5.bölüm(Düzenlemede)

79 31 19
                                    

Eslem başının ağrımasını önemsemeyerek gözlerini araladı ve etrafına baktı.Yanında Şura ,Mehtap ve tanımadığı 3 kız vardı.Ama ayrı bir konu daha vardı BURASI NERESİYDİ?
Aklına nükseden anı ile olanları hatırladı.Yürürlerken bir anda önlerinde yine o kadın belirmişti.En son hatırladığı kadının elleriyle değişik hareketler yapmasıydı.Bu durum Eslem'i dehşete düşürdü.Olayları algılayamıyordu.Tek başına içinden çıkamazdı da zaten.Şura ve Mehtap ona yardım ederdi.Beraber bir çözüm yolu bulur ve buradan kurtulurlardı.Tabii ilk önce Şura ve Mehtap'ı uyandırmalıydı.
Ayağa kaltkı ve kızların yanına ilerledi.Yüzünü buruşturdu,başı hala ağrıyordu.Mehtap'ı dürtükledi.Mehtap irkildi ve gözlerini açtı.Mehtap Eslem'e kısık gözlerle baktı ve etrafını incelemeye başladı.
Mehtap hızlıca Eslem'e döndü."Eslem burası neresi?"dedi.Eslem Mehtap'a kısaca"Bilmiyorum"dedi.Mehtap ayılmaya çalışırken Eslem de Şura'yı dürtüklemeye başladı.Şura uyanmıyordu.Eslem telaş yapmıştı, Mehtap'a döndü ve "Şura uyanmıyor"dedi.Mehtap yanına geldi oda Şura'yı dürtükledi.
Şura beklenmedik bir anda gözlerini açtı.Kızları şaşırtacak şekilde bağırarak "Noluyor lan?"dedi ve doğruldu.Öbür kızlardan biri Şura'nın sesine korkmuş ve uyanmıştı.Kızlara bakarak çığlık atmaya başladı.Eslem koşarak kızın yanına gitti ve ağzını zorla örttü."Bak elimi çekeceğim sakın bağırma öbürlerini de uyandıralım şu olaya bir çözüm bulalım kimse burada isteyerek durmuyor"dedi.Kız bir süre şüpheyle baksada kafasını salladı.Eslem elini çekince"Peki neden sana"eliyle Şura ve Mehtap'ı gösterdi ve devam etti"size güveneyim."Eslem "Peki kendin bilirsin konuyu inada bindirip, amaçsız şüphe duyarsan zaman kaybedeceğiz ve hepimize kötü şeyler yapacaklar, bu konuyu tartışırken bile zamanımız azalıyor ."dedi.Kız hızlıca ayağa kalktı "Zamanımız yoksa acele edip Sıla ve Seda'yı uyandıralım."dedi.Kızlar bu kadar çabuk kabullenmesine şaşırsada kafalarını sallayıp kızları uyandırmak için arkalarını döndüler.Ama uyuyan bedenlerle değil de onlara şaşkın bakışlar atan kızlarla karşılaştılar.Yanlarındaki kız onlara koştu ve iyi misiniz deyip hasar kontrolu yapar gibi onlara bakmaya başladı.Normalden farklı birşey göremeyince ayağa kalktı ve kızlara döndü."Nasıl çıkacağız buradan?"dedi.Eslem planını anlatmak için söze başlayacakken konuşma ve ayak sesleri gelmeye başladı.Eslem fısıldayarak "Yerlerinize geri yatın ve kıpırdanmayın"dedi ve kalktığı yere dönüp yattı.Kızlar da aynı şekilde sessiz ve hızlı adımlarla yerlerine yattılar ve gözlerini yumdular.Yerler çok pisti ve toz doluydu,Eslem hapşurmamak için kendini sıktı.Kapıdan anahtar çevirme sesi geldi ve sesi ardından kapının gıcırtısı takip etti.Sinirli bir kadın sesi odayı doldurdu"Neden uyanmıyorlar,elçiler kesin yanlış birşey yaptı"dedi.Sinirli bir oflama ile devam etti"Yoksa 2 gün içinde çoktan büyünün geçmesi gerekirdi"dedi.Bu sefer odaya kibar bir kadın sesi hakim oldu."Kraliçem artık başka yollar deneme vakti geldi."dedi.O sert ses yine konuşmaya başladı"Haklısın,venüs halkı artık dizginlenemiyor yeni kraliçelerini görmek için sabırsızlanıyorlar."dedi hüzünlü bir ses ile.Kızlar hüzünlü sesin kraliçeye ait olduğunu anladı.Kraliçe ve yanındaki kadın bir süre sessizce bekledi.Kraliçe"Uyanacaklarını sanmıyorum daha önemli işlerim var."dedi.

Kraliçe ve yanındaki kadın odadan çıkıp kapıyı kilitleyince Eslem bir süre bekleyip ayağa kalktı ve kızlara döndü.İnanamaz bir ses ile"Venüs gezegenindeymişiz"deyince hepsi aynı anda konuşmaya başladı.Eslem sinirle konuştu"Karmaşa yaratmayın buradan hemen,şimdi çıkmalıyız."Kızlar etraflarına bakınırlarken,Eslem küçük bir pencere gördü.Eslem umutla kızlara döndü ama onlar karşıya kenetlenmiş bakıyordu.Eslem de karşıya dönünce karşısında yaşlı bir kadın gördü. Kızlara hitaben konuşmaya başladı"Aaa hiç yakıştıramadım kızlar,siz beni aptal mı sandınız?"

Şura deli cesareti ile "Yani öyle sanmıştık ama bizi yanılttın"dedi.Kraliçe tatlı bir ses ile "Şura Şura" dedi hafif bir alay ile"Daha uzun süre görüşeceğiz ve ben olsam şu anda bir hareketi ile beni öldürebilecek güçteki birine hakaret etmezdim."Eslem kaşlarını kaldırdı ve kendinden emin ifadesi ile"Bizi ne amacı güderek kaçırdın çok merak ediyorum."dedi.Kraliçenin attığı kahkaha kızların kulaklarını çınlattı.Eslem kulaklarını eliyle kapamamak için kendini zor tutuyordu.

Kraliçe kahkasına son vererek"Ah tatlım bende tam bunu anlatmak için gelmiştim."

-
Herkesin 2020 yılını kutluyorum

Kendinize iyi bakın😊❤

Ölümün Feryadı(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin