Nefes salonun kapısında durur Tahir yavaşça kapıya ilerleyip kapıyı açar.
X:Sevgilim ben geldimmmm!
Tahir arkasına dönüp bakar. Nefes gördükleri ve duydukları üzerine şok olur gözleri dolar hızla yukarı çıkıp Masalın odasına girer.
Nefesten
Salonun kapısında durmuş korkuyla Tahir'in kapıyı açmasını bekliyordum.
Tahir son kez bana baktıktan sonra yavaşça kapıyı açtı.H:Sevgilim ben geldimmmm!
Ne!?
Hemen merdivenlerden yukarı koştum hızla Masalın odasına girip kapıyı kilitledim ve sırtımı duvara verdim.Tahirin sevgilisi vardı. Tahir beni aklından, kalbinden silmişti. Ben onu hala severken bu geçen 5 yılda bir kez olsun aklımdan çıkarmazken onun için onca şiddete zülme dayanırken o beni unutmuştu...
Prensesim mışıl mışıl uyuyordu. Odayı incelerken Masalın yatağının baş ucunda duran çerçeve dikkatimi çekti. Şaşkınlıkla yanına gidip çerçeveyi elime aldım
Masal beni tanıyordu. Tahir hergün beni görüyordu hatırlıyordu ama... Kalbinden silmişti işte... Artık kalbinde ben değil o kız vardı...
Nefesin gözlerinden yaşlar süzülüyordur.
Çerçeveyi geri yerine koyup camın önündeki koltuğa oturdum ve dışarıyı izlemeye başladım...
M:A-Anne...
Başımı hızla o yöne çevirdim.
M-Masal bana ilk kez "anne" demişti.N:K-Kızımm...
Koşarak yanıma geldi bana sarıldı.
M:A-anne geldin sonunda geldinn. Noluy bidaha gitme.
N:G-gitmem kızım söz gitmem.
Bi süre sadece sarıldık sımsıkı sarıldım kızıma saçlarını öpüp kokladım.
M:Anne biz seni çok özledik. Babam-
Kucağımdan kalkıp çerçeveyi alıp tekrar yanıma geldi.M: -Babam hergün senin resmine bakıp ağlıyordu. Bana hergün seni anlatırdı. Seni çok sevdiğini, seni çok özlediğini.
N:B-Baban mı?
M:Evet hadi anne babamın yanına gidelim seni çok özledi görünce çok sevinicek.
N:T-Tamam
Masal elimden tutup hızla yürümeye başladı.Aşağı indiğimizde Masal koşarak salona girdi bende yavaşça kapıya gidip durdum.
M:Baba bak annem geldiii.
H:Gel sarılalım kızım.
Kızım mı dedi o ne demekti şimdi bu?
Masal Tahir'in yanına gidip kıza sertçe bakarak konuştu;
M:Sen benim annem değilsin! Anla artık yaa. Benim annem geldi.
Kız dikkatlice bana baktıktan sonra Tahire döndü.
H:Ne!?Tahir bu kadın kim?
Yumruğum ile beraber gözlerimi de sımsıkı sıktım. Derin bir Nefes alarak gözlerimi açtım.
N:Ben Masalın annesiyim. Sende Tahir'in sevgilisi yada..nişanlısısın sanırım. Biz sizi yanlız bırakalım gel Prensesim yukarı çıkalım.
T:Nefes Hazan-
N:Size iyi eğlenceler.... Hazanla....
~12. Bölüm Sonu~
···
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💕
···
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Emanet
Mystery / Thriller~Bir aşk düşünün~ O kadar kuvvetli ki 5 yıl birbirlerini göremeselerde her zaman ilk günkü gibi aşıklar birbirlerine... O kadar tutkulu ki yıllar sonra yine aşkla bakıyor gözleri sadece birbirleri için atıyor kalpleri bu denli hızlı... O kadar Unutu...