🌹{7}🌹

923 81 6
                                    

Celou tu dobu jsem ještě nevylezl z pokoje, Minho tu několikrát klepal, chtěl jít dál, ale já ho nepustil.

Proč si tak beru? Sám nevím, možná proto, že už odmalička jsem toužil po pravé lásce, chtěl jsem být milován osobou, kterou já sám miluju.

Ale.. rodiče mě vychovali, starali se o mě, tak bych jim to mohl splnit. Sice mi je už osmnáct, ale necítím se tak.

,,Jeonginie?" Uslyším opět Minhův hlas a konečně mu povolím vstup. ,,Moc mě to mrzí, ale věř mi, tví rodiče to myslí pro tvoje dobro," sedne si ke mně na postel a pohladí mě po zádech. Nad tím dotekem se zachvěji a celý se otřesu, Minho pohotově z mých zad ruku sundá.

,,J-já vím," utřu si slzy a chytím Minha za pravé zápěstí. ,,A T-tys o tom věděl?" Zeptám se a podívám se mu do očí. ,,Věděl jsem o tom, když mi to mí rodiče oznámili, byl jsem v šoku, ale když mi ukázali tvou fotku, hned jsem se do tebe zamiloval," usměje se a políbí mě na spánek. Že by mě měl opravdu rád?

,,No, teď bych ti chtěl něco říct," pustí mou ruku klekne si na zem na jedno koleno, z kapsy vytáhne černou krabičku a tu si schová za záda.

,,Yang Jeongine, vím, známe se teprve krátkou dobu, ale naši rodiče chtějí spojit svoje firmy dohromady a chtějí to všechno upečetit naším sňatkem. Tak proto se tě ptát, vezmeš si mě, učiníš mě šťastným člověkem a pomůžeš našim rodičům?" Optá se a otevře černou krabičku, z které kouká krásný prsten s modrým diamantem. ,,J-já,"

,,Nemusíme žít jako pár, když nebudeš chtít, můžeme žít jako přátelé," usměje se a mě to rozpláče. Ani nevím, proč tu teď na ním pláču, ale kleknu si k němu na zem.

,,I když nemáme na výběr, vezmu si tě a naučím se tě milovat," řeknu se slzami v očích a on si mě za zátýlek k sobě přitáhne, zvedne mi bradu a políbí mě.
~~~~~~
Annyeong! ^^

Další bude za chvilku. :3

Love you all!! <3333333333
~~~~~~
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Unknown boy || Minjeong || Stray Kids  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat