Neftah kızlarına sıkıca sarılır.
Nefesin gözleri dolar. Tahire bakar Tahirde dolu gözlerle Nefese bakıyordur...
Onlar artık çok güzel bir aile olmuşlardır...
Akşam olur Asiye, yangazlar, Esma, Masal Nefes ve Tahir Tahirin evindelerdir.
Nefes ve Tahir Masalı uyutmak için birlikte yukarı çıkarlar. Nefesde yorgunluktan uyuya kalır.
Tahir ikisininde saçlarından öpüp odadan çıkar ve aşağı iner.
Yangazlarla Tahir gözgöze gelip sırıtırlar. Asiye ve Esma şaşkınlıkla onlara bakıyordur.
A: Ula noldi ?
E:Siz yine ne işler çeviriyorsunuz?
T:Düğün
A:Düğün mü
Yf:Abi ne düğünü herşeyi en başından yapıcaz.
Ym:İlk önce evlilik teklifi.
A:Bi dakikaa benim anladığıma göree
A-E:Nefes ve Tahire düğün yapayruk.
T:Aynen öyle yenge, yıllar önce yapamadık şimdi nefesin yaralarını sarma zamanı.
A:Aslanım benim be.
E:O zaman hemen hazırlıklara başlayalım.
T:Olur.
A:Tahir şimdi biz yangazlarla mekanı hazırlarız. Yarın akşam Masal bizde Nefeside bize bırak biz onu hazırlarız. Sonrasında kınası nişanı hepsini sırayla hallederiz.
E:Asiye abla
A:Efendim
E:Kız istemeyi nasıl yapıcaz biliyorsun Nefesin anne ve babası..
A:Eveet onu nasıl yapıcaz?
Hepsi bir süre düşündükten sonra;
A:Ee benim babam Nefesi çok severdi Nefesi babamdan isteriz bizde.
T:Valla çok iyi fikir yenge çok teşekkür ederim
A:Ne demek paşam siz mutlu olun yuvanızı kurun elimden ne geliyorsa yaparım.
Ertesi gün hazırlıklara başlarlar. Öncelik evlenme teklifidir 5 yıl önceki çivra o güzel günleri hatırlattığı için iyi bir fikirdir ancak Nefese daha sonra olan o acı olayları hatırlatmamak için merkezdeki bir restaurantı tercih ederler.
3 katlı olan restaurantın teras katı o özel gecede kapalı olacaktır. Tahir restaurant müdürüyle konuşmayı ve süslemeyi yangazlara bırakır.
Şuan kumluktalardır.
T:Yangazlar yolda gelirken bahsettiğimiz restaurant gayet iyi. Gidin müdürle konuşun teras katını kapatsınlar. Süslemelerde sizde ister kendiniz süsleyin ister birini tutun ama daha bunun kınası düğünü var ona göre.
Yangazlar sırıtır
Ym:Tamam abim merak etme sen.Yf:Biz hallederiz sen oldu bil.
T:Hadi o zaman biran önce gidin konuşun.
Yangazlar arabalara binip otele doğru giderler. Tahirde telefonunu cebinden çıkarıp Asiyeyi arar.
A:Efendim paşam
T:Yenge naptınız
A:Akşam ailecek yemeğe gidecuk Nefese öyle deduk anlamaması için onunla bizde ufak hazırlanırız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Emanet
Misteri / Thriller~Bir aşk düşünün~ O kadar kuvvetli ki 5 yıl birbirlerini göremeselerde her zaman ilk günkü gibi aşıklar birbirlerine... O kadar tutkulu ki yıllar sonra yine aşkla bakıyor gözleri sadece birbirleri için atıyor kalpleri bu denli hızlı... O kadar Unutu...