2. kapitola

657 28 2
                                    

Dneska jde James nakupovat věci do Bradavic. Včera mi o ní vyprávěl. Tak moc bych tam ráda chodila. Taky mi vyprávěl o svých kamarádech. Říkají si Poberti. James má přezdívku Dvanácterák. Sirius Black jeho nej kámoš. Pochází z čistokrevné rodiny,ale vydědili ho za to že se dostal do Nebelvíru a prý je to Bradavický kasanova. Jeho přezdívka je Tichošlápek. Remus Lupin je z nich ten chytrý a zodpovědný. Má moc rád knihy a je prefekt. Jeho přezdívka je Náměsičník. Peter Pettigrew je tichý a pořád jí i když na to nevypadá. Jeho přezdívka je Červíček.
Vstala jsem,šla do koupelny a udělala ranní hygienu. Vyšla jsem z koupelny a přistoupila ke skříni. Dneska si vezmu na sebe tohle.

Prohlídka jsem se v zrcadle a šla do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Prohlídka jsem se v zrcadle a šla do kuchyně. V kuchyni už byli všichni.
,,Dobré ráno." ,, Dobré Jenny jak ses vyspala" zeptal se mě táta.,,Šlo to." Přišla máma a postavila přede mě snídaní.Poděkovala jsem a pustila se do toho. Najednou do kuchyně vlétla sova a přistála na stole. Máma si vzala dopis a sova odletěla.,,To je pro tebe Jenny." Podala mi dopis a já ho otevřela. Stálo tam.

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Vážená slečno Jennifer Potterová. S potěšením vám oznamujeme,že jste byla přijata do školy čar a kouzel v Bradavicích.
Zasíláme vám seznam věcí které budete potřebovat.
Dopis očekáváme nejpozději do
31.července
S srdečným pozdravem
Albus Brumbál

K

oukala jsem na to s otevřenou pusou. James mi sebral dopis a přečetl ho nahlas. Máma mě silně objala.,,To je skvělé broučků." ,, Nemůžu tomu uvěřit" byla jsem šťastná.,,Takže půjdeme spolu nakupovat věci a pak tě představím svím kamarádum." Rozhodl James a usmál se na mě.
Dojedli jsme,vzali peníze a já s Jamesem jsme přistoupili ke krbu. James šel první. Vešel do krbu vzal letax a řekl.,, Příčná ulice." Objevil se modrý oheň a James zmizel. Teď já. Vešla jsem vzala letax,zamávala jsem rodičům a řekla.,,Příčná ulice."
Objevila jsem se vedle Jamse.,,Takže nejdřív půjdeme pro knihy. Potom pro hábit a pak půjdeme ke Zbludilé ovci." Vydali jsme se ke knihkupectví a nakoupili všechny knihy. Potom jsem se vydali pro hábity. Vešli jsme do obchodu. Přišla k nám postarší paní.,,Ty se jdi postavit tam." Řekla Jamesovi a ukázala kam se má postavit.,,A ty pojď se mnou." Postavila jsem se před zrcadlem a ona začala s prací. James už byl hotoví.,, Já už půjdu ke Zbloudilé ovci. Zvládneš to tu?" ,, Jasně." Vzal si oblečení, zaplatil a odešel. Po chvíli jsme už taky měla oblečení hotové. Zaplatila jsem a vydala se ke Zbloudilé ovci.
Byla jsem v půli cesty. Když jsem si všimla obchodu se zvířaty. Vešla jsem a rozhlídla se. Nejvíc mě zaujaly sova pálená a jeden malý černý kocour.

 Nejvíc mě zaujaly sova pálená a jeden malý černý kocour

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oba dva byli roztomilý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oba dva byli roztomilý. Rozhodla jsem se že si koupím oba dva. Zaplatila jsem a vyšla ven. Tak a jdeme za Jamsem.

Tak druhá kapitola je hotová doufám že se vám líbí.😁







Poberti a Jennifer PotterováKde žijí příběhy. Začni objevovat