2

271 17 0
                                    

Kuba
__________________________________

Ten nový kluk Štěpán se jmenuje,je fajn. Od té doby co do mě vrazil jsme kámoši. Sedí vedle mě protože ho tam přesadila úča ale mě to neva. Už od první chvíli mi přijde výjimečný jako můj brácha kterého nemám. Bydlím na intru s dalšíma debilama. O velké přestávce se na něho vrhli nějací kluci. Nojo je tu první den a už si dělá nepřátele ale oni to jsou opravdu debilove. Nevím proč ale když jsem viděl jak ho mlátí bylo to jako by mlátil mě a i když se neumím prát zastal jsem se ho. Ale nepočítal jsem s tím že taky jednu schytam a vůbec ne s ním že Štěpán jim to nanda. On umí karate ale nebránil se? Zeptal jsem se proč a on odpověděl,, nechtěl jsem to dělat akorát by se zesměšnil a ublížil bych mu ". Tak dobrá už jsem to pochopil. Pak se vyptaval kde bydlím a tak o mém životě a on mi zase vyprávěl o svém. Ještě víc jsme se zblížili a Štěpán mě pozval k sobě domů. Po té co zazvonilo, sebral jsem si věci a šel tedy se Štěpánem k němu. Nemohl jsem uvěřit tomu co vidím. Velký krásný barák a před ním drahé auto. Chvíli jsem se zakoukal, pak mě vyrušil ať jdu dovnitř. Vešel jsem a sedl si dole ke stolu v kuchyni. Štěpán mi udělal kafe a sobě taky. Pak jsme se zapovidali. Řekl mi, že žije sám, že nemá rodiče atd. Bylo mi ho líto. Pak jsem se ale zamyslel. Já ho vlastně znám ale nejsem si jistý, není on ten YouTuber myslím že baxtrix se jmenoval. Já taky natáčím na YouTube ale nejsem tolik známý.,, ehmm Štěpáne...",, no?",, ty jsi Baxtrix? "teď jsem si byl docela jist viděl jsem totiž i ocenění 🏆.,, Jo ty mě znáš?",, jo" trošku jsem zrudnul v obličeji. Dělal jsem jako že nic a dal si rozhlížel po domě. Měl tolik pokojů že by se tam snad vešla celá naše třída. V naší třídě nás je 11. ,, A bydlím v malém pokoji a to ještě s dalšíma otrapama" řekl jsem a oba jsme se začali smát.,, zní to šíleně ale věřím ti tak nechceš se sem nastěhovat?" mě se jen zatajil dech. Moc se neznáme a už teď jsem jeho nej kámoš. I on je pro mě důležitý kamarád ale takhle by neměl každým věřit. Ale jsem rád že s ním budu moct bydlet.,, vážně to je super",, že jo taky si myslím aspoň mi tady nebude smutno " zasmáli jsme se zase.

The Meeting /w Bax, House Kde žijí příběhy. Začni objevovat