Assalanualaikum dan salam sejahtera pada semua yang tengah membaca aku punya Random Tips Study.
Nama aku Haziera dan selamat berkenalan dan baru je umur 15 tahun so tahun 2020 ni aku akan menghadap PMR/PT3 so guys wish me good luck.
Ok untuk apa aku buat study tips kali ni bukan sebab ada orang request dan aku ni terlalu pandai dalam bab pelajaran tapi sebab aku rasa aku nak buat tapi aku sendiri pon tak tau. Semoga urusan aku dipermudahkan.
So dekat description tuw aku tulis khas untuk request so korang just korang kena drop comment kat bawah or kalau nak privasi sikit just dm aku. Simple.
Memandangkan ini adalah RANDOM so aku susun aku punya tips tidak teratur and aku jugak akan update untuk dua minggu sekali tapi bila aku update aku update maybe double or triple gituw.
Bukan itu saja tak semua tips ni hanya dari aku saja aku juga ambil dari guru or maybe korang yang tengah baca ni pon nak share jugak tips. So just drop a comment below.
So guys untuk sementara waktu ni maybe tak update lagi kot. Depend on time la. Aku PMR takkan kerja duk melekat kat phone kot 24 jam. Kan..
Untuk yang ingin tengok rujukan,nota,soalan terkini or format baru and lain lain sempena 2020 kenalah tunggu jap aku tengah usahakan mencari format itu.
Untuk SPM dan UPSR ada ke?
Ada tapi aku tak boleh tolong banyak just bagi link or simple tips yang umum kira bila spm,pmr ke upsr ke semua boleh guna.So guys aku tak janji tips aku ni hebat giler or hasilnya kebaboom untuk korang. Sebab ada sesetengah mungkin tak sesuai untuk korang dan mungkin sesuai. Tapi aku tak janji ok!
So guys harap korang support la aku punya Random Tips Study ni.
Just vote untuk bagi aku semangat and comment for any request or share your own tips study at there.
So guys bye bye untuk hari ni jumpa lagi untuk lain update tapi bukan untuk hari ni
><Bye bye.
Usaha,Doa dan Tawakal.
YOU ARE READING
Random Tips Study
RandomSetakat curah apa yang ditemui dan dikongsi Tapi tak janji ia berhasil untuk semua orang. it depend on yourself and your hardwork to get it. So let's start...