✿тυנυн

184 19 11
                                    

" PARKKK JIMOUTTTT JEMANNN!!!! "

Dengan sekali jeritan maut, telinga Jimin terasa sakit . Nak bernanah dah agaknya .

" Ark! Appo 〒▽〒 kenapa appa jerit kat telinga Jimin ni ? "

" KAMU TANYA KENAPA ?! KAMU NAK APPA SUMBAT JAM DALAM MULUT KAMU KEE ?! KAMU NAK JADI JAM BERGERAKK ?! kamu tengok sekarang pukul berapa ! Berapa minit lagi nak mula majliss..kamu tu bersiap mengalahkan jiran sebelahh " Dan maka bersambunglah bebelan yang tidak habis.

[ dalam kereta Jimin ]

" KAMU NI KAN MEMANG TAK HABIS HABIS LEMBAB ! DAHLAH PENDEK, KALAU PENDEK LAJU TAKPE ,NI LEMBAB.. KENAPA LA KAMU NI TERBANTUT! ........ . ... ........ -"

Bodyguard Jimin yang sedang memandu memandang Tuannya dengan simpati.
" Tuann, sabar yee semua ni ada hikmah ╯▂╰ "

" Weyy pendek sangat ke aku ni ??(╥_╥)〒▽〒 "

Bodyguard Jimin menggaru kepalanya. " errr, boleylaaa "

" APA KAU CAKAPPPPPP ?!!!(ʘдʘ╬) "

♡♥♡♥♡♥

" So, dah sampaii.., err Tuan muda Jihyo? Tuan muda Yoonji? "

Pemandu itu membetulkan sedikit cerminnya. Dilihat dari sudut belakang, nampakla gadis yang tengah tidurr. Air liur terkeluar.
('ー`)

" Bangun!! dah sampaiiiiii " pemandu tua itu pun menjerit sekuat yang mampu. Terjagalah gadis gadiss itu.

" YAAAA KENAPA JERITTTT?! "

" Dah taknak bangun, jerit jelahhh " Jihyo dan Yoonji membuat muka masam. Pantang betul orang kejut tidur ni. Baginya takde life.

" bosannya majlis ni " Jihyo pandang dengan tidak berminat. Yoonji pun mengiyakan sahaja.

Setakat pergi di hotel mewah, makan ,menari ergh itu menjijikkan bagi Yoonji dan Jihyo.

" Takpelah, kita makan jom ( ̄∀ ̄) "

..............

" Jimin oppa,,, dah lama nana tunggu Jimin oppa " Kata sana gedik. Badannya dilentok lentokkan. Patut pon panggil sotong.

" Eh kau buat apa kat sini soto-Sana
∑(゜□゜;"

" Appa Nana pun kena jemputlah, Jimin oppa ingat Nana ni miskin kerr ?? Keluarga Nana berada okey " kata Sana dengan riak bangga.

" Kesah apa aku ? Aku tak pernah tanya (─‿─) "

" WHAT ? oppaaa yaaa "

" JIMINNNN !! " kelihatan kelibat Jungkook memakai sut lengkap jenama yang mahal lagi megah.

" Wowowow brooooo, Hensem nampak (`∀') " Puji Jimin. Jungkook dari tadi sudah mengembang ngembangkan hidung.

" aku memang hensem, btw mana pasangan menari kau ? Tak nampak pon "

Sana terus membalas disebabkan dia sedari tadi sedia menunggu Jimin. " I pasangan Jimin 。^‿^。 "

Jungkook memandang Sana. Erhh si sotong yang gilakan Jimin ni lagi.

" Eh sejak bila !! Jom Jungkook,aku lagi sanggup gay ngan kau dari pasangan ngan si sotong ni " Jimin terus menarik tangan Jungkook laju meninggalkan jauh dari Sana yang tengah memuncung tu.

Tanpa Jimin sedari, dia telah melanggar seorang gadis.

" YAH! BUTA KE APA?! "

♠♤♠♤♠♤

" Hahah sedap jugak air oren " kata Yoonji.

" gaya kau cakap macam tak pernah minum air oren " balas Jihyo selamba.

" Lahhh. Aku saje jee nak manja manja  ̄ω ̄ " Jihyo menggelengkan kepalanya sahaja. Apa apa sajalah.

" Errr mana omma kau ? "

" entahlah aku pun tak tah-" tiba- tiba dirinya terasa seperti dilanggar. Habis air oren tumpah di atas baju putihnya . Dalam hati Yoonji dah sumpah seranah dah.

" YAH ! BUTA KE APA?! " dengan selamba badak sumbunya Yoonji sound mamat yang langgar dia.

2 orang lelaki tu seakan terkejut. Mampuslah.

" Maaflah aku tak seng- eh kau ni perempuan tomboi yang kat restoran haritu kannn?!! " Yoonji terkejut .

" Eh kau ni pendek tu kannn !! " kawannya yang seorang lagi menahan ketawanya dari meletus. Orang dah cakap kau pendek Jimin. Tak percaya.

" Eh tunggu-tunggu.. Sekarang ni isu bukan pernah jumpa ke takkk!! Isu dia sekarang ni baju aku ni macam mana woi! "

" I said sorry.. M-I-A-N-H-A-E.. Dont understand huh? ƪ(•̃͡ε•̃͡)∫ " Yoonji rasa nak tumbuk je orang depan dia ni.

" Kalau kau tak bayar ganti rugi baju akuuuu!! Aku report polis cakap kau cabul aku " jihyo yang berada di tepi Yoonji terkejut dengan Jimin dan Jungkook pon sekali terkejut.

" Weyhh Yoonji, kau asall dohh " Jihyo cuba menenangkan chingunya.

" Melebih dohh kauuu (ʘдʘ╬) " bermulalah peperangan Jimin Vs Yoonji.

" eh Yoonji? Jihyo? Jimin dan Jungkook pon? "

TBC

ok gaisss author dah updatee baruu.. Cuti dah panjang ni.. Boleylah update lagi seterusnya hahaha.. Stayy safee ye guyss.. Vommentt ・゚゚・(>д<)・゚゚・







❀예쁜 여자𝒢𝒾𝓇𝓁 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒶 𝓌𝒽𝒾𝓉𝑒 𝒹𝓇𝑒𝓈𝓈 | ʏᴏᴏɴᴍɪɴ ꜰᴛ ᴊᴜɴɢʜʏᴏ(hiatus)Where stories live. Discover now