Dneska brzy ráno jsme museli jet do Dimpu, kde se konají zásnuby a dneska by se mnou mamka měla vybrat nějaký oblek.
Právě teď se nacházíme v Dimpu, ale teď pouze hledáme Minhův dům, kde bydlí společně se svými rodiči.
,,Už tady jsme," řekne Minho vedle mě a řekne taťkovi, kam by mohl zaparkovat.
Jakmile se objevíme u dveří, Minho si z kapsy vytáhne klíč a odemkne dveře. ,,Nahoře máme jeden pokoj pro hosty, takže si tam můžete odnést kufry," ukáže do horního patra a moji rodiče se tam rozejdou. ,,Počkejte! Budu spát s vámi!" Zařvu a chci se vydat za nimi, ale Minho mi v tom zabrání. ,,Ty někam nejdeš, ty budeš spát se mnou," řekne a za zápěstí si mě přitáhne k sobě, až narazím do jeho hrudě.
,,O-oh, Minho! Nech chudáka Jeongina! Počkej s tím na svatební noc!" Objeví se tu, pokud dobře hádám, Minhova matka a utěrkou ho praští po rameni. ,,Ahoj, já jsem matka tohoto zlobivého chlapce," podá mi ruku Minhova mamka a já její ruku přijmu, představím se a ona po chvíli odejde za mými rodiči.
,,Kde máš taťku?" Optám se ho, když celou dobu postáváme na chodbě. ,,Asi něco dodělává u sebe v pracovně," řekne jen a odvede mě do svého pokoje, můj kufr položí vedle obrovské postele a společně se mnou dopadne do peřin.
~~~~~~
,,Kluci! Pojďte sem!" Vyruší nás z koukání filmu Minhova mamka, tak se raději po schodech přesuneme do obývacího pokoje.Můj pohled ihned padne na naše mamky, které sedí v bílých velkých křeslech, na menším stolku mezi nimi jsou čokoládové sušenky a ony popíjí kávu, která od pohledu vypadá, že je z kávovaru.
,,Takže.." položí Minhova mamka na stůl hrnek kávy a popožene nás se posadit na pohovku naproti nim. ,,Dneska máme v plánu jít do města. Jeonginie, seženeme ti nějaké šaty a tobě Minho nějaký oblek, prstýnky a všechno potřebné," usměje se Minhova mamka a já ztuhnu. ,,Š-šaty?!" Řeknu zakoktaně a Minho se vedle mě uchechtne.
,,Přece.. říkal si mi, že kdybys měl někdy kluka, tak chceš hrát holku," řekne s úsměvem moje mamka a Minho vybuchne smíchy přes celou místnost.
,,M-mami, p-proč to ř-říkáš?!" Řeknu celý rudý a Minho se už konečně vzpamatuje.
~~~~~~
S našimi mamkami se objevíme v části města, kde je hodně obchodů a my s Minhem se posadíme vyčerpaně na lavičku.,,Jak.. jak mohou mít takovou výdrž?" Vydechnu nad pohledem na naše mamky, které se ještě nahlas smějí.
Taky jsem se dozvěděl, že můj taťka musel jít pomoct tomu Minhovu. Zajímalo by mě s čím, ale nechci být příliš otravný.
~~~~~~
Annyeong! ^^Tak.. chybí jedna kapitolka a příběh je dopsaný. :3
Love you all!! <33333333
~~~~~~
Xx-Bangtan_Bunny-xX
ČTEŠ
Unknown boy || Minjeong || Stray Kids ✅
FanfictionRodiče mladého Jeongina musí na jeden den, možná na dva, odjet z domu, tím pádem Jeongin zůstane sám doma. Chvíli si to bude užívat, ale když se mu začnou v domě dít divné věci, opět ho chytí obrovský strach a teď sám lituje toho, že nejel se svými...