🌸5🌸

1K 95 3
                                    

'မင္းက ၀မ္ရိေပၚလား'

'ဟုတ္ပါတယ္'

'အမက လိလီပါ ေတြ႕ရတာ၀မ္းသာပါတယ္ေနာ္ ေရွ႕ဆက္အလုပ္ေကာင္းေကာင္းတြဲလုပ္ၾကမယ္'

လက္ဆြဲနႈတ္ဆက္လာတဲ့လိလီကို၀မ္ရိေပၚျပန္လက္ဆြဲနႈတ္ဆက္လိုက္တယ္ စိတ္ထဲကမပါေပမယ့္ ၿပံဳျပလိုက္မိတယ္ သူကဆိုင္ရွင္ဆိုေတာ့အလုိုက္အထိုက္ဆက္ဆံမွျဖစ္မွာေလ.....

'ေဟ့ မင္းစိတ္လႈပ္ရွားေနလား '

သူကကြၽန္ေတာ့ရဲသူငယ္ခ်င္ေလး Xing တစ္ေယာက္ထဲေသာသူငယ္ခ်င္းေပါ့ သူလည္းကိုယ့္လို ိုပဲစိတ္ရင္းေကာင္းတယ္ကူညီတက္တယ္ အေျပာကေတာ့မတက္ရွာဘူး တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ထေျပာရင္ပိႆေလးနဲ႔ထုခ်လိုက္သလိုပဲ.....
အင္းငါနည္းနည္းစိတ္လႈပ္ရွားေနတယ္ လူအမ်ားၾကားကမွာ ဒါပထမဆံုးပဲကြ....

ဘာမွမျဖစ္ဖူး အဆင္ေျပသြားလိမ့္မယ္ ငါဟိုဘက္သြားအံုးမယ္ .....

အင္းအင္း....

ကြၽန္ေတာ္တကယ္ကိုစိတ္လႈပ္ရွားေနတာ လက္ေတြလည္းေအးစက္လို႔......

တီ~တီ
'Helloေကာ'

'အင္း၀မ္၀မ္ ေရာက္ပီလား ေကာခုအိမ္ျပန္ေရာက္တာ'

'ကြၽန္ေတာ္ခဏေနကရေတာ့မွာ'

'စိတ္လႈပ္ရွားေနလား'

'အင္း ပထမဆံုးအႀကိမ္ဆိုေတာ့နည္းနည္း'

'စိတ္မလႈပ္ရွားနဲ႔ေနာ္ ေကာရဲရိေပၚေလးက အေကာင္းဆံုးလုပ္နိူင္မယ္ဆိုတာေကာယံုတယ္ ပီးရင္တန္းျပန္ခဲ့ေနာ္ ေကာညစာစားဖို႔ေစာင့္ေနမယ္'

'ဟုတ္ကဲ့ပါခဗ် '

'ဒါပဲေနာ္'

'ခဏ ခဏေကာ  ေကာေကာကို ညီေလရိေပၚကခ်စ္တယ္ေနာ္ '

'ေကာေကာကလည္း ညီေလးကိုခ်စ္ပါတယ္ဗ်ာ'

ပ်က္ေတာက္သြားတဲ့အသံေလးနဲ႔အတူ ဖုန္းscreenေလးကိုၾကည့္ပီးၿပံဳးမိတယ္ ေကာေကာကကြၽန္ေတာ့္အတြက္တကယ္ကိုအားေဆးေလး......

.........................🌸.......................

၀မ္ရိေပၚဆိုတဲ့ေခၚသံေအာက္စိတ္လႈပ္ရွားရင္းStageေပၚတက္ခဲ့ၿပီးကခဲ့တယ္......ဆုခ်သူေရာ ၾကည့္သူေတြရဲ႕ေအာ္သံေတြၾကားရေတာ့ ကြၽန္ေတာ္အေကာင္းဆံုးလုပ္နိူင္ခဲ့တယ္ထင္မိတယ္ xingကေတာ ေျပာတယ္ ကြၽန္ေတာ္က မိန္းခေလးငယ္ေတြၾကား popularျဖစ္ေနပီတဲ့......

For you 🌸Where stories live. Discover now