DUYURU, ÖZÜR ve ARA

7.2K 394 80
                                    

Selamün aleyküm,

Hal hatırla başlamak gerek daima, o yüzden inşallah hepiniz iyisinizdir. Rabbim bekleyiş içinde olan kalplerinize bir İnşirah ferahlığı ve bir Duha serinliği versin. Nasılsın diye sormuyorum çünkü bekleyenlerin söyleyeceği ilk cümleyi tahmin edebiliyorum. O cümlenizden öpüyorum hepinizi...

Öncelikle yeni bölüm beklerken neden bu satırları okuyorsunuz onu açıklayayım. Hal hatır sordum sizde karşılık olarak nasıl olduğumu nezaketen sorarsanız; iyi değilim ben. Son 6 aydır ahvalim iyi değil. Beynim, düşüncelerim ve kalbim yorgun. Bu yorgunluk satırlarıma da değiniyor elbette ve ben bu hal ile sizi sürekli ertelemek zorunda kaldığım için pişmanlık içindeyim. Bunun için bile bir kez daha üzüntüm katlanıyor. Yazdıklarıma değer veren sizlersiniz ve ben en çok sizi kaybetmekten, hayal kırıklığına uğratmaktan korktuğum için yazmak zorundayım bu satırları. VÂV benim canımın içi, her bir cümlesine iki gün uğraş verdiğim son hikayem ve benim ruh halim ile talan olmasını istemiyorum. Zorluyorum kendimi ama elimden birşey gelmiyor. 8.bölümden sonra yazdıklarım benim için bir hiç değerinde ve benim içime sindiremediğim cümlelerimi sizinle paylaşamam. Kusurum hoş görün.

Şunu diyorum; herkesin ömründe gökyüzünü kara bulutların kapladığı  zamanları var benim içinde o günlerin pençesindeyim işte. Ve rahmet yağmurları yağmadan umuduma çığlar düşmüşken yazmamaya karar verdim.

Uzun bir ara veriyorum. Tam bu noktada burada sizi yüzüstü bırakmışım gibi hissetmemi engelleyemem bunun tek tesellisi sizin anlayışınız olacak.

Ruhuma şifa arıyorum. Bulana ve o güzel günleri görene dek...
Dua ve selametle...

VAVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin