Byl to zvláštní pocit ale nějak to vyprchavalo ze mě. No cestou domů jsem si s Kubou povídal. Docela dost jsme se sblížili. Je fskt dobrý kamarád jen se tak nějak bojím toho kluka. Pořád mě zaráželo co to udělal a proč? No když jsme dorazili domů naobedvali jsme se a Kuba si šel zaběhat. Já zase naopak šel do svého pokoje a natočil videjko. Kuba se už dlouho nevracel. Docela jsem se začal bát. Ale nakonec mi přišla od něho zpráva.
Kuba: Přijdu dýl, potkal jsem kámošku jdeme na kafe ;)
Odepsal jsem mu ok a neřešil jsem to. Asi po hodince se Kuba vrátil domů i s večeří. Vzal jsem ti domů čínu na večeři. Je děkuji poděkoval jsem mu a dal se do jídla. Měl jsem fakt hlad a tak jsem ji snědl rychle. Kuba si že mě pak dělal srandu ale co no. Okolo 10 hodiny jsem usnul. Kuba ještě byl vzhůru ale to mě bylo jedno. Ráno jsem se zbudil, ucítil jsem nějakou vůní. Sešel jsem dolů v pyžamu a uviděl Kubu jak meče vaří. Hmm to voní co to je? Rypnul jsem do něho. Jen se zasmál a dal mě i jemu na talíř. Pak jsme se šli převléct vlastně jenom já, protože Kuba už byl. Cestou do školy jsem byl trošku nervózní. Co se stane dneska? Nebo nestane? Tolik otázek a málo odpovědí. Koukal jsem na všechny strany jestli jo někde neuvidím. Naštěstí ne ale to jen na chvíli. Když kuba vešel do školy zastavil mě už známý hlas. Tak co ty tady, máš tu svého kluka co? Otočil jsem se a jak už jsem čekal byl to Radek. Cože on není můj kluk vole jen se zasmál a řekl si můj líbíš se mi a nikdo jiný tě mít nebude. To můžeš vyřídit i jemu pak ke mě přišel políbil mě a zase odešel. Byl jsem z toho vedle. Co tím chtěl říct? Já ho nechci. A představa že by kubovi ublížil ne ne ne. Rychle jsem šel do třídy a dělal jakože nic. Ale nešlo to kuba si toho všiml. I když se ani nedivím šlo to na mě poznat. Celý den jsem mu tvrdil že se nic neděje atak ale pak už mi to nedalo. Když jsme doma koukali na film, vše jsem mu řekl. Kuba se tvářil jako by ho na noze brali zakončil jsem to větou ale tak co si s toho Budem dělat však spolu nechodíme nejsme teplý nechtěl jsem to říct takhle ale co už. Kuba se jen zatvářil a nic neříkal. Usmál se a šel zpátky do pokoje. Nevím co se mu stalo.
ČTEŠ
The Meeting /w Bax, House
FanfictionBax žije normální život. Jednou však náhodou vrazí do kluka, který mu ten život změní.