Bax
_____________________________Probudil jsem se a podival se kolem sebe. Kuba zmizel? Kde je? Pak jsem se lekl. Najednou tam někdo začal řvát. Bože můj co se to děje? Netrvalo dlouho a slyším jak někdo jde po schodech. Otevřeli se dveře a v nich stal Wedry,, jsi na řadě "řekl a vzal mě sebou nahoru. Bože můj co já viděl. Kuba tam ležel v řetězech a měl úplně zakrvacená záda.,, Co jsi mu proboha udělal?" zakřičel jsme na něho. Wedry se na mě podíval a řekl,, jen se vzpouzel " a čemu? Zeptal jsem se znovu,, nechtěl udělat to co jsem po něm žádal. A ty taky tak dopadneš jestli se budeš vzpouzet" řekl a mě naběhla husina. Přitáhl si mě k sobě a poručil ať ho kouřím. Udělal jsem to, protože jsem nechtěl dopadnout jako kuba. Mám o něj strach. Když se Wedry do mě udělal, namítl jsem,, můžu ke kubovi? Prosím "prosil jsem ho chvíli. Nakonec souhlasil a odešel. Rychle jsem příběhl ke kubovi a snažil se mu pomoct. Položil jsem ho na zem břichem a jemně mu stíral krev z těch tří ran co měl. Probral se a pohnul se.,, jen lež" řekl jsem a obvazal mu to kusem látky z oblečení. Pak jsem si všiml, že Wedry tady nechal mobil. Cože? Takto hloupou věc udělal? Vzal jsem ho a podival se do něj. No jasný měl tam heslo a jsme v řiti. Kuba po chvíli ke mě přišel a díval se na ten mobil. Heslo heslo jaký může mít heslo. Zkusil jsem svoje jméno. Ne tak jeho taky ne. Potom si Kuba všiml že můžem zavolat nouzové číslo. Jenže problém... Může trvat hodiny než budeme na řadě a toho už si Wedry určitě všimne. (PS nevím jak to je v reálu) Ale byla to naše záchrana. Zavolal jsem a tam se ozvalo,, jste 20 na řadě vyčkejte prosím "tak jsme čekali a čekali. Po asi hodině jsme už byli druzí. Takže se to možná povede?
ČTEŠ
The Meeting /w Bax, House
FanfictionBax žije normální život. Jednou však náhodou vrazí do kluka, který mu ten život změní.