" Yoonji, tolong aku masukkan butang ni..ket--YA ALLAH SYAITAN NIRROJIMMM ! " dek kerana terkejut yang teramat. Tiba tiba butang tu dah boleh masuk.
" Asal kau ni? " Yoonji menggaru kepalanya. Dah kenapa perempuan ni.
Jihyo memegang dadanya." Ni pukimak-eh puntianak ke apa ni ? " Atas bawah Jihyo tengok. Baju dah putih lawa kemain. Tup tup tengok muka putih cam baju.
" Buruk ke weyh ? "
" Ni bukan buruk ni buuuuruuuukkkksssss " Dipekatkan S akhir ayat dia. Yoonji memandang muka dia di cermin.
" BURUK BODOH ! " Yoonji menjerit. Baru nak sedar bruh. Terus disapu sapu mukanya yang putih tu. Jihyo dah ngeri tengok muka Yoonji.
" Agak agakla kalau nak makeup.. Mintakla tolong aku.. Aku pandai eh makeupp "
" ha yelaaaa "
●0●
" Tuan muda Jimin.. Bagaimana dengan kot ini ? "
" Taknak.. Kot tu saya dah beli hampir seminggu.. Dah boleh buang.. Lagi satu dah guna sekali.. Mesti dah lusuh ergh " Bodyguardnya hanya pasrah. Kau pikir mak bapak kau beli guna air liur kau?
' tak bersyukur sungguh tuan muda, baru beli seminggu dah nak buang, ade jugak aku ambek kuali pink Jin kang hempuk terus '
Jin : hoi !
Bodyguard Jimin : maafkan saya mianhaeeeeeee
Jin : kuali guna untuk memasakk kan pinky kannn??
Ok dah berbalik pada cerita,
Sudah hampir dua jam, Jimin mencari kot yang sesuai untuk majlis makan malam. Dan waktu tu jugaklah bodyguardnya sudah penat melayan karenahnya.
" Tuan muda, bila nak habis ni? "
" Kau tanya aku bila nak habis, cari kot yang sesuai untuk aku baru habis " Padahal kot yang dipilih tiada beza pon. Semuanya hitam , coklat, macam macam ah.
Dah berpuluh puluh kot dikeluarkan, gucciboy laa.. Jenama pakayam, KookiessNgusNgus, HorseHope, SugarTakSwag.. Semuanya kot berjenama mahal. Tapi takde satu pun yang memenuhi citarasa.
Tiba-tiba Jimin terpandang kot bergaris yang tergantung di almari.
" ambikkan saya kot yang kat situ "
" Situ mana? "
" situ situ.. Aku ckp situuu "
" manalah saya tau yang mana tuan muda "
" Aku cakap yang kat situuu! "
" MEMANG AKU TAU SITU YANG MANA PON BODO--maafkan saya tuan muda saya tak berniat.... " Tak pasal pasal bodyguardnya menyumpah seranah Jimin. Jimin terkedu. 1st time kena sound ngan bodyguard.
" Sampai hatii sound aku.. Ok takpers takperss (ಥ_ಥ)" Jimin menolak daun pintu. Berlari sekuat hatii..
" Tuan mudaaaa maafkan sayaaa tuan mudaaaa (;'༎ຶД༎ຶ')"
.........
" Weyh apsal tuu ? <(_ _)>" kata seorang lagi bodyguard yang setia melihat drama antara rakannya dengan Tuan muda.
" entah, rasanya tuan muda nak try masuk DramaSangat " seorang lagi menyampuk perbualan mereka.
........
" YOONJIIIIIII !!!! " Yoonji terus tersentak. Alamak omma tirinya sudah panggil dari bawah. Matilah.
" CEPATLAHH DAH NAK DEKAT MULA DAH NII "
" JIHYOOOO! PANGGIL YOONJI TU TURUNNNN!! " maka bergegar la seluruh rumah agam milik puan Young-Nam.
[ Kediaman Park]
" Tuan muda maafkan saya , Jomlahh..majlis dah nak start "
" taknak ! Cakap kat appa nak cancel "
" Tuan muda..tuan muda kan dah besarr..takmo merajukk..nanti apa si nana tu cakap kat tuan muda "
Jimin yang mendengar nama Sana tu terus membulat. Apa kena mengena dohh. Dahlah dia benci pompuan sotong.
" lantak dialaaa. Saya tak suka dia " Jimin ni kalau kat rumah agak manja dan mengada. Sekali dengar suara tu mintak penampar.
Tiba tiba bunyi telefon berdering.
" Yeoboseyeo ? "
" PARKKK JIMOUTTTTT JEMANNN !!!! "
Okk tenkiu yg msih support penpik niii ('∀'●)♡ readers sekaliannn..muah muah..sumpah sibuk gila lepas masuk tahun baru.
Gigihkan juga nak updatee..Ok tenkiu to MinRina07..sbb selalu comment cita yang pelik ni huhu lobiu so muchhh..and tenkiu to all readers yang baca dan support.
YOU ARE READING
❀예쁜 여자𝒢𝒾𝓇𝓁 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒶 𝓌𝒽𝒾𝓉𝑒 𝒹𝓇𝑒𝓈𝓈 | ʏᴏᴏɴᴍɪɴ ꜰᴛ ᴊᴜɴɢʜʏᴏ(hiatus)
Fanfiction『ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿ ᶠᵗ ʲᵘⁿᵍʰʸᵒ'ˢ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ♥』 " 𝐇𝐞𝐲 ! 𝐈𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 ? " @songJK + boy's poster edition