2

458 50 19
                                    

______

A/N = haiiiiiiiiiiiiiiiii terima kasih kerana sudi baca dan voments!!
______

"My treasure"

"Mmmm encik, saya rasa awak terlalu dekat dengan saya." Nana berganjak ke belakang sedikit. Mata Nana memandang tempat lain, tidak berani untuk bertentang mata dengan Lee Jeno. "Apa kata encik jauh sikit"

"Tak. Tak de lah. Jarak kita ni perfect" kata Jeno sambil menjongketkan sudut bibir.

Nana kaku. Jari-jemarinya tidak berhenti bermain antara satu sama lain,tanda dia stress dan tidak selesa.

Otak Nana sedang bertungkus lumus memikirkan topik yang nak dibincangkan untuk meruntuhkan dinding ais beku di antara mereka.

Ini semua salah Jeno yang dari tadi tidak berhenti merenungnya, ibarat Nana seperti batu permata yang paling cantik Jeno pernah lihat.

"My treasure, kau takut pada aku ke? Jangan sayang. Aku orang baik" tapi perlakuannya pada wanita tadi langsung tidak menunjukkan maksud 'baik' pada diri si lelaki.

"Tak tak bukan macam tu. Cuma saya tak selesa sebab pakcik dekat sangat" kata Nana sambil memintal-mintal

"Pakcik? Kau panggil aku pakcik? HAHAHAH" dekahan jejaka kacak bergema di setiap penjuru kelab.

"Saya tak nak terkurang ajar dengan orang macam awak" balas Nana

"Oh sayang, banyak lagi panggilan yang kau boleh guna untuk aku. Macam daddy ke. Suka? Biasanya gadis yang comel,manis,lembut macam kau suka dengan panggilan tu" 

"A-awak bukan ayah saya!" Nana menjerit kecil. Tiba-tiba tanpa sebab lelaki ni suruh panggil daddy. Amboii.

"Tuan, kita kena pergi sekarang tuan  ada meeting dengan Snake Eyes" muncul lelaki yang tingginya lebih kurang dengan Nana. Pemukul besbol digenggam erat lelaki itu. Meskipun tingginya rendah sedikit, rupanya dan matanya mampu membunuh.

"Haih kacau betul la" Jeno bangkit dari duduk lalu membetulkan kot merah jambunya. Rambutnya disikat kebelakang menggunakan jari-jemari. "Aku pergi dulu. Kita akan bertemu lagi sayang. Jangan risau" Jeno cuba mengambil tangan Nana untuk dikucup tetapi tindakan refleks Nana laju untuk menempias tangan Jeno.

"Wahh sombong. Thats right my type."  Jeno ketawa kecil  " Jumpa lagi  sayang"  Ucap Jeno lalu mengatur langkah bersama pembantunya ke pintu kelab yang mempunyai lampu neon berwarna hijau.

Dia takkan lepaskan gadis seperti Nana. Satu dalam sejuta gadis seperti itu. Untuk pertama kali dia bertemu dengan gadis yang tak dahagakan harta,kuasa dan rupanya. Sudah tentu dia takkan benarkan Nana dimiliki lelaki lain.

"Renjun" 

"Ya boss." Sahut Renjun, jejaka yang memegang kayu besbol.

"Aku nak kau cari kat mana perempuan tadi tinggal, tempat kerja dan latar belakang dia. Aku nak benda-benda yang aku minta ni ada kat atas meja aku esok pagi" arah Jeno. Fikirannya tak habis-habis memutarkan bagaimana Nana menempias tangannya. Perbuatan Nana membuatkan Jeno turn on.









🌼












Sorry lama tak update hehehehehehehe terima kasih pada yanv sudi support puduuuu 🥰🥰💚

𝗚𝗔𝗡𝗚𝗦𝗧𝗔 [ Lee Jeno ]Where stories live. Discover now