Heejin Pov
Aku segera bergerak ke kelas biologi yang bakal bermula dihujung block yang agak jauh dari pintu masuk utama.
"Fuhh...nasib sempat." Ujarku setelah sempat memasuki kelas.
TIME SKIP
4.00 Ptg
Aku balik ke dorm dan terus menukar pakaian aku dan memakai baju ballet .
Semua memandang aku semasa aku berjalan di taman yang memang laluan untuk ke studio ballet yang disediakan oleh Uni .
"Aku pakai ketat sangat ke?" aku berfikir...
Aku melangkah masuk kedalam studio dan terlihat beberapa manusia sahaja yang menyertai.
Dalam 20 orang macam tu.
Jurulatih: Okey semua tolong regangkan badan awak supaya tak ada kecederaan yang berlaku semasa latihan.
semua: Nae!
Semua mengambil tikar yoga masing masing untuk bersenam dahulu manakala aku membawa tikar sendiri kerana sudah terbiasa dari sekolah tadika lagi.
Selesai bersenam , jurulatih membuat pengumuman.
Jurulatih: Okey pada bulan hadapan University kita akan dikunjungi oleh Seseorang yang terhormat dan dia ingin melihat tarian dari salah seorang dari kita.
Sarah: Kita buat ni random atau dipilih?
Jurulatih: Kerana saya tahu ia tidak adil jika random , saya akan membuat pertandingan untuk class esok jadi kamu semua bersiap sedia, termasuk lelaki kerana kamu juga perlu menjadi watak watak terpilih.
Aku yang dari tadi terdiam terus mengeluarkan suara...
Heejin: Tema?
Jurulatih: Oh saya hampir lupa... tema nya Giselle . Mari cepat berlatih..
(Contoh je yang atas tu hahah)
Selesai sahaja class ballet aku terus pulang ke dorm.
DI DORM
Heejin: Aduh penat giler
Tae: macam mana tak penat. kau tak rehat langsung.
Heejin: Okey la aku tak rehat langsung dari 24 jam menganga.
Tae: Yelah yelah , perempuan kan selalu betul.
Heejin: Wah, kau dah pandai ek sekarang pasal perempuan semua ni. Btw mana Jimin?
Tae: Tadi dia balik jap pastu aku nampak dia keluar balik and dia bagitau aku yang dia tengah kerja sekarang.
Heejin: Ouh..takpela aku nak mandi dulu.
Tae: Okey *sambil memandang Heejin atas bawah kerana pakaian ketat yang heejin pakai*
*TELEFON BERDERING*
Tae: Hello? Ni sape?
Eomma: Ni eomma Heejin...Heejin ade tak?
Tae: Heejin tengah mandi kejap eh..
Eomma: *Membesarkan mata* Yah kau siapa? kau buat apa dengan Heejin aku hah??!!
Tae: Eh Aunty salah faham ni...kitaorang ni dormmate sebenarnya...
Eomma: Oh mianhe mianhe...
Tae: Oi Heejin cepat la mandi..
Heejin: Kau sabar la jap, aku nak pakai baju...
Tae: Eomma kau nak cakap dengan kau lah...
Heejin: Asal kau tak bagi tahuvaku doh *sambil melilit tuala di badan*
Tae Pov
Haa sudah, dia pakai macam tu pulak..aku bukan boleh dengan paha dia yang putih gebu tu aduh...
End Tae pov
Heejin: Oi cepat la bagi phone tu..
Tae: *memberi phone*
Heejin: Oh eomma, kenapa call ni?
Eomma: Kamu balik sekarang! Eomma nak cakap dengan kamu sikit.
Heejin: Tae macam mana, kesian dia duduk sorang sorang.
Eomma: Bawak jelah kawan kamu tu...
Heejin: okay... *meletakkan panggilan*
.
.
.
.
Heejin: Gi bersiap cepat..Tae: Asal??
Heejin: Eomma aku suruh bawa kau gi sana jugak, aku ada prob dengan family aku so aku kesian kau duduk sorang ii... Jom lah!
Tae: Yelah yelah...
Heejin terus menyarung pakaiannya dan memakai jaket dan terus ke keretanya.
TIME SKIPEomma: kamu kenapa pakai seksi sangat ni?
Heejin: dah malam lagi pun dah nak lewat.
Eomma: Yang tu ke Tae?
Heejin: mcm mana eomma tahu nama dia?
Tae: Tadi eomma awak terdengar kot...
.
.
.
.
.
.
.
.
PLEASE VOTE , COMMENT AND FOLLOW ME .
YOU ARE READING
[✔] the grim reaper |18+| 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻❥
Teen Fiction𝙄𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙞𝙣 𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚'𝙨 𝙣𝙤 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙮 𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 .