Düşük Tehlikesi

333 14 2
                                    

Vedat ameliyathanenin önünde telaş içinde beklerken yarım saat sonra Doktor ve birkaç hemşire çıkar.

D:Annenin ve bebeğin durumu şuanlık iyi.

V:İyi ama şuanlık iyi derken ne demek istiyorsun doktor!

D:Düşük tehlikesi var! Annenin sinir ve stresten uzak durması gerek. Bu durumda da iş size düşüyor. Geçmiş olsun şimdi uyuyor birazdan uyanır görebilirsiniz.

Doktor ve Hemşireler gider. Vedat hemen içeri girer. Masum bir şekilde yatan Nefesi görür.

V:Nefesimmm

Hızla yanına gider saçlarını okşamaya başlar. Nefes yavaş yavaş kendine gelmeye başlar.

V:Nefes iyi misin istediğin birşey varmı?

N:Bebeğim iyimi?

V:Şuan iyi ama düşük tehlikesi varmış. Ama sakın bunu kafana takıp dert etme bebeğimiz için sinir ve stresten uzak durman gerek bunun için elimden gelen herşeyi yapacağım.

Hemşire gelir

H:Nefes hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

N:Biraz başım ağrıyor ama iyiyim.

H:O zaman almanız gereken ilaçları buraya yazdım ne zaman isterseniz çıkabilirsiniz.

V:Tamam saolun.

Hemşire kağıdı koyup çıkar.

Nefesin aklında yine kaçma fikri vardır ancak düşük tehlikesi olduğu için göze alamaz.

V:Hadi biran önce evimize gidelim.

N:Niye kaçarım diyemi korkuyorsun?

V:İstesende kaçamazsın tüm giriş çıkışlarda bütün katlarda korumalar var.

N:Ben bebeğimi tehlikeye atacak kadar kötü değilim.

V:Bende öyle düşünmüştüm.

N:Ahhh

V:Dur yardım edeyim.

Eve giderler Vedat Nefese çok dikkatli ilgileniyordur ayağa bile kaldırmıyordur. Vedatın bütün bu çapaları Nefes içindir. Ancak Nefesin umrunda bile değildir. Onun Tek sevdiği Tahir'dir ve öyle kalacaktır.

4 Buçuk Ay Sonra

D:Hayırlı olsun Vedat Bey kızınız oluyor.

Flacback

Nefes ve Tahir banka oturmuş karadenizi izliyorlardı.

N:Tahiiiir ilerde çocuğumuz olursa cinsiyeti ne olsun istersin?

T:Ben kız olsun isterim Nefesim. Senin gibi içi dışı kalpli güzel sevgi dolu. Sen ne isterdin?

N:Erkek olsun senin gibi yakışıklı merhametli

.......

Flacback son

Tahirinde istediği gibi kızımız oluyordu. Yüzümde bir tebessüm oluştu. Doktor odadan çıktı Vedat hemen yanıma geldi yüzümdeki tebessüm solmuştu.

V:Nefesim kızımız oluyor. Senin gibi güzel olur umarım.

N:Sağlıklı olsun yeter.

Yataktan kalkıp kapıya doğru yöneldim. Kolumdan tutup beni kendine çevirdi.

V:Nereye!

N:Dışarı çıkıcam hava almak istiyorum. Yoksa budamı yasak bahçeyedemi çıkamam.

V:Nefes-

N:Biliyorum Vedat bizim iyiliğimiz için yapıyorsun. BİZİM İYİLİĞİMİZ İÇİN BİZİ EVE KAPATIYORSUN BU EVİ BANA ZİNDAN EDİYORSUN.

Hızla elimi çekip dışarı çıktım. Odadan gürültülü bir ses geldi kısa bir süreliğine kapıya baktıktan sonra hızla aşağı indim denizi gören arka bahçeye çıkıp oturdum.

Tahir sürekli aklımdaydı hiç bir zaman çıkmıyordu gerçi. Ne yapıyordur acaba şimdi? 5 Ay oldu sevdiğimi görmeyeli. Acaba hala arıyormudur beni vazgeçmişmidir benden? Kalbine benden ba- hayır bu olmazdı ne olursa olsun Tahir sevdamızdan benden vazgeçmezdi.

Karnımda kızımızın tekmesini hissettiğimde gülümsedim. Onu Vedata yem vermeyecektim, benim yaşadıklarımı o yaşamayacaktı doğumdan sonra bir yolunu bulup Tahire verecektim. Onlar iyi olsun bana yeter.

Vedat Nefesi odanın camından izliyordu gülümseyerek kızlarıyla ilgili hayal kurduğunu düşündü. Haklıydı Nefes gün boyu evden dışarı çıkamıyordu. Ama mecburdu Nefesin kaçmasından korkuyordu...

Tahirden

T:ANNE SANA İSTEMİYORUM DEDİM

S:Oğlum neden her seferinde hemen reddediyor sun bir dene belki anlaşırsınız.

T:ÇÜNKÜ BEN BAŞKASINI SEVİYORUM. GÖZÜM ONDAN BAŞKASINI GÖRMÜYOR.

S:Hani o zaman nerede 5 Aydır evden çıkmıyorsun hiçmi görüşmüyorsun neden bizimle tanıştırmıyorsun.

Kalbim sıkışmaya gözlerim dolmaya başladı

Ym:Anne abimin üstüne gitme istemiyor işte.

Yf:Zorlama rahat bırak

Saniye sinirle evden çıkar Tahirde koltuğa oturur. Çok halsizdir.

Yf:Murat

Ym:Söylemeliyiz.

T:Ne oldu?

Ym:Abi 5 ay oldu hiç haber yok yengem ya şehir dışında ya yurt dışında yada.... Ama senin kendini toplaman gerek.

Yf:Böyle devam edemezsin.

T:Hazanmıdır nedir o kızla görüş demiceksiniz bana dimi?

Ym:Hayır abi ne Hazanı kendine gel biraz toparlan dışarı çık.

T:Gittiyse neden gitti.... Bizi bırakıp nasıl gitti....Anlamıyorum. Tam burası ağrıyor.... Hem de çok....

Vedat mutlu NefTah acılı ikisi de kavuşmak istiyor birbirlerine. Nefes sevdiğini tehlikeye atmak istemiyor.... Tahir umudunu kaybediyor gitti sanıyor Nefesini onu bırakıp gitti.....

~ Sana Emanet 5. Bölüm Sonu ~

Arkadaşlar bundan sonraki bölümler en heyecan dolu , bomba bölümler sakın takipten çıkmayın beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın... 💕

Sana EmanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin