Un pariu de zile mari

437 21 0
                                    

Dupa toata alergatura din mall,mi-am facut un dus si acum vine omorul...alegerea tinutie pentru aceasta seara.
Am intrat in dressing si ma uitam ca vaca la poarta 9,nestiind ce ar trebui sa port.Dupa vreun sfert de ora de chin mi-am ales tinuta format dintr-o fusta si un top roz-corai la care am asirta niste sandale cu toc nude,m-am machiat putin.
Am terminat la fix cand a inveput sa bata cineva la usa,Luciano.
I-am deschis usa si acum era randul lui sa se holbeze la mine .
-Aratu demential,a fost tot ceea ce a spus
-Asa frate ,asa sora.
Si cu tiate cele spuse am coborat la masina si am pornit spre restaurant.
Ajunsi la restaurnat ,Sabrinna ne intampina bucuroasa pe mine si pe cei doi baietei ai serii Lucino si Gabriello,in parcare.
I-am dat cadourile si i-am dat o imbratisare si i-am spus un mare si calduros la multi ani.
Am intrat toti 4 in restaurant si ne-am asezat la masa rezervata de Sabrinna .

Diamond era chiar un restaurant cu totul si cu totul luxos ,unde nu bine toata lumea.Ce pot sa spun un restaurnat care isi merita toti banii si care are o atmosfera de vis .Nici nu atiu de ce ma mir atunci cand proprietarul lui este chiar Stephano.Si uite asa iar gandul meu zboara la el fara sa vreau.
-Rosellia ,esti bine?ma scoate Sabrinna din visare pocnind din degete.
-Da sunt bine
-La ce te gandeai ?ma intreaba Gabriello suspicios crezand ca este vorba de domnul perfectiune pe care l-am vazut mai de dimineata,facand niste ochi de parca nu erau ai lui uitandu-se cumva pervers
-Aaa...ma gandeam ca ar fii timpul sa iti ddeschizi cadourile Sabrinna.
-Mhm ok!Sabrinna se ridica si incepu sa scormoneasca prin pungi luand cadoul de la Luciano in care se afla o hainuta foarte frumoasa din blana:

-Mhm ok!Sabrinna se ridica si incepu sa scormoneasca prin pungi luand cadoul de la Luciano in care se afla o hainuta foarte frumoasa din blana:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La vederea ei ,Sabrinna facu ochii mari si ii sari in brate lui Luciano dandu-i o imbratisare si spunandu-i un mare multumesc.
Dupa aceea a deschis si cadourile de la mine si de la Gabriello si a facut exact la fel
-Va multumesc dragilor pentru cadouri sunteti niste prieteni minunati,dar cel mai frumos cadou este prezenta voastra laturi de mine in aceasta seara in cea mai importanta zi,ziua cand implinesc 23 de ani.

Dupa vreo doua ore in care am mancat si povestit il aud pe Luciano cum ne intreba ce mai e neu in viata noastra.Atunci il vad pe Gabriello cum se uita la mine ciudat ,iar cei doi remarca acest lucru
-Rosellia s-a intamplat ceva ? ma intreaba Lucinao curios
-E vorba de un baiat?ma intreaba Sabrinna entuziasmata
-Nu nici vorba
-Atunci?intreaba cei doi in acelasi timp.Gabriello ce este?
-Sa va spuna Rosellia.
Atunci toti trei se uitau la mine asa ca am inceput sa le povestesc cum ca mi-ar placea sa mai incep un job si cum Gabriello mi-a recomnadat un post de secretara
-Nu e o ideea rea,e chiar una foarte buna in plus ,sa fii secretara este o meserie chiar super ok,spune Luciano entuziasmat.
-In cazul in care nu stiti Stephano Castillio isi cauta o noua secretara,parerea mea este ca Rosellia este perfecta pt acest post,spune Gabriello,si Lucinao cu Sabrinna raman fara cuvinte de ce tocmai a spus .
-Aaa..Stephano Castillio...acel Stephano Castillio,spune Sabrinna cumva surprinsa
-Da bineninteles
-Chair daca e un om periculos ,cred ca se va acomoda cu ideea,spune Lucinao si ramas cumva atinsa de vorbele tale
-Serios esti de acord cu asta?spun eu
-Da ,am colaborat cu el si chiar e de gasca
-Nu stiu ce sa zic mai bine nu
-De ce nu ,doar nu ti-e chiar asa frica de el,spun la unison Luciano si Gabriello
-Aa..nu
-Nu-i asa Sabrinna ca e o ideea buna,intreaba Luciano incercand sa scoata de la prietena noastra un raspuns afirmativ stiind ca ea tot timoul l-a admirat din umbra pe acest barbat
-Da,sigur nu este o ideea rea
In urmatorul moment ceea ce i-a iesit pe gura fratelui meu m-a lasat cu gura cascata
-Hai sa facem un pariu.Daca tu te vei duce maine sa aplici pentru postul de secretara pentru Stephano ,promitandu-ti ca nu vei pati nimic,eu protejandu-te, si daca il iei iti iau ce masina vrei tu.
Chiar daca am deja o masina ,ma gandeam sa o iau si pe a doua ,decii oferta asta a lui Luciano mi s-a parut stralucita.
-Ok ,o voi face .
Am dat mana cu Luciano ,
-Taie!am spus amandoi al unison si asa am lansat pariul.
Am intrat pe net si m-am inscris pentru postul de secretara si maine ma voi duce personal la el la firma .
-Dupa ce am mancat o lava cake ,am decis ca este timpul sa mergem cu totii acasa.Ne—am urat noapte buna si Luciano m-a dus acasa.

Inainte sa cobor din masina i-am dat un pupic pe obraz si dupa aceea am coborat ,i-am facut cu mana si am intrat in bloc.

Ajunsa in apartament mi-am dar sandalele jos m-am dezbracat si mi-am facut un dus,dupa care m-am bagat in pat.
Dupa cele 5 shoturi de vodka mi se cam inmuiasera picioarele.Dar dupa ce mi-am spalat fata cu apa rece la dus mi-am mai revenit.

Pur si simplu stateam in pat si dintr-o data mi-am dat seama de pariul pe care l-am facut.Sincera sa fiu eram nerabdatoare dar aveam foarte multe emotii ,deoarece va fii mult prea aproape de mine si nu stiu ce reactie voi avea si asa mai departe.

Imi alung toate gandurile din minte ,ma asez mai comod in pat si usor usor ajung in lumea viselor.

The secreatary of Mr.CastillioUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum