(Név) reggel az ébresztő szörnyű hangjára ébredt. Felüllt ágyában és telefonját kezébe véve nyomta ki az ébresztőt. Lassan kimászott az ágyból, majd felvette az iskolai egyenruhát. Miután mindennel elkészült elindult az iskola felé. Útközben találkozott legjobb barátjával Bokuto Koutaroval.
-Szia Bokuto San- mosolygott rá kedvesen
-(Név) - kapta fel karjaiba - Hogy vagy?? Jössz ma is az edzésre ugye?? Holnap lesz egy meccsünk oda is el jössz igaz?? Délután átmenetek?? Kaptam pár új videó játékot és kipróbálhatnánk őket! - hadarta el egy levegővel Bokuto. (Név) csak pislogott azt se tudta melyik kérdésre feleljen először. Bokuto édesen fel nevetett és elindult az iskola felé, (Név)-el a karjaiban. Útközben megbeszéltek mindent, így a mai délutánt Bokuto (Név)-nél tölti. A fiú számára ez egy igazán különleges este lesz. A suliba érve (Név) végre újra a talajon állt aminek most eléggé örült hisz Bokuto őrült módon szaladt az iskola felé és párszor majdnem leejtette a lányt.
- Szünetben találkozunk figyelj az órán és légy jó - borzolta össze a haját majd Bokuto a terméhez sétált ahol rögtön Akashira akaszkodott. (Név) csöndben bement saját termébe, leült a helyére és előszedte a cuccait majd unottan olvasgatta a füzetbe leírt anyagot. A becsengő után megjelent a tanár és leadtam az aznapi anyagot. A szünetben Bokuto fejvesztve rohant át (Név) osztályába hogy újra vele lehessen. Egész szünetben a lányt ölelte és minden hülyeségről beszélt neki. És ez így ment egész nap. Az órák után (Név) az udvaron várta a kis szürke baglyot hogy együtt menjenek az edzésre.
-Oi (Név) - kiabált neki Bokuto. - Gyere ma nem lesz edzés a kapunál várlak - adta át az információkat majd eltűnt az ablakból. (Név) fáradtan sétált ki a kapuhoz ahol már vártak rá.
-Akkor Bokuto te még haza mész és utána hozzám?? - nézett fel rá a lány majd elindult haza felé mivel úgyis egy irányba laktak.
- Nem, anya elhozta nekem a játékot szóval mehetünk is hozzád - rázta a fejét a fiú és mosolyogva indult a lány után. Az úton nem sokat beszélgettek de ez náluk megszokott volt. Amikor a lány házához érték rögtön fel mentek a szobájába és Bokuto már kapcsolta is be a Tv-t és a hozzá tartozó PS4-et is. Leültek a lány ágya elé és elkezdtek játszani. Órákon át játszottak majd Bokuto az órára pillantott.
-(Név) - pattant fel hirtelen - gyere lefogjuk késni!! - ki szaladt a folyosóra majd a tetőtérre vezető lépcsőhöz sietett. (Név) fáradtan lépkedett utána.
-Mi van már Bokuto?! - morgott rá a lány és kisétált ő is majd leült a fiú mellé.
-Csak figyeld ezt veled szeretném át élni. - karolta át vállát és közelebb húzta magához. Többet nem szólt senki. Az eget kémlelték mind a ketten. Percekig nem történt semmi. (Név) már szólni akart hogy ő bizony befog menni mert már fázik, viszont amint újra az égre pillantott alig hitt a szemének. Ezernyi hullócsillag világította meg az éjszakát. (Név) a fiú felé fordult.
- Bokuto ez.... - Bokuto-t nem nagyon érdekelte amit mondani akart így inkább ajkaival hallgatatta el. Óvatosan átkarolta a lány derekát és közelebb ült hozzá.
-A kívánságom fele már teljesült. Segítenél hogy a másik fele is teljesülhessen és lennél a barátnőm?? - (Név) először nem igazán tudta mit mondjon de amint a kezdeti sokkból magához tért, azonnal igent mondott. Bokuto ölébe húzta a lányt és úgy nézték tovább a csillaghullást.
-Tudod az én kívánságom is ez volt. - motyogta hallkan (Név) és jobban odabújt újdonsült szerelméhez.
-Már alig várom hogy, holnap megkapjam a meccs előtti szerencse csókom- állt fel Bokuto a lánnyal a karjaiban és bevitte a meleg szobába. Lerakta az ágyba, mellé bújt és egymás karjai között, mosollyal az arcukon aludtak el.