🌸4🌸

993 67 4
                                    


'ေကာ'

'ဟင္ ၀မ္၀မ္ မအိပ္ေသးဘူးလား '

'အင္း ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲအိပ္မေပ်ာ္ဘူး ေကာမအိပ္ေသးဘူးလား ဘာေတြစဥ္းစားေနတာလဲ'

'ေကာတို႔ ေရွ႕ဆက္ဘာေတြလုပ္ရမလဲေတြးေနတာေပါ့ '

'ဟာ ေကာကအရမ္းမေတြးပါနဲ႔ ဒီလိုပဲျဖစ္သြားမွာေပါ့ '

'စကား ကိုလြယ္လြယ္မေျပာစမ္းနဲ႔ ၀မ္၀မ္ ေလာကႀကီးမွာေနသလိုျဖစ္ေပမယ့္ ျဖစ္သလိုေနလို႔ေတာ့မရဘူး ေကာကေလ ၀မ္၀မ့္ ကို အေကာင္းဆံုူးဆိုတာေတြပဲျဖစ္ေစျခင္တာ'

'ဟုတ္ပါပီ ေကာကြၽန္ေတာ့ကိုဘာျဖစ္ေစခ်င္လဲ'

'ဘာကိုလဲ'

'ဆရာ၀န္ျဖစ္ေစျခင္တာလား ဘာအလုပ္လုပ္ေစျခင္လဲေမးတာ'

'ဟင့္အင္ အဲ့လိုမ်ိဳးေတြမရွိဘူး ၀မ္၀မ္လုပ္ခ်င္တာျ့ဖစ္ခ်င္တာကိုပဲေကာကအေကာင္းဆံုးေထာက္ပံ့ေပးျခင္တာ ရိေပၚ၀ာသနာပါတဲ့အလုပ္ကိုအေကာင္းဆံုးလုပ္နိူင္တာမ်ိဳးပဲလိုခ်င္တာ'

ဒါနဲ႔ ရိေပၚဘာ၀ာသနာပါလဲ ေကာကိုေျပာျပပါလား'

နွစ္ေတြအၾကာႀကီးအတူေနခဲ့ေပမယ့္ ဒီခေလးကသိပ္လ်ိဳး၀ွက္တယ္ သူ႔ခံစားခ်က္ကိုထုပ္ျပေလ့မရွိဘူး အရင္းနွီးဆံုလူျဖစ္တဲ့ကြၽန္ေတာ္ေတာင္သူ႔မ်က္နွာၾကည့္ပီး၀မ္းနည္းလားေပ်ာ္လားဆိုတာမခြဲျခားတက္တာမ်ိဳးေပါ့ ၀မ္ရိေပၚအေၾကာင္းဒီထက္သိေအာင္ႀကိဳးစားရအံုးမယ္ေလ

'အင္း ကြၽန္ေတာ္ကဆိုင္ကယ္စီးျခင္တယ္ ကခ်င္တယ္ အဲ့ဒါကကြၽန္ေတာ့္၀ာသနာေပါ့ '

'ခုုကြၽန္ေတာ္Clubတစ္ခုမွာကဖို႔ေျပာထားတယ္ သူငယ္ခ်င္းလည္းအဲ့clubမွာအလုပ္လုပ္ေနတာရွိေတာ့ '

'ေကာလည္းဘာမွမသိရပါလား ျဖစ္ပါ့မလားရ္ေပၚရယ္ ေက်ာင္းကလည္းရွိေသးတယ္ေလ clubဆိုတာလူရမ္းကားေတြကမ်ားမွမ်ား '

'ျဖစ္ပါတယ္ေကာရဲ႕ တစ္ပက္မွနွစ္ရက္ပဲ အဲ့ရက္ကလည္းပိတ္ရက္ ေကာလည္းလိုက္ၾကည့္လို႔ရတယ္ အဲ့ကပိုင္ရွင္အမကလည္းသေဘာေကာင္းတယ္ေျပာတယ္'

'အင္းပါ ကိုယ့္ကိုယ္ ကိုယ္ေတာ့ဂရုစိုက္ရမယ္ေနာ္ ေကာခေလးေလးေတာင္အ႐ြယ္ေရာက္လာၿပီပဲ လာပါအံုးေကာရင္ခြင္ထဲကို
'
လက္နွစ္ဖက္ဆန္႔ရင္ေခၚေတာ့ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက သူခေလးမဟုတ္ေတာ့တဲ့လူႀကီးျဖစ္ေနၿပီးမို႔ေကာကသူ႔ရင္ခြင္ထဲကိုလာပါတဲ့ေလ တကယ့္အတက္ေလး......
ဒီလိုနဲ႔ နွစ္ေယာက္သားၾကယ္ေတြၾကည့္ရင္းစကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္......

For you 🌸Where stories live. Discover now