✿ℓιмα

140 23 17
                                    

" Hah ! Aku baru ingat ! Aku jumpa dia dekat.....

Restoran beberapa hari yang lepas "
Jungkook terkejut. Uish, dah ah yeoja rambut panjang ngan perang tu lawa.

" Bertuah kau Jimin, Lawa-lawa je yeoja yang aku tengok tu heheh " Jungkook memasang muka gatal dia.

" Bertuah ? Memang la bertuah sikit je..haritu jumpa kat restoran tu..dia ejek aku " Jimin terus membuat muka sedihnya di hadapan. Kalau diikutkan hati dah lama tangan ni melekat kat muka Jimin. Acah comel sial.

" Hahahah aku agak dah, siapa je yang nak jantan serupa cam kau ni hahahaHAHAHA "

Pak !

Pipi jungkook memerah akibat tamparan dari tangan Jimin. Tangan je kecik. Sekali tampar entah kau hidup ke tak.

" Eh sori sikit eh, si Sana Sotong tu. Ha bukan ke dia tergila-gilakan aku "

" Bodoh, perasan gila . Dia sebenarnya tergila-gilakan kucing mainan atas meja kau tu hah " dengan malasnya Jimin berhenti. Malas nak gaduh ngan biskut busuk ni.

Dari situ, nampaklah kelibat dua ekor tu. Entah apa yang yeoja tu buat. Jimin dan Jungkook setia memerhati perbuatan mereka.

Yang sorang tu kata nak ini, yang tu kata nak tu. Maka terjadilah peperangan WWE dimana mereka menarik rambut sesama sendiri.

" Hanat tul, pilih je la mana-mana" kata Jimin.Jungkook mengangguk tanda setuju.

" baru aku faham kenapa appa aku kata perempuan ni complicated..haritu omma aku dengar haritu jugakla appa aku kena tibai lastu bermalam kat luar " kata Jungkook dengan muka yang agak sadis.

Meanwhile..

" Aku nak cappucino ! "

" Ah takde takde! Aku nak latte "

" LATTE MAHAL BODOH, JIMATLAH SIKIT. DAH HABIS DUIT MULALAH MINTAK KAT AKU " Maka tarik menarik rambut bermula.

Ia agak senang bagi Yoonji untuk menarik rambut Jihyo kerana rambutnya yang panjang. Tapi malang bagi Jihyo kerana rambut Yoonji agak pendek.

Maka Jemah, Pemilik Cafe yang sedang mencabut uban milik SanHa anaknya terus bergegas ke depan.

" Omma-ya ! Tak habis lagi cabut uban Sanha "

" AH KAMU! Ni hah..dua ekor beruk tu buat hal lak kat cafe "

" Si beruk Yoonji ngan beruk Jihyo ke ? Patutlah ̄ε  ̄ "

Di cafe itu macam biasa, bergelak sana. Bergaduh sini. Membawang situ.

[Rumah YoonHyo]

" Wey Hyo, Kau dah siap ke ? " tanya Yoonji yang sedang merias itu.

" Belum.. Aku baru nak pakai baju . Ketat siot. Kau buat apa tu? "

" aku tengah make-up. Susahlah nak make-up.. Berjam aku buat tak siap jugakk " Yoonji memandang jam yang hampir pukul 8:00. Lagi sejam majlis akan bermula. Jadi tak boleh lambat.

Yoonji mengambil alat solek. Dia ni jenis tak pandai menghias diri. Jadi hentam jelah. Sesi Yoonji merosakkan muka bermula (❀◦‿◦)

Jihyo yang sedang memakai baju itu terkial-kial membutang baju belakang itu. Baju ni agaknya nak bagi dia mati ke apa.

" **** ! Ketat bunguks "

" OK AKU DAH SIAP ! " Yoonji menjerit apabila sudah selesai. Jihyo yang baru nak pasang butang baju tu terus meluru ke arah Yoonji.

" Yoonji, tolong aku masukkan butang ni..ket--YA ALLAH SYAITAN NIRROJIMMM "

Ok done chapter5..author tahu hambar enn..huhuh〒▽〒 dah takde idea..idea melayang gilaa..

Vomment plisssss.. Lagi 2 chapter insyaallah petang ni atau malam ni

 Lagi 2 chapter insyaallah petang ni atau malam ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
❀예쁜 여자𝒢𝒾𝓇𝓁 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒶 𝓌𝒽𝒾𝓉𝑒 𝒹𝓇𝑒𝓈𝓈 | ʏᴏᴏɴᴍɪɴ ꜰᴛ ᴊᴜɴɢʜʏᴏ(hiatus)Where stories live. Discover now