Ráno byl Tony nejvíce živí a též první který se probudil brzy, když měl čas tak se připravoval tak že si šel koupit oblek ale nemohl bez Xeny i když moc nechtěl tak jí šel probudit. Xena byla úplně zabalená do peřiny a když ucítila na svém rameni ruku tak se rychle probudila a chytla jí „Ahoj, promiň nevěděla jsem že si to ty." „Jdeme nakoupit?" „Jasně, jen se obléknu".
Poslední dny byly už jen doma a dívali se na filmy či vařili, když už byl den svadby tak se připravovali. Xena si šaty zavázala tak aby mohla jet na motorce, a Loki s Tonym jely odděleně v autech, Loki ještě nebyl převlečený ale byl proměněný v ženu. Když už byly u chrámu který patřil k Novému Asgardu (kvůli tomu že jejich matka ho měla nejradši) tak šli rozděleně Loki šel se ženami do určitého místa kde si proměnil oblečení v svatební šaty, vlasy se mu učesali a pak si dal korunku Xena jí pomáhala ale byla to pro ní zábava. Když se Loki nechala namalovat a pak se proměnila v Jötuna a nechal jít svojí dceru aby si šla sednout, když šla pomalu do předu tak hůlkou udělala že padá sníh (Skoro pravý ale neroztekl se). Tony už stál u oltáře s farářem který byl z Asgardu, Xena se na něj usmívala a čekala než se rozezní harvany nebo co to vůbec měli v Asgardu. Začala hudba a všichni se dívali na dveře za sebou, kde už pomalu šla nevěsta.
Znáte svadby ne? Oba odsouhlasili že chtějí žít společně po celý život, a dali si pusu. Hostina byla vedle v restauraci kde se všichni najedli a jeli v autech Tony a Loki jeli spolu Xena jela na motorce blížili se k zatáčce když tu najednou před Xenou vjelo auto do protisměru a ona už nemohla uhnout. Xena přeletěla nad autem a dopadla na loket, hlavu a nohu. „Xeno!” zakřičel Tony a běžel za ní, Loki pomohla ven z auta Valkýrii a Pepper. Ostatní vystoupili jen maličko poraňení ale ten kdo nevystoupil byla teta Petera, jejich auto bylo hned za motorkou Xeny. „May? Vzbuď se.” řekla Loki ale nic se nedělo, Nataša a Steve byly u ní a Loki poslali za svým mužem který je u jejich dcery.
Když přišla tak viděla zakrvácenou a zjizvenou Xenu, Tony jí držel za levou ruku a brečel. „Xeno...Prosím....Vzbuď se...” přijela záchranka a vzali dvě ženy v bezvědomí do auta a vyrazili, jeli za nimi, Loki proměněný v muže a převlečeného a též kouzlem převlékl Tonyho a Petera který brečel jako želva, Loki se ho snažil uklidnit i svého muže. Přijeli do nemocnice a hned čekali co se stalo jejím blízkým, když Tony a Loki zjistili že May zemřela na velmi vážné zraňení tak nevěděli jestli to mají teď říct klukovi který brečel a pomalu přestával na lavičce. Řekli Peterovi smutnou novinu tak brečel víc a skoro nedýchal, Tony ho uklidňoval aby nezkolaboval i jejich rodinný kamarád Spider-Man.
Přišla sestřička a řekla že jde Xena na operaci že mohou se někam jít najíst, měli hlad tak si zašli do restaurace která byla opodál. Tony si podupával pod stolem když čekali na jídlo, Peter se díval do země a nemluvil, Loki se na ně díval střídavě. Jak přinesli jídlo tak nikdo nepromluvil, každý si dal co chtěl Tony si dal steak, Loki špagety se sýrovou omáčkou a Peter kuřecí řízek s hranolky. Do dvou hodin dojedli i dorty Tony zaplatil a vyrazili za Xenou která už byla na pokoji, viděli Xenu jak má pravou ruku v sádře a levou nohu též, hlavu měla obvázanou ale jediný co bylo odkryté bylo její pravé oko. Tony nechal na stolku Xenin telefon a odešli, když byly u auta tak viděli policistu jak jde k nim „Dobrý den. Co potřebujete?” zeptal se Tony, policista chytil Petera za ruku „Odvedu ho do dětckého domova. Tento mladík není 18ti letý” Peterovi srdce vynechalo jeden úder nevěděl s co říct „Pane Starku.” „Petere neboj... Pojedeme s vámi a domluvíme se” řekl Tony „Jak chcete pane.” Starkové nasedli do svého auta a jeli za policejním autem, když dorazili k dětskému domovu tak šli hned za Peterem a policistou. Peter byl potichu a maličko brečel když seděl v chodbě před kanceláří Slečny Star která mluvila s Tonym a Lokim trvalo to pár hodin, Peter nebyl o žízni proto že vedle něj byl stroj s neperlivou vodou.
Když chodbou prošla Slečna s chlapečkem který byl od krve, asi se přál a měl v ruce jablko které asi vyhrál v souboji. Peter měl hlad jeho metabolismus byl rychlejší než u normálních lidí, klučina jablko svému hrdinovi bez toho aby to vůbec věděl „Děkuju. Jsi moc milí ” řekl a klučina už jen šel s paní. Když dojedl jablko a pomalu usínal, v tu ránu se otevřeli dveře, když uslyšel známé hlasy tak otevřel oči „Petere... Jsme tvoje nová rodina mladej.” řekl Tony s úsměvem „Vážně!?” vykřikl Peter radostně, za tu dobu to stálo říkal si Peter. Za Lokim stála Slečna Star v
která se na Petera usmívala a vyprovodila je ven. Když Peter nastoupil dozadu do auta tak dostal dva úsměvy od svých nových rodičů, Tonyho už bral jako tátu ale teď se jím i stal. „Máš hlad Petere. Jestli jo tak někam zajedeme se najíst. Stejně už jedeme domů jen jestli budeme muset vařit nebo ne.” řekl Loki s maličko pokleslým hlasem kvůli své dceři. „Ano mám hlad.” řekl Peter a Tony do toho skočil „Tak si zajedeme do Meka ne?” všichni kívly a jeli do McDrive a objednali si dostali objednáku a jeli domů, není příjemný myslet na to že jejich dcera leží v nemocnici a oni jí její oblíbené jídlo. Život je život, proto se rozvíjíme.
Ahoj Midgarďane! Paní Star máte nahoře myslím že je moc pěkná a co myslíte? Peter Stark? Ano je to pravda už se stal jedním ze tří Starků nejprve z dvou ale teď je nový jako Loki.
Pro info:
Žena Loki Ta Loki
Muž Loki Ten LokiAno chápu když zapomenete že se proměnil tak se to plete ale to je v pořádku. I já si to ve škole pletla a říkala jsem si je to teď žena či muž, No Jó Vlastně Žena! Ale né tak nahlas. Omlouvám se že dlouho nevyšla u toho někde mám zahrabaný papír s částí do Loki BFF Hrdinky takže se těžte. 😘❤️🖤💙
ČTEŠ
Dva Bohové A Jeden Člověk
FanfictionLoki s Anthonym a jejich dcerou Xenou kterou si Loki adoptoval a její druhý otec se snaží být dobrým rodičem kterým byl jen se zvířatama. Zjistíte jaký je být v domě s dvěma Starky kteří bývají vzhůru přes 3 dny. Možná se stane nějaký zvrat kdy bud...