6.kapitola

443 22 6
                                    

Crr crr. Co to sakra? Pomalu jsem otevřela oči a rozkoukala se po pokoji.
Uviděla jsem Lily, která právě vztávala.,,Kolik je?" Zeptala jsem se.
,,Dobré ráno Jenny. Je 6hodin ráno."
Usmívala se na mě Lily.,, Děláš si srandu vždyť hodina začíná až v 9."
,,No tak Jenny vylez z postele." ,,Dej mi svátek" řekla jsem a převalila se na druhou stranu.,,Tak to bude muset jít po zlém. Aguamenti."Vyskočila jsem z postele celá mokrá.,,Lily!!!" Ta se na mě nevině usmála.,,Ty potvoro. Anteocula"vykřikla jsem. Na její hlavě se objevily parohy.,, Okamžitě je odstraň"vyštěkla.
,,Dobře." Odčarovala jsem ji parohy a vydala se do koupelny. Udělala  ranní hygienu oblékla se do uniformy. Když jsme byli obě hotové vydali jsme se na snídani.
Ve Velké síni bylo jenom pár žáků a učitelů. Sedli jsme si a pustili se do jídla.,,Lilynko." Vykřikl James vcházející do místnosti a za ním šli kluci. ,,Jak jsi se vyspala koláčku." Usmíval se a sedl si hned vedle ní. Sirius naproti nám. Vedle něho Petter. A Remus vedle mě.,,Neříkej mi koláčku!" Řekla Lily začínající rudnout.,,Co bys řekla na to že bychom šli dneska na rande?" On to snad nikdy nevzdá.,,Nikdy Pottere. To radši půjdu s Mozkomorem!" vykřikla vztekle. Všechny v místnosti na ně koukali.,,Slečno Evensová co to má znamenat. Chcete hned první den školy dostat trest?"řekla učitelka MacGonagallová.,,Ne Paní učitelko."
,,A vy Pottere." ,,Ne Paní učitelko."
,,Tady máte rozvrhy a ať se to už neopakuje." A odešla. ,,Co máte první hodinu?"zeptal se Remus.,,Já mám Obrana proti černé magii"řekla jsem.
,,Já taky." ,,I já." ,, Všichny máme Opčm." ,,Jsem zvědavý jak bude vypadat náš nový učitel"řekl Sirius. ,,Možná to bude zase nějaký tlusťoch" začal James.,,Nebo nějaký mladík, doufám že nebude hezčí než já" zhrozil se Sirius při té představě.
,,Hele kluci rady bychom si s vámi dál povídali,ale za chvíli bude zvonit a my nechceme přijít pozdě." Obě jsme se zvedli a vydali se do učebny. V učebně už bylo pár žáků. Sedli jsme si a čekali až zazvoní.

Moc se omlouvám že jsem dlouho nepsala. Doufám že se vám další díl líbi.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 21, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Poberti a Jennifer PotterováKde žijí příběhy. Začni objevovat