5. kapitola

32 2 0
                                    

Loki když se proměnil v muže tak dostal psí pohled od svého přítele „ Prosím ukažse mi v šatech."
„Anthony nechceš mít celé manželství v neštěstí. Dyť to znáš." „Prosím!" „Ne Anthony." když Xena vyšla ze svého pokoje tak uviděla smutného tátu jak se snaží otce přemluvit aby mu ukázal šaty. „Tati o to se nesnaž, nic ti neukážeme. Já půjdu ven na party k Flashovi, jestli to nevadí." „Ne nevadí ale proč už od odpoledne?" „Chtěl od pár lidí pomoct, s přípravou." „tak jo vyraž." „Díky" šla do svého pokoje a převlíkla se do

A vzala si klíče od motorky a vyrazila, cestou zase blbla jak by to řekl Loki

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A vzala si klíče od motorky a vyrazila, cestou zase blbla jak by to řekl Loki.
Když dojela k domu Flashe který jí hned pozdravil proto že čekal venku „Ahoj Xeno! Díky že si přijela!" přišli další lidi, kteří začali pomáhát. Po dvou hodinách začala party, přišel tam i Peter jen kvůli tomu že tam bude Xena. Xena si pořád povídala s Peterem a MJ a i Nedem když Xenu zavolal Flash k DJ pultu kde pouštěl písničky „Tohle je pro tebe Xeno" když Flash pustil písničku Bad Karma

Překlad textu: Nechtěj dál peníze, lidé jich mají kvanty a nejsou šťastní

Xeně se to dotklo, začala brečet a šla před dům. Za ní šli hned MJ, Peter a Ned „Xeno co se stalo?" optal se Peter „Petere víš o čem se tam zpívá pořád dokola?" řekla MJ „No moc nevím." „Zpívá se: Nechtěj dál peníze, lidé jich mají kvanty a nejsou šťastní.
Chápeš to aspoň maličko? A Flash řekl že je to písnička pro ni." „Aha. To je idiot jdu mu to říct." Xena ho zastavila „Já si to vyřídím Petere." vešla dovnitř.

„Petere, neměl by si zavolat jejímu tátovi?" zeptal se Ned „Asi bych měl." a začal volat Tonymu, jak to zjistil tak vyrazil pro ni s Lokim. Xena vevnitř šla k Flashovi jedním mávnutím rukou vipla všechny reproduktory a šla blíž k Flashovi „Co děláš Starková?" Flash to ani nečekal a Xena mu dala tak velkou facku že spadl na zem „víš vůbec co se tam zpívá!!" všichni se na naštvanou Xenu a na ublíženého Flashe „Ne nevím. Proč?" „Řeknu ti překlad debile! Nechtěj dál peníze, lidé jich mají kvanty a nejsou šťastní." Xena odešla s tím že jí všichni uvolňovali cestu.

Když Xena byla s Peterem, MJ a Nedem venku tak byla nejvíc naštvaná „Debilní Flash" Xena nechala motorku teleportovat domů že půjde pěšky. Přijelo auto s jejími rodiči „Xeno. Poď do auta." Xena se ohlídla na Petera a kívla že děkuje a nasedla dozadu do auta, měla tam hozeného plyšáka. Nevěděla jak se tam dostal,

je to její nejoblíbenější plyšák má ho od Mon která jí ho ušila k narozkám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

je to její nejoblíbenější plyšák má ho od Mon která jí ho ušila k narozkám. „Xeni co se tam stalo že nám Peter volal?" zeptal se Loki nevěděl nic věděl jen to že máj pro ni jet „No... Flash pustil jednu písničku která se mě dotkla." Xena si vzala plyšáka do obětí, snažila se nebýt naštvaná ale nešlo jí to. „Xeni a jaká to byla písnička?" zeptal se její otec „Bad Karma, a její překlad je o lidech který mají dost peněz ale nejsou šťastní. Já jsem šťastná i kdyby jsem je neměla, a to jsem nějakou dobu neměla." omylem se rozbrečela a přimačkla si k sobě víc plyšáka Springtrapa.

Loki dostal starostlivý pohled od svého přítele za volantem tak se natáhl rukou ke Xeně a hladil jí. Bylo 22:35 hodin když se blížili k domu, Xena když vystoupila tak se nechala obejmout od jejího táty který předtím seděl před ní a řídil. Loki jí chytl za ruku a táhl jí k jejich pokoji „Xeni jestli chceš tak spi tady s náma nebo aspoň s jedním z nás, nechci aby si šla spát s brekem." „Sváma dvěma, prosím" tohle měla Xena ráda takhle to už bylo od začátku jak začal vztah mezi Lokim a Tonym, nechávali si Xenu u nich když se něco dělo špatně a nebo jeden z nich k ní chodil a spal s ní aby též spala.

„Jak chceš Zlatíčko běž se převlíknout a příď k nám." Xena odešla a přišla převlečená:

(Jenom s bílým srdíčkem na zádech a s kradšimi legínami)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Jenom s bílým srdíčkem na zádech a s kradšimi legínami)

Loki a Tony se též převlékli do svého spacího, když Xena přišla tam měla pořád v ruce plyšáka. Když se všichni uvelebyli do velké manželské postele a nechali spát mezi sebou proměněnou Xenu v geparda a hlásili jí, když konečně usly i oni tak vypadali roztomile.

AbigailAfton Mon

Dva Bohové A Jeden ČlověkKde žijí příběhy. Začni objevovat