Prolog

936 35 7
                                    

Se spune ca ceea ce traiesti si prin ceea ce treci este dat de Dumnezeu cu un anumit scop .
Oricat am incerca sa ne schimbam viata ,nu se poate deoarece destinul ne este scris.Are si bune si rele ,peste care noi trecem deoarece Dumnezeu nu iti da mai mult decat este dat.

Pana sa ajung aici ,unde ma aflu ,reusind sa ajung cineva am trecut prin atatea si atatea.Viata m-a invatat ca nu intotdeauna trebuie sa intoarcem pagina ,uneori trebuie sa o rupem.Exista persoane care ne vorbesc si pe care nici macar nu le ascultam ,persoane care ne ranesc si nici macar nu lasa cicatrici ,dar exista persoane care apar in viata noastra si ne marcheaza pentru totdeauna,asa cum mi s-a intamplat mie.
E simplu...viata nu are subtitrare,ori o intelegi ori nu.

Visul meu a fost sa ajung cineva ..si am dovedit ca am reusit...dar impinsa de la spate de prietenul meu cel mai bun am reusit sa arat lumii cine sunt cu adevarat si de ce sunt in stare ...incurcandu-ma cu un om foarte periculos fara sa imi dau seama,
Cand am aflat cine este cu adevarat , ce afaceri poate sa invarte si cati bani are ,l-am cunoscut si mi-a dovedit ca pe langa toate acestea are si el o inima plina de amintiri dureroase dar si sentimente profunde de impartasit pentru familie ,prieteni si mai ales unei femei careia i se poate dedica trup si suflet atunci cand o va gasi.

De la o simpla vorba aiurita din capul meu ..s-a ajuns poate prea departe pentru cat visam ...dintr-o simpla fata ,pas cu pas am obtinut singura faima ,ca mai tarziu sa ajung la bratul celui mai mare mafiot si cel mai dorit burlac Stephano Castillio.

The secreatary of Mr.CastillioUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum