La cei 22 de ani ai mei am ajuns la punctul in care pot sa spun ca sunt mandra de mine pe plan profesional .Acum cateva saptamani am absolvit universitatea de arhitectura ,cu o nota foarte frumoasa de 10 la licenta.
Am prieteni pe care ma pot baza ,cei mai buni prieteni ai mei fiind Sabrinna si Gabriello.
M-am nascut in Italia ,locuiesc in tara mea natala ,in Roma,unde mi-am terminat studiile ,unde am cele mai frumoase amintiri si mai ales unde am facut multe prostii alaturi de prieteni.
Eu ,sunt Rosellia Regazze,stiuta de toti pentru drept una dintre cele mai frumoase si populare fete.Am o familie iubitoare si fericita si mai ales un frate cu care ma mandresc si care imi este mereu aproape,Luciano:
...
Chiar daca traim in secolul XXI ,si Roma este pandita de cate un pericol la fiecare colt,parintii m-au ajutat sa ma invete sa stiu sa ma feresc de orice obstacol intampin,si sa nu traiesc cu frica ca in orice clipa mi se poate intampla.
Roma nu este un iras ca oricare altul cu vagabonzi ,batai si asa mai departe ,este si mai rau ,Este orasul in care a luat nastere Mafia.
Aici afacerile ilegale pentru altii sunt legale,lumea traieste cu teama deoarece in fata mafiotilor si in fata comisiei nimeni nu are nicio speranta .Jocurile de noroc ,banii dati cu camata,drogurile,traficul de arme ,prostitutia/tragicul de persoane ,si multe alte afaceri negre de pe piata Italiei sunt la ordinea zilei.Nimeni nu poate face nimic pentru ca aici nu autoritatile fac legea,ci Mafia o face,deoarece Politia este la mana cu mafiotii orice s-ar intampla.Norocul meu este ca nu am patit nimic pana acum dar nu ma pot culca pe o urechea ca boi fii bine pana la sfarsitul vietii deoarece ma mint singura.
Atatea cazuri de rapire ,furt s-au intamplat in jurul meu dar nu am vrut sa bag de seama .Sa te pui cu un mafiot este ca si cum te-ai pune cu dracul in persoana ,ti-ai semnat sentinta spre iad.
Cu totii stim ca mafia are un lider ,iar acel lider este si cel al comisiei.In acest moment liderul este chiar insusi marele si doritul burlac Stephano Castillio,care a preluat locul tatalui sau Ludovico Castillio,asa tata asa fiu.
La cei 29 de ani ai sai,Stephano este un barbat cu totul si cu totul de neinfricat,bine cunoscut pentru afacerile lui murdare de milioane avand magazine ,centru comerciale avand sub control cel mai faimos trafic de arme ,droguri ,mukti bani dati cu camata ,si mai ales cel mai important fetele date la produs.Acesta a participat la cele mai mari licitatii de persoane din lume .
La cat de bine arata ,trupul sau parca umflat cu pompa la sala de forta ,trupul sau este acoperit de tatuaje pe care il fac de 100 de ori mai infricosator decat ii da de inteles inaltimea lui impunatoare,ochii lui verzi dar care in nicio secunda se pot transforma in negru de la nervii pe care ii poate stapani.
In viata mea cred ca l-am vazut o singura data in carne si oase din intamplare pe strada,impreuna cu 3 matahale dupa el.
Sper ca in viata aceasta sa nu am de a face cu Stephano Castillio.
CITEȘTI
The secreatary of Mr.Castillio
ActionDintr-un pariu si un gand s-a ajuns la o simpla angajare.Aceasta angajare nu era una ca toate celelalte,din ea s-a format o minunata dar si dramatica poveste de dragoste , una dintre cele mai frumoase si populare fete de pe internet si unul dintre c...