🌸1🌸

4.3K 104 3
                                    

'ဝမ်ဝမ်'

ဝမ်ဝမ်ရေ
အော်ဒီခလေးဘယ်သွားပြန်တယ်မသိဘူး....
ကျွန်တော့်နံမည်ကတော့ရှောင်ကျန့်ပါ အသက်ကတော့၁၂နှစ်ရှိပီဗျ   ဂေဟာကလူတွေကတော့ကျန့်ကျန့်လို့ခေါ်ကြပါတယ်......

ကျွန်တော်မိဘမဲ့တစ်ယောက်ပါ ၄လသားအရွယ်မှာဒီဂေဟာမှာလာထားသွားတယ်လို့တော့ပြောတယ်ဗျ........

ဟော လာပါပြီ အဆိုးလေး.... သူကတော့ ဝမ်ရိပေါ်ပါ ကျွန်တော့်လိုပဲမိဘမဲ့ပေါ့  အသက်ကတော့၆နှစ်ပဲရှိသေးတယ် မိဘရင်ခွင်မှာတီတီတာတာချွဲရမဲ့ အရွယ်လေးပေါ့.......

ဝမ်ရိပေါ် ဘယ်ကိုသွားကမြင်းနေလို့ ဒီလောက်ပေတူးနေရတာလဲ.......
ဟော မေးနေတာမကြားဘူးလားဒီဘက်လှည့်စမ်း ပေကပ်ကပ်လုပ်မနေနဲ့  ....ပြန်မပြောဘူးလားမေးနေတာကို ငါရိူက်ချင်လာပီနော်.....

ကောကလည်းသားသားကဟိုးရှေ့ကချောင်းလေးမှာသွားကချားနေတာ.....

မင်းကိုငါဘာမှာထားလဲ ပြော.....

ကောကောကိုမပြောပဲဘယ်မှမသွားရဘူးလို့ ......

အဲ့တော့ခုမင်းမှာအပြစ်ရှိလား မရှိဘူးလား....

ရှိပါတယ် ကောကောသားသားကိုမရိုက်ပါနဲ့ သားသားကြောက်ပါပီ နောက်မသွားတော့ပါဘူး ကောကောရဲ့မတ်မွန်သီးလေးကိုသနားပါ တောင်းပန်ပါတယ်.......

​ကိုယ်လည်းတစ်ချက်မှမရိုက်ရသေးမဲ့လက်အုမ်လေးချီပီး အော်ငိုနေလိုက်တာများသူ့ကိုမဟားတရားနှိပ်စက်နေသလို တကယ့်အလည်လေး.......

ဟုတ်ပါပီ ကောမရိုက်တော့ဘူးနောက်ဆိုဘယ်သွားသွား ကောကိုပြောသွားရမယ် တကယ်လို့ရေနစ်တာတို့ သူများကအနိူင်ကျင့်တာတို့ဆိုဘယ်လိုလုပ်မလဲ ဝမ်ဝမ်လေးရဲ့.....

သားသားကိုဘယ်သူမှအနိူင်ကျင့်ပါဘူးကောရဲ သားကအရင်အနိူင်ကျင့်ထားတာ ဟိဟိ.....

သူများကိုအနိူင်မကျင့်ရဘူးနော် ဝမ်ဝမ် ကောစိတ်ဆိုးလိုက်မှာ.....

သားသားကစတာပါကောရဲ မကျင့်ပါဘူး....

ကဲရေသွားချိုးတော့ဝမ်ဝမ်.....

ကောကောကရော.......

ကောကချိုးပီးပီလေ.....

သားသားကရေချိုးတက်ဘူး ကောကောကချိုးပေးနေတာကိုအမြဲတမ်း ခုလည်းကောပဲချိုးပေးတော့ 

For you 🌸Where stories live. Discover now