7. kapitola

29 1 0
                                    

Když se Loki vzpamatoval z vyděšení tak jí začal hladit. Když přišel jeho budoucí muž tak se na něj podíval, Xena se nenechávala obímat a to nikdy. Vždy když jí chtěl někdo obejmout tak se štítila, Tony říkal že když byla malá tak byla v obětí své matky a pak ji zastřelili. Loki to nikdy nechápal ale chtěl někdy zažít obětí bez toho aby to on chtěl „Xeni děje se něco?” optal se Bůh „Nic jen sem ti chtěla poděkovat.” „Za co?” „Za to že si můj otec....” jednu ruku uvolnila a ukázala na tvého tátu který se přiblížil k ruce.

Xena ho zatáhla pořádně a obímala oba dva rodiče, Tony se též divil že jeho dcera JE OBÍMALA! od něho se nechala obejmout ale obímala oba muže, dal jí pusu do vlasů a pak svému budoucímu muži na tvář. Když je pustila tak maličko brečela ale ty si rychle utřela, brečela kvůli tomu že si vzpomněla jak byla zlá na svého otce který jí chtěl jen obejmout. Usmála se a odešla do pokoje, Tony se díval na Lokiho a jeho smaragdové oči do oříškových.

„Anthony... Tohle bylo dost divné že??” řekl větší muž „Ano bylo. Něco se muselo stát.” řekl druhý muž „Neměl by to jeden z nás zjistit? Co se děje?” „Ano ty moje Princezno, kdo z nás tam půjde?” „Mohl by si ty Anthony...”  „Tak jo ty moje Princezno” řekl Tony a šel za svojí dcerou která ležela na posteli a četla si knížku, když Tony vešel do jejího pokoje tak uslyšel že Xena maličko brečí ale nebylo to vydět přez knihu. „Xeni co se stalo?” ptal se opatrně „Steve, Bucky a Thor pomáhají Lukasovi v tom aby semnou chodil. Mám ho ráda ale musela jsem udělat to že jestli posere misi která je zítra nebudu s ním chodit, ale myslím si že mu kluci řeknou co na mě platí.” „Lukas je ten pěknej agent pod tebou? Mám pravdu ne?” „Ano je, když to tak řeknu tak o něm znám všechno kromě jeho oblíbené hudby, barvy či zvíře.” „Toho se Xeni nemusíš bát. Možná to zítra zjistíš, jestli chceš tak se poď semnou dívat na film Pátek 13 ještě sem to neviděl ale všichni říkají že je to pěknej film.” „Jasně podívám se s tebou na Jasona.” začala se smát ale Tony nevěděl proč.

Když si sedli na gauč kam si sedl i Loki a pustili film tak už Tony pochopil proč se Xena smála, byl to horor né rodinný film. Párkrát se lekl i Loki se několikrát vyděsil ale jejich dcera se tomu smála nebo se dívala normálně, když Jason vraždil tak se Tony díval na Xenu jak se usmívá. „Xeni proč si mi neřekla že je to horor?” optal se na konci její táta „Proto že by ses jinak na to semnou nechtěl dívat” usmála se, a šla si lehnout. Loki svíral v obětí svého budoucího manžela který se ještě maličko třásl z hororu který před chvílí viděli „Zlato? Nechceš si též jít lehnout?” optal se bůh svého milence „Jo to by bylo to nejlepší.”  když šli oba muži spát tak uslyšeli telefonát ale ne v jejich pokoji ale v jiném když je Friday informovala že je to telefonát pro Xenu která si nechala telefon u televize. „Dojdu pro něj.” řekl tiše Tony „Anthony nechoď je už po deváté je přesně půl dvanácté. Nech to být a spi” Tony poslech a nechal se uspat s mágovou rukou okolo pasu. 

Možná zítra vyjde další díl této knihy, píše se to jako báseň, a nebojte mám připravenou část i do Loki BFF Hrdinky.

Dva Bohové A Jeden ČlověkKde žijí příběhy. Začni objevovat