Öncelikle arkadaşlar bu hikaye yaklaşık iki yıl önce yazılmış bir hikayedir. Acemilik zamanlarımda yazılan bu hikayemde alışmış olduğunuz yazım tarzımı bulamayacağınızı söylemek zorundayım. Son beş hikayem de "Benim Küçük Gelinim, Göremediğim Sen" hikayelerimdeki yazım tarzı gibi değil daha basit bir şekilde yazılmıştır. Umarım hataları mazur görürsünüz ve hikayemi beğenirsiniz... İyi okumalar!!! Tanıtımdan sonra ilk bölümü yayınlayacağım. Vote ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim!!!
TANITIM!
Hye Soo yıllardır kendi ayaklarının üzerinde durmayı başaran yalnız bir kız. Annesinin peşinden ülkesini terk ederek Kuzey Kore'ye yerleşmiş ve geri dönmemiştir. Başarılı, inatçı ve öfkeli....
Ülke kanunlarına göre kızların 27 yaşına kadar evlenmesi gerekmektedir ve Hye Soo bu sınıra yaklaşmış bulunmaktadır. Çifte vatandaşlığı olduğundan dolayı kanunlara göre; ya tüm yaşamı boyunca zorluklarla elde etmiş olduğu, evini, işini, kariyerini kısacası tüm hayatını bırakıp ikinci ülkesi Güney Kore'ye dönecektir ya da evlenecektir. Zorluklarla kazandığı bu ayrıcalığı bırakmamakta kararlı olan genç kız evlenmeye karar vermiştir ancak etrafta evlenebileceği güvenilir bir adam yoktur. Bütün prensiplerini geride bırakarak bir evlilik şirketine başvurmuş ve evlenebileceği adaylar arasından ince eleyip sık dokuyarak kendisine birini seçmek zorundadır. Ama tek şartı vardır. Evlenecei kişi fakir olmak zorundadır. Çünkü Hye kocasıyla para karşılığı evlenmeyi planlayarak hayatına karışmamasını sağlamak niyetindedir. Tek başına yaşamaya alışan genç kız erkek egemenliği altına girmeye hiç niyetli değildir. Bakalım kızımız bu isteklerini yerine getirebilecek bir adam bulabilecek midir?
Kısa alıntı!!!
Bu lanet kanunda neyin nesiydi. 27 olmasına az kalmıştı. Birkaç ay içinde 27 yaşına girecekti ve henüz evlenmek gibi bir niyeti yoktu. Vatandaşlık aldığında başına bunun geleceğini bilseydi o kadar sevinmezdi.
Ofisinin penceresinden bakarken hayatına müdahale edebilecek bir adamı istemediğini düşünüyordu. Buna asla izin veremezdi. Üstelikte bir Kuzey Koreli adamın hayatına müdahale etmesine dayanamazdı.
Devlet o kadar ileriye gitmişti ki herkesin bir listesini almış çöpçatan birimleri kurarak statüye uygun evlilik görüşmeleri ayarlıyordu. Hye iş stresi yüzünden kendisine bile zaman ayıramazken nasıl olurda bu işler ile uğraşabilirdi. Kısa kesilmiş saçları omzuna kadar inmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇINILMAZ EVLİLİK
General FictionEski bir hikayemdir. Kore isimleri ile yazdığım ilk hikayelerden. Acemice yazılmış olabilir ama kesinlikle kurgusundan en ufak bir şüphem yoktur. Keyifli okumalar. :)