Hani bazen kaçıp gitmek istersiniz ya kaçamazsınız hani bazen bağırmak hem de çığlık çığlığa ama bağıramaz kelimeleri yutarsınız. Hani bazen ağlamak istersiniz ya ağlayamazsınız göz yaşlarını içinize akar ve bir gün sel olur taşar...
Sabah olmuştu ve ben kendim uyanmıştım. Yani alarm kurmayı unutmuştum.Offf bir insan okulun ilk gününde okula geç kalmayı başara bilir mi?? İşte tam karşınızda duruyor.Saate baktım da okul 08.05'te başlıyor.Bilin bakalım saat kaç! 08.30 artık ilk dersten umudumu kesmiş ikinci derse yetişmeye çalışacağımAceleyle yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktım da saçlarım porsumuş gözlerim şişmiş yani tam bir felakettim.Hemen dolabımdan füme rengi kazanımı ve siyah dar pantolonumu alıp üzerime giydim.Sonra annemin odasından kapatılcı ve dudak nemlendiricisi aldıktan sonra hemen odama dönüp yüzüme sürdüm.Fena gözükmüyordum ama ilk günden fazlasıyla geç kalmıştım.Hemen montumu alıp çantamı da sırtıma taktıktan sonra acele ile evden çıktım.Okulum evime olsukça yakın bu yüzden yütüyerek gidicem.Okula geldim.Kapının önünde kendi kendime içeri girince nasıl konuşucağımın provasını yapıyordum."Merhaba ben Deniz İzmirden geliyorum."dedikten sonra derin bir nefes alıp kapıyı nazikçe tıklayın ve "Gir"sesini duyduktan sonra içeri girdim.İçeride 40 - 45 yaşlarında orta boylu bir öğretmen karşıladı beni .Hoca nerede kaldın ders bitti kızım bakışı attıktan sonra. "Merhaba Deniz ben Hakan hem sınıf hem de edebiyat öğretmeninim kendini tanıtmak ister misin?
"Merhaba ben Deniz İzmirden geliyorum."dedikten sonra utana sıkıla "Hocam nereye oturayım diye mırıldandım"Tabi Hakan hoca o gür sesiyle
"Egenin yanı boş oraya oturabilirsin"dedi
Bende kafam yerde bir şekilde ilk boş gördüğüm yere oturdum. Ders boyu hiç kafamı kaldırmadığımdan yanimdaki kişinin yüzünü bile bilmiyordum.Ders biraz sıkıcı geçiyordu.Dersin bitmesine 5 dakika kalmıştı.Hakan hoca yoklama alıyordu. Ve biraz sonra duyacağım isim benim kaderimi belkide hayatımı etkileyecek bir isimdi
"Doruk Kara burada mı ?""Evet burada"
O an şok içinde kafamı kaldırdım ve sesin geldiği yere doğru baktım.Oydu buradaydı. O kim diyeceksiniz. Doruk kim miydi o bana takıntılı bir şekilde aşık olan pislik.İzmirdede peşindeydi şimdide peşimde. İşte o an kaçıp gitmek istedim. Alın bu pisliği buradan diye bağırmak istedim dahası bağıra bağıra haykıra haykıra ağlamak istiyordum herşeyden uzak sadece ağlamak...
Evet yeni bölüm geldi.... :) bu aralar pek yoğunum lgs dir denemlerdir yani baya stresliyim Ben Ceren Yıldırım. 8. Sınıfa gidiyorum ve 13 yaşındayım ilerki bölümlerde karaktelerimiz hakkında daha fazla bilgi gelecek tabi benim hakkımdada :) Şimdilik hoşçakalın bir sonraki bölümde görüşmek üzere canlarım ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ege'nin Denizi
Roman pour AdolescentsAşk sevmek mi dir sevilmek mi. İşte bunun cevabı için bir de benim hikayemi siz dinleyin. Bazen gerçek aşkı bulmak bu kadar zor mu diye isyan edeceksiniz. Bazen sevmek bu kadar zor olabilir mi diyeceksiniz. Ben de bunları dedim. Hayata karşı hep isy...