Yumruğum ile beraber gözlerimi de sımsıkı sıktım. Derin bir Nefes alarak gözlerimi açtım.
N:Ben Masalın annesiyim. Sende Tahir'in sevgilisi yada..nişanlısısın sanırım. Biz sizi yanlız bırakalım gel Prensesim yukarı çıkalım.
T:Nefes Hazan-
N:Size iyi eğlenceler.... Hazanla....
Masalı da alıp yukarı çıktım. Heran Vedat gelirse diye korku içindeydim.
Bir süre sonra aşşağıdan kapının kapanma sesi geldi birkaç dakika sonra Tahir kapıyı açtı.
T:Nefes gelirmisin konuşmamız gerek.
N:Tamam. Kızım sen bekle ben geliyorum. Masalın saçını öpüp kapıdan dışarı çıktım.
Tahir merdivenlerin başındaydı birlikte aşağı inip küçük odaya geçtik ve oturduk. ( " " İçindekiler Nefesin Tahir konuşurken ki iç sesi)
T:Önce ben anlatıcam sonra da sen. Bunca sene nerdeydin "kalbindeyim sanmışım meğer ben ordan gideli çok olmuş "napıyordun neden gelmedin "gelmek istedim gelemedim" neden bir anda ortadan kayboldun herşeyi merak ediyorum.
N:Tamam herşeyi anlatıcam çünkü benimde merak ettiğim 'neden' ler var.
T:Bak ben Hazanı sevmiyorum! Annem Masaldan sonra torunumun anneye ihtiyacı var Hazan kızına annelik yapar laf söz olur Masal annem yok diye üzülür çocuğun morali bozulur gibisinden konuştu. Beni zorla Hazan denen kızla görüştürmeye başladı. Nefes, ben o kızı sevmiyorum.
N:Peki
T:Şimdi sen anlat. Bu 5 yılda ne oldu?
Yüzündeki izler nasıl oldu nasıl yaptı.N:Onun olmayı her reddettiğimde,
5 yıl boyunca hergün. En sonda Masalı sana verdiğimi öğrendiğinde.T:Adı neydi bu o****** ç******?
N:V-Vedat Vedat Sayar. Tahir Vedat çoktan gelmiştir Trabzon'a eminim şimdi buraya gelmek için yola çıkmıştır. Tahir Vedat çok tehlikeli.
T:Görecek o geldiği yerdeki en büyük tehlikeyi.
N:Tahir
T:Nefes yukarı Masalın yanına çık kapıyı kilitle camları perdeleri ört ışık açmayın ses çıkarmayın kapı çalarsa asla, asla açmayın ben gelene kadar odadan dışarı çıkmayın.
N:T-Tamam da napıcaksın nereye gidiyorsun Tahir lütfen sakın bişi yapma.
T:Sen merak etme. Hesaplaşma zamanı geldi
Tahir hızla evden çıkar. Hava daha aydınlıktır Nefes perdeleri örtüp evi gezmeye başlar.Tahir'in odasına girdiğinde yatağa oturup Tahir'in yastığını koklar.
N:Yıllardır hasret olduğum kokuna şimdi kavuşabildim mi acaba.
Hafif açık olan komidinin üst çekmecesini yavaşça açar içinde bir kutu vardır.
Nefesten
Kutuyu yavaşça açtım. Gördüklerim üzerine gözyaşlarımı tutamadım. Tahir ikimizin resimlerini bu kutuda saklıyordu. Her birinin arkasında tarih vardı.
26.10.2013❤
Flackback
T:Tuzlusunu da deniyim bi diyorum ne dersin?
N:Ben sana kıyamam ki. Ama çok istiyorsan tuzlusunu da yaparız.
Flackback Son
12.11.2013❤
Flackback
T:Seni tanıyana kadar tam değilmişim seni tanıdım diğer yarımı buldum.
N:Yüzümdeki tebessümün sebebisin.
Flackback Son
18.04.2014❤
Flackback
N:Yiaa Tahiir ama sen çok uzunsun eğil biraaz.
T:Sende çok şirinsin ben bişi diyomuyum.
N:Yaa seni seviyorummm
T:Bende seni
Flackback Son
12.05.2014❤
Flackback
T:Bu gözler senden başkasına kör.
N:Bal gözlerine tutuklu kaldım
Flackback Son
Resimlerin en altında ufak bir kağıt vardı.
"Senden haber alamadığım hergün, ben kahroluyorum, hergün birkez daha ölüyorum, nefes alamıyorum. Sen yoksun... Herşey eksik... "
"Nefesimi Özledim"
~13. Bölüm Sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Emanet
Mystery / Thriller~Bir aşk düşünün~ O kadar kuvvetli ki 5 yıl birbirlerini göremeselerde her zaman ilk günkü gibi aşıklar birbirlerine... O kadar tutkulu ki yıllar sonra yine aşkla bakıyor gözleri sadece birbirleri için atıyor kalpleri bu denli hızlı... O kadar Unutu...