Xena se oblíkla do oblečení které nosí na projížďky s její motorkou na kterou nikdo jiný než ona nesměl nasednout, a když ano tak jenom s jejím povolením. Xena si vzala klíče od motorky a šla pomalu do garáže ale její otec jí zastavil „Kam hodláš jít?” optal se Loki „Projet se, se svojí motorkou. ” „To teda ne.” „To teda ano.” „Tak ano ale já pojedu s tebou.” Xena se usmála a protočila oči v sloup „Jak chceš ale oblékni se do něčeho v čem nebudeš vypadat jako idiot otče.” řekla s úsměvem Xena.
Loki si vzal něco v čem byl když s Tonym jezdil na projížďky „Vyrazíme?” „Jasně!” Xena rychle šla ke své motorce a nasedla na ní Loki si sedl za ní a držel se jí, jak se otevřeli dveře garáže tak se roz duněl po celém domě zvuk motoru a maličké skřípnutí když vyjeli z garáže. Xena jela po lesní cestě a jak dorazili na silnici zrychlila že se jí musel Loki pořádně držet aby nespadl když se motorce nad zvedlo přední kolo.
„Xeno!” zakřičel její otec když se k ní mačkal aby nespadl „Co se děje otče”
„Proč jezdíš jako idiot!” „Takhle já jezdím, ty si neměl semnou jet” Xena vjela rychlostí do zadáčky a zadní kolo dostalo malí smik. Xena si z toho dělala srandu a její otec se bál o jejich zdraví, Xena po prázdné silnici zrychlila a Loki se snažil chytnout Xenininu ruku aby zpomalila „Kurva co blbneš!!!! Chceš nabourat!!!” zakřičela Xena po svém otci který se držel své dcery.Okolo Xeny a Lokiho projela další motorka a na ně křikl její řidič „Hej Číčo pěkně řídíš! Nechtěla by si se zastavit na malí drink?” Xena ho vyfakovala a Loki mu před cestou udělal překážku „Tak promiň! ” Xena zrychlila a zase jela na jednom kole.
Po hodině se vrátili domů Loki ještě vytřesenej a Xena úplně v pohodě šla dát klíče na věšák kde byly všechny klíče které měli v domácnosti. Když Tony uviděl svého vyklepaného přítele jak jde pomalu na gauč „Loki tak co projížďka? Jaká byla?” jmenovaný se na něj podíval „Xena řídí jako psichopat” Tony si ke svému příteli sedl a podíval se na něj „Dyť Xena jezdí s motorkou ne jezdí s autem to je něco jiného. A co ti dělala?” „Jela třeba jen na jednom kole a to na zadním u kterého jsem seděl, jezdila rychle až moc, někdy vjela do smiku a do zatáček jela plnou rychlostí”.
Tony mu dal ruku na stehno a pomalu ho hladil. „Ty moje Princezno, Xena je agentka a hrdinka jako ty. Potřebuje být někde hned, když odsud má jet na Avengers základnu tak jí to trvá půl hodiny a kdyby sme spolu my dva jeli v autě tak nám to trvá hodinu a dvacet minut. Nediv se Xena má rychlou jízdu v krvi jako já, ale ona na motorce a já v autě.” dal svému příteli pusu a šel pryč.
Xena byla ve svém pokoji pouštěla si písničky
ČTEŠ
Dva Bohové A Jeden Člověk
FanficLoki s Anthonym a jejich dcerou Xenou kterou si Loki adoptoval a její druhý otec se snaží být dobrým rodičem kterým byl jen se zvířatama. Zjistíte jaký je být v domě s dvěma Starky kteří bývají vzhůru přes 3 dny. Možná se stane nějaký zvrat kdy bud...