Přitáhl mě ke Štěpánovi a chtěl abych ho začal pichat. Ne tak to ne, to neudělám on se jen obrátil a vzal zbraň do ruky takže tady a teď na místě tě mám odprasknout? Řekl a zasmál se bylo by to asi k ničemu pak bych nepomohl ani sobě ani štěpkovi. Pořád jsem si ale trval na svým. Už to chtěl zmáčknout když v tom se ozval Štěpán.. Ne kubo udělej to nechci aby tě zabil když teď i on souhlasil tak jsem do něho zajel. Štěpí se prohnul ale po chvilce tk v, padalo že se mu to i líbí? Ani nevíte jak moc to vzrušovalo mě ale když nás do toho nutil Wedry nebylo to ono. Přidej zařval na mě zase Wedry. Podíval jsem se na baxe. Kývl hlavou a já tedy přidal. Skoro bych se udělal kdyby Wedry nechtěl abych přestal. Přivázal mě zase ke sloupu a tentokrát do něho vjel on. Bolelo mě to u srdce takhle vidět je dva. Když se do Štěpána udělal poručil ať Štěpánovi vykouřím. Začal jsem a dal si na tom záležet. Ať aspoň chvíli si to štěpí užije. Potom co se do mé pusy udělal oba dva nás přivázal zase k tomu sloupu a odešel. Bax se na mě díval a já na něho. Byla ch ikr ticha a pak jsem řekl promiň on se usmál a odpověděl musel si to udělat neomlouvej se.
__________________________________Bax
__________________________________To co se stalo za to jedno odpoledne, rádši nechci popisovat. Ale s kubou jsem si i,, užil"? No nevím jestli se to dá takhle říct ale nevadilo mi to tolik jako s Wedrym. A zítra přijde prý zase. Musíme s kubou vymyslet jak nějak utéct. Kdyz bylo po všem Kuba se mi omlouval. Pochopil jsem to navíc to já jsem mu řekl ať udělá co chce. On je skopová hlava a nechal by se i zabít. A to já nechci. No netrvalo dlouho a usli jsme.
ČTEŠ
The Meeting /w Bax, House
FanfictionBax žije normální život. Jednou však náhodou vrazí do kluka, který mu ten život změní.