Velkou síňi se roznesl tleskot od nebelvírského stolu. Postavila jsem se a vydala se k nim. James a kluci na mě mávali,abych si šla sednout k nim,ale já si sedla vedle dívky s červenými vlasy.,,Ahoj jmenuji se Lily Evens." Usmála se na mě.,,Já Jennifer Potterová." Vykulila na mě oči.,,Ty jsi sestra toho blbce Pottrera?" ,,Jo." Nechápala jsem proč řekla o Jamesovi že je blbec. Chtěla jsem se jí zeptat,ale místnosti se roznesl Brumbáluv hlas.
,, Prosím o pozornost" řekl a čekal až budou všichni zticha a pokračoval.
,,Jen bych chtěl říct pár věcí. Zaprvé je přísně zakázáno chodit do zapovězeného lesa." V tu chvíli se podíval na kluki,kteří se jenom šklebili.,,Učitel Obrany proti černé magii Pán Trainov skončil,ale našli jsme za něj náhradu Pana Morvinga. S kterým se setkáte až v hodině.To je pro dnešek vše. Přeji dobrou chuť." Na stole se objevili hromady jídla. Celou dobu jsem si povídala s Lily. Zjistila jsem že toho máme hodně společného. Po večeři jsme se vydaly do pokojů. Cestou mi slíbila,že mi to tu všechno ukáže. Došli jsme před společenskou místností. ,,Heslo" řekla paní na obraze. Lily mi řekla,že se jmenuje Buclatá dáma.,,Rizí odvaha" řekla Lily a vešli jsme dovnitř. Vypadalo to tu krásně a utulně.,,Kluci mají pokoje na pravo a holky na levou." Ukázala mi a vydaly jsme se do pokoje.,,Á Evensová co takhle rande. Jen ty a já." Ozvalo se za námi. Obě jsme se otočili. Já nechápavě a Lily rudá vzteky. Za námi stáli kluci. James se usmíval jako měsíček na hnoji. Sírius stál vedle něho a šklebil se.Peter si sedl na sedačku a začal se cpát čokoládou. Remus kroutil hlavou a když si mě všimnul tak se usmál a zamával mi. Já mu taky zamávala a usmála se na něj. ,,Nikdy ty idiote. To si radši vezmu mozkomora než bych s tebou někam šla." Zakřičela Lily celá vzteky.,,Ale Lilynko ty mi jednou podlehneš." ,,Ne Pottre když říkám ne tak ne smiř se s tím. Radši běž někomu jinému kazit život." Otočila se a vydala se do pokoje a já šla hned za ní. ,,Ten debilní smeták mi nikdy nedá pokoj" mumlala si Lily. Vyšli jsme úplně až nahoru a otevřeli dveře od našeho pokoje. Byl krásný a útulný. ,,Zabýrám si pravou stranu." Vykřikla Lily a hned skočila do postele. Kroutila jsem nad ní hlavou. Chová se jako dítě. Přistoupila jsem k posteli a začala si vybalovat. Po vybalovaní jsem šla do koupelny a oblékla se do pyžama a udělala hygienu. Vyšla jsem z koupelny a lehla si do postele. ,,Dobrou noc Lily." ,,Dobrou Jenny."Moc se omlouvám že jsem dlouho nepsala. Doufám že se vám další kapitola líbí.
ČTEŠ
Poberti a Jennifer Potterová
RomanceJennifer Potterová. Studuje v Mexiku na akademii Věčný plamínek. Po 10 letech se vrací zpátky domů. Nastupuje do Bradavic a zažije velké dobrodružství.