" JIHYO ! JIHYO ! "
Jihyo yang tengah mamai memandang Yoonji.(ʘᴗʘ✿) nak kena sepak dia ni ganggu ace tido.
" Kau nak apa?(╯ರ ~ ರ)╯︵ ┻━┻ "
" Cer teka ? "
" Bagitau jela..kau takyah nak beria berkias kias bagai..kau ingt kita ni di zaman dulu ke? Berkias bagai " Yoonji menjeling Jihyo. Baru je nak main teka teki, budak ni marah lak dah.
" AKU DAH JUMPA BAJU TUUU !!(つ≧▽≦)つʕっ•ᴥ•ʔっ" Yoonji memeluk jihyo kuat sampai nak mati budak tu.
" Lepaslah bangang ! Aku ingat kau tak jumpa dah baju tu..pelik aku boleh jumpa dalam sarang spender kau ni " Jihyo terus masuk balik dalam bilik..nak sambung tidur gaess..
" Bodola dye ni..taknak cakap tahniah ke? "
Author : hoi !--
Yoonji : mana boleh berserah !
Author : Eh tiberssnyaa kamuu
Yoonji : dahlah jangan kacau aku nak berlakon ni..pergila !
Author : kalau aku tak cipta kau..tak hidop kau ni..okeyy terima kasih yang sudi membaca penpik ni..auth-
Yoonji : dahlah woi ! Okbye
Berbalik kepada Jimin dan Jungkook yang sedang makan tengahari.
" Wey jimin..jom join aku ke karaoke..malam ni "
" Taknak aku ! Suara kau sumbang..kau tak ingat ke ade makcik pernah pengsan dengar suara kau "
Actually makcik tu pengsan sbb suara jungkook sedap sangat(づ。◕‿‿◕。)づ
Jungkook membulatkan matanya. " Yelah tuu..jeles cakap, daripada kau suara kecik nyaring..kau pikir sedapla ? " Jimin menghalakan garfunya ke arah jungkook.
" Aku yakin ramai army yang suka suara comel aku..kan army kan ? " Jungkook cucuk muka jimin ngn sudu. Jimin mengerang kesakitan. Jimin menjerit kuat, sumpah melebih lebih.
" Sakitlaaa..kau ingt apa ? "
" Beriaa..sikit je aku cucuk "
" Kau nak rasa ke ?! " Maka bermulalah pergaduhan yang tak dirancang..acara mencucuk pipi. Habis kempis pipi pau jimin. Kesian army tak dapat tgok dah pipi Jimin.
Kcek..
" Makcik JEMAHHH !! AIR LATTE SATUUU !! " jimin dengan jungkook terus memandang suara itu. Seorang yeoja yang berpakaian seluar pendek.
" Aku tak sangka perempuan zaman sekarang tak senonoh..boleh pulak dijerit jerit ditempat awam "
" Kau tu macamla cool sangat..aku ingat lagi waktu tahun lepas..kau takut cendol habis..lastu kau jerit sampai jatuh motor " gelak jungkook sebab dapat kenakan jimin.
" Takyahla ungkit kisah lama...kau pon sama jelah ! Hergh "
" Jomla kita gi shopping..malam ni ada majlis kann..kau borak apa lagi ? " Jimin palau jungkook. Dia nampak jimin asyik pandang yeoja tu.
" HOI KAU DENGAR TAK NI ?! "
" Hah apa?! "
" Kau tu hah..asik pandang yeoja tu je..suka ke? " Jimin membulatkan mata dia. Suka? Memang taklah.
" Takk..aku rasa cam pernah tengokla yeoja monyet tu..kat mana ya? " Jimin menggosok dagu dia.
" Hah ! Aku dah ingat ! Aku jumpa dia dekat.... "
Hai semua..minta maaf sebab sebelum ni jarang updatee..sori sgt...terlalu busyy..nanti author akan cuba update lagi ok..vomment tauuu
Ikhlas dari songJK_
YOU ARE READING
❀예쁜 여자𝒢𝒾𝓇𝓁 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒶 𝓌𝒽𝒾𝓉𝑒 𝒹𝓇𝑒𝓈𝓈 | ʏᴏᴏɴᴍɪɴ ꜰᴛ ᴊᴜɴɢʜʏᴏ(hiatus)
Fiksi Penggemar『ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿ ᶠᵗ ʲᵘⁿᵍʰʸᵒ'ˢ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ♥』 " 𝐇𝐞𝐲 ! 𝐈𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 ? " @songJK + boy's poster edition