nak mandikan aku ke??
Tae: Yelah lagi pun kau kan bakal isteri aku :)
Heejin: Angkat aku!
Sejak Jimin hilang Heejin dapat menerima Taehyung yang mencintainya tanpa dia sedar. bulan lepas Taehyung melamar Heejin di hadapan ibubapa Heejin.
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Tae mendukung Heejin gaya bridal style dan membuka pakaian Heejin dan meletakkan heejin didalam tab yang muat untuk 2 orang.
Heejin kini hanya tinggal bra dan panties.
Tae pula membuka pakaiannya dan hanya tinggalkan boxernya.
Tae mencium Heejin dengan ghairah dan Heejin membalas ciuman Tae.
30 minit mereka berlaga lidah.
Tangan Tae mula menurun ke bra Heejin dan membuka cangkut branya.
Tae meramas buah dada Heejin yang gebu dan menghisapnya seperti baby.
Heejin hanya moan "ahh Daddy aaah fuck me daddy aaa"
lidah Tae mula menuruni di pusat dan membuka panties heejin dan menampakkan miss V Heejin yang masih virgin.
Tae menjilat biji kelentit Heejin dan membuatkan Heejin mengeliat geli.
Lidah Tae meneroka lebih dalam di lubang pussy Heejin dan membuka boxernya.
Heejin yang nampak Batang tegak terus dia mengusap dan mengulum sehingga basah.
Mereka membuat posisi 69 selama 30 minit.
Dick Tae perlahan di masukkan kedalam pussy heejin dan bermula acara sorong tarik.
aa..tae sakittt...aahh heejin moan
ape tak dengar.. tae saja cakap begitu.
Daddy aaaa...sakit...daddyy... Heejin moan dengan kuat sehingga tercum.
babygirl cum la dengan daddy kata Tae
Tae cum didalam pussy Heejin...
aahh aahh daddy... Heejin moan .
bibir heejin diragut Tae dengan ghairah..
Heejin rasa tidak puas lalu dia berkata "Tae"
"Ye baby" tae membalas
"i nak lagi" heejin berkata.Tae senyum lalu memasukkan dicknya kedalam pussy Heejin dan memberi ayunan kuat sehingga air didalam tab banyak terkeluar.
"Ergh tae" heejin moans
Tae melajukan ayunan bila ingin melepaskan air manisnya ke dalam pussy heejin.Lalu mereka melepaskan klimaks bersama.
Tae mengangkat Heejin dari tub dan membawanya ke katil hnya dengan tuala.
Tae meragut bibir Heejin dan Heejin membalas.
Tae melihat pussy Heejin yang merah akibat ayunan kuatnya.
" sian dia sampai merah " kata tae sambil mengusap dan membuat Heejin moans lagi.
lalu mereka tertidur dalam keadaan berbogel dan berpelukan bersama.
SORRY KALAU TERBYUN .
YOU ARE READING
[✔] the grim reaper |18+| 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻❥
Teen Fiction𝙄𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙞𝙣 𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚'𝙨 𝙣𝙤 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙮 𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 .