5 //Wspólny Dzień//

2.4K 122 68
                                    

P.O.V. 3 osoba
Rankiem oboje po przebudzeniu się postanowili , że wyjdę na miasto zjeść śniadanie ponieważ Shuichi zapomniał zrobić zakupów. Tak więc po piętnastu minutach szukania w internecie znaleźli niedaleko jakieś miejsce ze śniadaniami. Doszli na miejsce po dziesięciu minutach. Otworzyli drzwi i zajęli miejsce przy oknie - co by państwo chcieli ? - zapytała ich kelnerka, oboje zamówili tosty z szynką i serem oraz kakao do picia. W trakcie jedzenia usłyszeli jak jakaś starsza pani mówi do swojej przyjaciółki - zobacz jaka urocza para - wskazując na Kokichiego i Shuichiego oboje kiedy to usłyszeli zaczerwienili się. Po zjedeniu śniadania i zapłaceniu rachunku zdecydowali , że pójdą do wesołego miasteczka.
P.O.V. Kokichi
Skierowaliśmy się w stronę wesołego miasteczka a mi wydawało się , że Shuichi jest chyba zmartwiony albo bardzo zamyślony ponieważ prawie się nie odzywał kiedy do niego mówiłem a zawsze odpowiadał - Hej! - krzyknąłem - o co chodzi ? - zapytał ze zdziwieniem - nie słuchałeś mnieeee - powiedziałem niezadowolony patrząc na niego oskarżycielsko - wybacz - odpowiedział Saihara - nic się nie stało - powiedziałem radośnie , chłopak odetchnął z ulgą. W końcu doszliśmy na miejsce -WOW! , tu jest cudownie prawda Shuichi ? - zapytałem się chłopaka - taaak masz rację - odpowiedział z zachwytem. I tak spędziliśmy dzień chodząc po wesołym miasteczku byliśmy między innymi na : kolejce górskiej , w domu strachu , w gabinecie krzywych luster , w kawiarence i na koniec poszliśmy na diabelski młyn. Było przepięknie przynajamniej mi się tak wydawało , zresztą Shuichi też wyglądał na zachwyconego. Zapadł już wieczór więc skierowaliśmy się w stronę mojego domu Saihara mnie odprowadził po czym pożegnał się ze mną , również się pożegnałem i wszedłem do domu. Zapaliłem światło i skierowałem się do swojego pokoju rozłożyłem swoje rzeczy i poszedłem przygotować się snu. Byłem zadowolony , że tak fajnie spędziłem dzień z Shuichim w sumie szkoda , że jutro jest szkoła.

Hejka<3
Mam dla was parę informacji
1)Przepraszam , że ten rozdział jest krótszy niż inne ale po prostu miałam za mało czasu , żeby wymyślić coś więcej
2) Jutro może nie być rozdziału ponieważ jestem w trakcie robienia dwóch dodatków : Świątecznego i Sylwestrowego ( co z tego , że już po świętach i sylwestrze -,-) oba będą dosyć krótkie ale mam nadzieję , że będziecie zadowoleni

To tyle ( ale się rozpisałam )
Miyu<3

Już nigdy cię nie zostawię (Saiouma/Oumasai)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz