🌸9🌸🚨

1.5K 74 2
                                    

အိတ္က လႈပ္ေနတယ္ေရာ္'

'ဖြင့္ၾကည့္ေလ ေကာ'

'ဟင္ ေခြး ေခြးေပါက္ေလး '

'သေဘာက်လား အခ်စ္'

'အင္း အမ်ားႀကီးသေဘာက်တယ္ ဘယ္အခ်ိန္သြား၀ယ္ခဲ့တာလဲ '

ေခြးေလးကိုပိုက္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲတိုး၀င္လာတဲ့ေကာ အေကာင္ေပါက္ေလးကလည္းေကာရင္ခြင္ထဲတိုးေ၀့ေနလိုက္တာမ်ားသခင္မွန္း သိေနသလို ကြၽန္ေတာ္လည္း အလိုက္သင့္ေလးဖက္ေပးလိုက္ရင္........

'Happy birthday အခ်စ္ ေရွ႕ဆက္ဘာေတြျဖစ္လာမလဲမသိေပမယ့္ လက္တြဲမျဖဳတ္ပဲေနာက္ေမြးေန႔ေပါင္းမ်ားစြာကိုအတူျဖတ္သန္းရေအာင္'

'အင္း ငါကမင္းေမ့ေနပီထင္ေနတာ ဒီေန႔ကို ေခြးေလးက က္ေဆာင္ေပးတာလား '

'ဒါေပါ့ မေမ့ရပါဘူးဗ်ာ အခ်စ္ေမြးေန႔ကို ကိုယ္ကေမ့ပါ့မလား ဒီမွာကိတ္ ေသးေသးေလးေပမဲ့ အထဲမွာကြၽန္ေတာ့အခ်စ္ေတြအမ်ားႀကီးပါတယ္'

၀မ္ရိေပၚက roမလိုနဲ႔မroတက္လိုက္တာ....

ကြၽန္ေတာ္မ်က္နိူးရတဲ့မွန္႔ေလးေပၚေအာင္ခပ္ဟဟ ရယ္ရင္းေျပာလာတဲ့ေကာက မ်က္ရည္က်တာမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ မ်က္ရည္ေလးေတြ၀ဲလို႔ ေကာေပ်ာ္ေနတာ ကြၽန္ေတာ္သိသည္ .....

ဒီမွာ မီးမႈတ္မလား ေကာ မရေလာက္ဖူးေလတိုက္တယ္ေနာ္ လာအထဲသြားရေအာင္.....

အင္း မင္းဆာလာအိတ္ပါယူခဲ့ေနာ္ ငါခေလးေလးကိုခ်ီသြားပီ.....

ကြၽန္ေတာ့္လက္ေဆာင္ေလးကိုေကာကအေတာ့္ကိုသေဘာက်ေနပံု ေကာျဖစ္ျခင္တာေတြထဲကတစ္ခုေတာ့ျဖည့္စည္းနိူင္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ထပ္ေနာက္ထပ္ ဆႏၵေတြျဖည့္စည္းနိူင္ဖို႔ ကြၽန္ေတာ္က်ိဳးစားရအံုးမယ္........

လာ ေကာ မီးမႈတ္ပီးဆုေတာင္းရေအာင္ ေရာဒါေလးေဆာင္းထား.......

ဦထုပ္အခြၽန္ေလးေဆာင္းလို႔ေခြးေလးခ်ီထားကာ မ်က္လံုူမွိတ္ဆုေတာင္းေနတဲ့ေကာကတကယ့္ကိုျဖဴစင္လြန္းသည္ ကြၽန္ေတာ္လည္းဖုန္းေလးထုပ္လို႔ဒီအခိုက္အတန္႔ေလးကိုမွတ္တန္းတင္လိုက္မိတယ္......

'ေကာဘာေတြဆုေတာင္းလဲ'

'ရိေပၚနဲ႔အတူသက္ဆံုးတိုင္ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းနဲ႔အတူေနပါရေစလို႔'

For you 🌸Where stories live. Discover now