Když jeli dva Starkové a Odinson domů tak se cestou pohádali. Loki s Xenou se hádali jako pominutí a oboum okolo prstů šla magie, Tony se držel maličko dál od svého přítele aby nedostal i on naštvaný výraz „Otče Nebudu Se Omlouvat Za To Že Jsem Řekla Že Se Bojíš Semnou Jet Na Motorce!!” „OMLUV SE!! TEĎ SI VŠICHNI MYSLÍ ŽE JSEM SRAB!!!” „NE!!” Tony se ale do hádky už vetřel „Můžete prosím se nehádat!” od obou dostal naštvaný pohled a Xena už to nevydržela.
Zaťukala na řidiče aby zastavil a ona si vystoupila „JAKO CO CHCEŠ DĚLAT XENIE!!” křikl Loki „JÁ NEBUDU V LIMUZÍNĚ S OTCEM KTERÝ NEUMÍ PŘIZNAT ŽE SE BOJÍ!!!!!” flákla dveřmi limuzíny a Happymu který řídil řekla že poletí ať jedou bez ní. A tak vyrazili, Xena si vytáhla šaty tak aby si mohla oblíknout oblek a letět sama.
Vzlétla a letěla domů cestou si nechala pouštět svůj mix písniček, náhle se jí před obličejem oběvil telefonát svého táty, zvedla to Tony se strachoval kde je že není doma bylo to vydět v jeho očích „Xeni kde si? Myslel jsem že budeš dřív doma než mi.” „Chtěla jsem se proletět a vyčistit si hlavu, vadí to?” „Ne jen sem se o tebe bál, Loki je pořád naštvaný ale neboj nějak ho zklidním a jak bude klid ozvu se ti nebo Friday jo.” „Ano” telefonát se vypl a Xena zase slyšela svoje písničky.
Tony se snažil o to aby se jeho přítel zklidnil, popíjeli whiskey kterou nalil do skleniček. Loki byl v klidu ale náhle když Anthony odešel pro něco co mu neřekl tak si nalil další skleňku a jak přišel Tony klekl si před něj v rukách krabičku s prstenem který měl zeleno černé diamanty a usmál se na něj tak Loki byl v úžasu že si ho po pěti letech chce vzít jeho přítel. „Loki.... Vezmeš si mě?” Loki se maličko rozbrečel a křikl „Ano!!” jak mu Anthony nandal prsten tak ho tak silně obejmul že skoro z něj vymáčkl duši.
Xena dostala zprávu od Friday že už je její Otec v klidu že může letět domů, Xena se otočila ze směru svého minulého letu a letěla domů. Xena jak přistála před domem tak uslyšela jásot, vešla do domu a tam uviděla jak Otec objímá druhého tátu. Xena uviděla krabičku od prstýnku a pochopila z čeho je ta radost. Usmála se na svého tátu který byl nad zemí a šla do svého pokoje kde si vzala ručník na sebe a vzala si oblečení do ruky, šla do koupelny kde si dala dlouhou horkou koupel u čeho se jí proměnili vlasy v ohnivé a oči též. Tyhle koupele milovala byl tam klid a jenom ona, měla tam jen své klidné písničky které jí utišovali aby nebyla tak naštvaná a zlá.
Po hodinové koupelí se oblíkla do
a šla za svími rodiči když se dívali na film. „Mohu k vám?” zeptala se Xena, uviděla jak její otec spí na rameni jejího táty. „Jasně Xeni” řekl Tony a nechal si spát Lokiho na rameni a Xenu na klíně když usla u filmu.
Jak se vám líbí další část?
ČTEŠ
Dva Bohové A Jeden Člověk
FanfictionLoki s Anthonym a jejich dcerou Xenou kterou si Loki adoptoval a její druhý otec se snaží být dobrým rodičem kterým byl jen se zvířatama. Zjistíte jaký je být v domě s dvěma Starky kteří bývají vzhůru přes 3 dny. Možná se stane nějaký zvrat kdy bud...