ေရွာင္က်န္႔ မင္းနဲ႔လူတစ္ေယာက္ေတြ႕ျခင္လို႔တဲ့ ...
အလုပ္လုပ္ေနတုန္း ေဖေဖး လာေခၚလို႔ေတြးမိတယ္ ကိုယ့္ကို ာေတြ႕ရေလာက္ေအာင္ထိရင္းနွီးတဲ့လူဆိုရိေပၚမ်ားလားး..
အင္း ေဖေဖးေက်းဇူးပဲ ငါသြားလိုက္မယ္....
ကြၽန္ေတာ္လည္းဧည့္ခန္းဘက္ျမန္ျမန္ေလ်ွာက္လာလိုက္တယ္ ရိေပၚလိုက္လာတယ္အထင္နဲ႔....အနားေရာက္ေတာ့မွအထင္နဲ႔အျမင္လြဲေနျပန္ေရာ....
'သား' 'က်န္႔က်န္႔ေလး'
ဘာလိုျခင္လို႔လဲ.....ဘာလို႔ကြၽန္ေတာ့္ကိုလာရွာတာလဲ....
မင္းဟိုအရင္ ၁၄နွစ္ကလိုပဲေနာ္ ေျပာင္းလဲမလာဘူးပဲ....မင္း မားကို အေမလို႔မသက္မွတ္ဖူးလား မင္းကိုေမြးထုပ္ေပးထားတဲ့ေက်းဇူးကိုေတာင္မင္းမျမင္ေတာ့တာလား.....
ေက်းဇူးတဲ့လား လူမွန္းမသိတက္ခင္ထဲက စြန္႔ျပစ္ခဲ့တာေလ ခုမွေက်းဇူးတဲ့လား ....
မင္း မားနဲ႔ျပန္လိုက္ခဲ့ရမယ္ မားရွာထားတဲ့စည္းစိန္ေတြအားလံုးသားအတြက္ပဲ ဒီလိုဆင္းဆင္းရဲရဲဘ၀နဲ႔ သားကိုမထားနိူင္ေတာ့ဘူး....
မလိုဘူး ကြၽန္ေတာ္ကဆင္းရဲတဲ့ဘ၀မွာေနသားက်ေနၿပီ အနည္းဆံုးေတာ့ကြၽန္ေတာ္စိတ္ခ်မ္းသာေနရတယ္.....
ဘာလဲ ဟိုအေကာင္ေၾကာင့္လား ဟန္ လြန္ခဲ့တဲ့၁၄နွစ္ကလည္းဒီခေလးေၾကာင့္မင္း ျပန္လိုက္ဖို႔ျငင္းခဲ့တာေလ ဘာမဟုတာတဲ့ေကာင္ေၾကာင့္ မင္းဘ၀ကိုဒီလို႔ပဲနစ္မြန္းခံေနေတာ့မွာလား........
အားလံုးက ကြၽန္ေတာ့္ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ကြၽန္ေတာ္ပါ ရိေပၚနဲ႔ဘာမွအဆိုင္ဘူး ၿပီးေတာ့သူကတစ္ျခားလူအတြက္ဘာမဟုတ္တဲ့ေကာင္ျဖတ္ေကာင္းျဖစ္နိူင္ေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့တန္ဖိုးျဖတ္လို႔မရေလာက္တဲ့ျဖစ္တည္မႈမ်ိဳးပါ.....
ဟားးး ဘ၀ႀကီးကိုစိတ္ကူးရင္ဆန္ဆန္ျဖတ္သန္းေနပါလား ငါ့သားရယ္.....
ေျပာစရာကုန္ၿပီဆိုျပန္ပါေတာ့ ေနာက္လဲလာမရွာပါနဲ႔ .....
ကြၽန္ေတာ္လည္းေျပာၿပီးထထြက္လာလိုက္တယ္ ေနာက္ကိုတစ္ခ်က္မွျပန္မၾကည့္ပဲနဲ႔ေပါ့ ......