Už se nemůžu dočkat až uvidím svoje rodiče a bratra. Je to už 10 let co jsem odjela sem na akademii jménem Věčný plamínek. Dobalila jsem si poslední oblečení do kufru,prohlídla jsem se v zrcadle. Měla jsem na sobě modré šaty a rozpuštěné vlasy. Vydala jsem se do salonku. Vstoupila jsem a šla za svoji kamarádkou.,,Už sis dobalila Jenny?" Zeptala se mě má kamarádka Viky.
,,Ano už mám všechno." Nevydržela to a silně mě objala.,,Budeš mi chybět.",,Ty mě taky.",,Slečno Potterová je čas" přišla k nám paní Pierová.,,Už jdu paní Pierová" odpověděla jsem ji a naposledy jsem se objala s Viky. Poté co jsem se s ní rozloučila,jsem se postavila vedle paní Pierová a ona nás přenesla. Ocitli jsem se před malým domkem. Otočila jsem se na paní Pierovou a udělala purklé. Ona jenom pokynula hlavou a zmizela. Tak jo jdeme na to. Přistoupila jsem ke dveřím a zaklepala. Ve dveřích stál můj táta. Hned jsem se k němu přiběhla a objala ho.,,Tati."
,,Holčičko moje konečně si tady"řekl a pustil mě. Vzal mi kufry a vešli jsem dovnitř. Šla jsem rovnou do kuchyně a uviděla mámu,jak stojí u plotny a něco vaří.,,Ahoj mami." Otočila se, usmála se na mě a šla mě obejmout.
,,Konečně si doma. Strašně si nám chyběla." Ještě chvíli jsme zůstali v odjetí a potom mě pustila.,,A kde je brácha" zeptala jsem se.,,Je v pokoji. Počkej já ho zavolám" přistoupila ke schodům a zakřičela.,,Jamesi přišla návštěva pojď se přivítat." Po chvíli jsem slyšela dupot. Na schodech stál James a koukal na mě,jak na ducha. Hned se vzpamatoval a silně mě obejmul.,, Konečně si tady. Chyběla si mi." Hodně dlouho jsem stáli v objetí. Najednou jsem ucítila na rameni mokro.,,Brácho nebreč už jsem tady a nikdy neodejdu." Odstoupil a podíval se na mě.,,Slibuješ?" ,,Slibuju" usmála jsem se na něho.,,Pojď si sednout Jenny a řekni nám jaké to tam bylo." Všichni jsme si sedli a já začala vyprávět.,,Že začátku to bylo těžké,ale potom se to zlepšilo. Učili jsme se tanec, zpívání,etiketu, domácí práce,kulturu,jazyky a kouzla. Našla jsem si tam kamarádku Viky. Byla jsem nejlepší v tanci a vaření. Občas jsme se učili s kluky z akademie Chlesa. Mohli jsme někdy zajít do vesnice Muerte. Jednou jsme byly na květinovém festivale. Byla to nádhera. Tolik barev a vůní. Byla tam i paní Pierová,když jste udělali něco špatně tak vás poslala klidně uklízet celé jedno patro. Jednou jsem připálila koláč a ona mě poslala uklízet. No a to je asi všechno." Chvíli bylo ticho.,,Co kdybychom šli vybalit a potom bychom šli si zalítat." Zeptal se mě James.,,Tak dobře." Zvedli jsme se. James mi vzal tašku a šli do mého pokoje. Vešli jsme a já se rozhlídla. Chce to změnu. Zítra se do toho pustím. Vybalili jsme,já se převlékla. Vzali jsme košťata,šli ven a lítali jsme až do večera.Tak první kapitola je na světě doufám že se vám bude líbit a omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Poberti a Jennifer Potterová
RomanceJennifer Potterová. Studuje v Mexiku na akademii Věčný plamínek. Po 10 letech se vrací zpátky domů. Nastupuje do Bradavic a zažije velké dobrodružství.