4

239 11 1
                                    

Bax
__________________________________

Vztal jsem a potom co jsem se přestrojil, sešel dolů. Udělal jsme si ranní higienu a rozhodl se že udělám míchaný vajíčka. Sice t ok není nic moc nobl ale za tu večeři,to Kubovi dlužím. Šel jsem do ledničky, vytáhl vajíčka a připravil si panvičku. Trošku másla, podpalit a potom jsem na ně dal vajíčka. Bez skořápek samozřejmě :). Potom kdyz byly hotový, dal jsem je na talíř k tomu chleba a nakrájenou zeleninu. Mě i Kubovi. Teď jsem ho šel zbudit. Vešel jsem dovnitř a Kuba tam spinkal jak nevinatko. Mě napadl skvělý napad. Vzal jsem skleničku vody a vylil ji na něho a krikl stávat. Kuba se lekl. Pak se podíval na hodiny 6 45 byl udivený asi mu nefunguje budík. Pak si uvědomil co jsem udělal. Ty jeden křik na mě. Když jsem mu ale dal snídani nebyl už tam naštvaný. Já odešel Kuba se zatím převlék a přinesl talíř. Já ho dal i se svym do myčky a. Pak jsme vyrazili do školy.
__________________________________

Kuba
__________________________________

Cestou jsme potkali zase net gang husťáků ale tentokrát tam byl i jejich šéf. Všichni říkají, že se jmenuje Radek. Každý tady má z něho respekt az na Štěpána on ho nezná.
__________________________________

Bax
__________________________________

Zase ta parta. Si myslí že se jich všichni boji ale já ne. Ať to zkusí. Šli kolem nás a začali něco říkat tomu hlavnímu Radkovi. Potom k nám Radek přišel a chtěl se mnou mluvit.,, ty běž pryč chci s ním mluvit o samotě. "Kuba s tím nesouhlasil ale já mu řekl ať jde. Potom teda poslech a Radek poslal svoji partu taky do školy. Byli jsme jen mi sami dva na rohu školy v slepé uličce. Začalo zvonit a já už to nevydržel chtěl jsem do školy abych nepřišel pozdě.,, tak co si chtěl "řekl jsem rychle a opovrženě. Začal se ke mě přibližovat a já couval. Pak jsem narazil do zdi za mnou. Nikdo nikde jen já opřen o zeď a ten kluk Radek co se ke mně čím dál tím víc přibližoval. Pak byl ode mne jen pár centimetrů. Podíval se mi do očí a políbil mě. Nevím co to udělal ale v tu chvíli jsem spolupracoval ani nevím proč. Pak jsem ho ale rychle od sebe odtrhl. Podíval se na mě a ja rychle pospíchal do školy. Přišel jsem těsně před druhým zvoněním. Stihl jsem to. Kuba se mě vyptaval co se stalo ale já mu nic o tom nechtěl říkat. Jen jsem mu řekl že mi říkal něco o té rvačce a tak. No pořád mj to vrtalo hlavou. Proč to udělal však ho ani neznám a ani se mi nelíbí. To spíš Kuba. Byl jsem celý den trošku mimo a vždy když jsem na chodbě potkal toho kluka šel jsem radši oklikou nebo jinudy.

The Meeting /w Bax, House Kde žijí příběhy. Začni objevovat