✿тιgα

192 32 7
                                    

" Jihyo.. teman aku cari baju balik ni.. " Jihyo memandang temannya pasrah. Semalas-malas dia. Tak pernah tak jumpa baju sampai setahun.

" Banyak sangat ke tikus dalam bilik kau tu.. haih, kau ni dahlah yeoja"

" Aku tak jumpa baju mendiang omma akuuu.. please tolong cari "

" Haih yelahh "

" Thankss ╯ 3╰ ♡ " Jihyo terus menolak pipi Yoonji. Walaupun, tak minat namja tapi dia bukan serai.

❀;

" Dahyun.. nanti tolong buat kopi untuk bos awak ni.. saya dahaga, tau? " Dahyun menganggukkan kepalanya.

Senyuman comel diberikan pada Jimin.

" Hey! I pun boleh buat.. Jimin oppa, I lagi pandai buat air kopi dari Si Tauhu ni.. " Jimin palau si Sana 0.2 .

Jimin memegang tangan Dahyun lalu mengenyitkan matanya. " YunYun.. saya nak rasa air tangan awak sorang jer tau (*^▽^*) "

Dahyun tergelak melihat muka cemberut si Nana. Dia tahu bos dia tu sengaja jer.

" Kenapa dia ada nama manja.. I takde ke? "

" Ermm.. Ada! "

Muka Sana terus bersinar bak mentari yang baru bangun pagi. " Apedia? "

" Sotong.. or TongTong.. sedap bukan? "

" JIMIN OPPA KEJAMMMMM!! "

" aku memang kejam.. kau tak tau ke? " Jimin terus terbang ke pejabatnya. Dia tahu si Sotong tu pasti akan mengejarnya.

Pintu pejabat terus dikunci siap. Dia ada kunci pendua tapi diberi kepada Dahyun supaya simpan amanahnya.

: " Dahyun.. saya nak awak simpan kunci ni elok² ..barangsiapa yang dapat tahu lagi² si Sana tu.. Insyaallah saya akan humban awak ke perigi buta Pada Zaman Dahulu.. arrasso? "

Kcek~~

" Macam mana-- kau rupanya.. " Jimin menjeling namja yang ada kat depan dia. Muak betul tengok muka budak arnab ni.

Balik² muka arnab ni. Tapi dia sendiri akui yang dia ni comel jugak. Muka pun bolehlah.

Tapi saya Park Jimin lagi comel kan readers? (◕‿◕✿)

" Aku saje nak tengok muka kau..rindu pulak setelah berabad abad tak jumpa enn.. haih " muka jimin jangan cakap la..rasa nak cukir je rambut Jungkook.

" HOTAK KAULA !! KAU BARU JE SIMBAH AIR KAT AKU 10 MINIT LEPAS ! KAU JANGAN SAMPAI AKU TENDANG KAU KANG " Jungkook terus berlari keluar dari bilik pejabat jimin.

" Waterpark ? Lari camtu je..kau tunggu eh..nanti aku campak air laut kat kau " Monolog hati hitam Jimin.

ಠᴥಠ

" Yoonji ! Kau ni berapa abad dah tak kemas bilik.. ni aku jumpa spender yang kau cari tahun lepas..eiii jijik la kau niii " Spender itu dicampak kr muka yoonji . Baru kau tau nikmat dia

" Bodohla kau ! Kau campak kat aku buat apa ! "

" Spender kau kan..kau jijik apa " sinis Jihyo membalas. Yoonji memegang spendernya itu lalu dihidunya.

" Weyy..aku tak tau aku ni pengotor sgt ¯\_༼ ಥ ‿ ಥ ༽_/¯ "

" Sedar pon bangang ! Dah esok jela cari..fedap aku dibuatnya .. dahlah bilik kau nii..JIJIK AKU ! " Jihyo lantas keluar dari bilik yoonji .malas nak pandang lama lama , takut pulak mata dia kotor.

" haih esok jelaaaa "

Keesokannya,

" JIHYO ! JIHYO "

Hi guys..im back..lama gila tak update..mesti takde dah nak baca buku ni.. author tau takde nak baca dahhh kannn..sorii gaessss¯\_༼ ಥ ‿ ಥ ༽_/¯

Ikhlas dari hati songJK_

❀예쁜 여자𝒢𝒾𝓇𝓁 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒶 𝓌𝒽𝒾𝓉𝑒 𝒹𝓇𝑒𝓈𝓈 | ʏᴏᴏɴᴍɪɴ ꜰᴛ ᴊᴜɴɢʜʏᴏ(hiatus)Where stories live. Discover now