Ziua mult asteptata

450 27 7
                                    

          Crede că poți și vei fi deja la jumătatea drumului.
            Preţuieşte-ţi viziunile şi visurile, pentru că sunt copiii sufletului tău; schiţele realizărilor tale supreme
             Gânditorul pozitiv zărește invizibilul, simte intangibilul și realizează imposibilul.
              Întotdeauna fă ceea ce îți e frică să faci.

Alarma incepe sa sune,asa ca ma trezesc si imi desmortesc oasele adormite

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


...Alarma incepe sa sune,asa ca ma trezesc si imi desmortesc oasele adormite.Ma simteam ca noua dupa un semn de cateva ore.
Opresc alarma si incerc sa ma pun pe picioare .Ma apuca o ameteala si o durere de cap groaznica.
Intr-un final imi revin si ma indrept spre baie cu gandul de a-mi face un dus prentru ca
urmeaza o zi grea ,ziua mult asteptata.

Imi fac un dus cald care ma scapa cat de cat de durerea de cap si imi lasa pe piele ,de la gelul de dus,un miros imbietar de ciocolata.
Dupa ce inlatur toti stropii de apa cu ajutorul prosopului ,ma imbrac cu un halat rozaliu,si ma duc spre bucatarie.
Dupa ce imi fac o cafea ,iau o pastila pentru a-mi indeparta absolut toata durerea de cap.
Imi pregatesc un mic dejun rapid imi beau cafeaua si incep sa ma pregatesc pentru a pleca la interviu,Nu stiu la ce sa ma astept ,nu am asteptari sa fiu acceptata pentru sunt sute de alte fete pe langa mine,adica de ce eu si nu alta?
Nu stiu daca este bine ceea ce urmeaza sa fac,dar in primul rand am pus un pariu care ma sacaie pe creier si in al doilea rand o data ce am spus  ca fac ceva chiar o fac.Pana la urma ce se poate intampla rau?Cine stie ce urmeaza?

Arunc o ultima privire in oglinda,si raman placut surprinsa ca arat ca si scoasa din cutie.
Am ales sa port o pereche de pantaloni de stofa negri ,cu o camasa alba pe care am bagat-o in pantaloni. Mi-am pus cureaua de la gucci.In picioare am incaltat o pereche de stiletto negri de lac .La tinuta am asortat o geanta neagra .

Am ales sa imi indrept parul ,si sa ma machiez cat mai natural,aplicand foarte putin fard pe pleoapa ,alegand sa ma dau cu tus si sa completez totul cu un ruj nude-rozaliu inchis

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ales sa imi indrept parul ,si sa ma machiez cat mai natural,aplicand foarte putin fard pe pleoapa ,alegand sa ma dau cu tus si sa completez totul cu un ruj nude-rozaliu inchis.

Am iesit din bloc,si m-am indreptat spre masina.

In mai putin de 20 de minute,eram in parcarea renumitei firme,Black Empire

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In mai putin de 20 de minute,eram in parcarea renumitei firme,Black Empire.
Era o cladire impunatoare ,de care toata lumea stia,fiind amplasata in centrul orasului.In spatele usilor acestei firme se produc unele dintre cele mai importante afaceri ale Italiei,Pe de o parte ,afacerile miraculoase ce tin de  restaurantele ,cafenele si centrele comerciale detinute de familia Castillio, pe plan profesional ,in fata lumii reprezentand o mare si de succes firma de constructii ,arhitectura etc. Dar in secret afacerile ilegale raman pe primul loc,fiind transmise din generatie in generatie.Tatal lui ,Stephano,Giorgio Castillio ,este insusi seful comisiei,loc ce in catva timp il va ocupa fiul sau ,Stefano.

Ma indrept spre usa ce desparte intre orasul de afacerile familie Castillio.
Odata intrata in firma ,raman surprinsa de gustul cu care totul este aranjat interiorul cladirii si cum toata lumea isi vede de treaba lui ,mukti bodyguarzi impanzind locul.
Intru in lift si apas butonul etajului 10,etaj unde se afla biroul mafiotului.
In momentul in care usile se deschid ,emotiile ma acapareaza.Ies din lift si strabat holul ,dupa care fac stanga.In fata ochilor mei sunt o multime de fete,care mai de care,stand la rand in fata marii usii a biroului barbatului. Amplasat undeva pe peretele din stanga a corudului este ca un ghiseu/receptie unde stau 2 fete in jurul varstei de 30 de ani carw par a fi alte secretare.Tot pe acest coridor stau 4 bodyguarzi .Aproape tot peretele din dreapta este facut din sticla ,de unde poti vedea intreg orasul.

Pe acest coridor sunt cel putin 50 de fete,majoritatea nesarind de 25 de ani.Cam toate erau imbracate in blugi stramti,fuste scurte si tocuri nepotrivite locului in care ne aflam.Puteai vedea doar catev afete normale pe aici,ma bucur ca nu sunt singura.

Toata lumea stie de aventurile mafiotului cu secretarele sale,ceea ce starneste si mai multe ganduri fetelor care au aplicat pentru acest post,pe langa banii si frumusetea acestuia.

Fiecare fata intra in birou ,si nu sta mai mukt de 10 minute .Dupa aproximativ o ora imi aud numele ,venindu-mi timpul de a intra in biroul acestuia.Mainile imi tremura si nu stiu la ce sa ma astept ,cine stie poate faptul ca sunt arhitecta,va reprezenta un plus.

Ma indrept spre usa,usa imi este deschisa de un bodyguard si cand intru in biroul barbatului vad cum totul este la locul lui ,totul fiind amenajat cu bun gust,dominand negrul, griul si albul.In imensa incapere troneaza un birou negru cu un scaun de piele .Pe langa dulapuri ,se afla o canapea amplasata langa un perete,cu fotolii .Un perete gazduieste un imens geam de sticla.iar in partea dreapta se afla un balcon .In fata balconului sta silueta impunatoare a lui Stephano care  isi stinge tigara,proaspat fumata.Peste tot se resimte parfumul sau puternic,barbatesc.

Era imbracat la costum.Ceea ce ii dadea un aer impunator alaturi de parul lui saten aranjat .
Se intoarce cu fata la mine,si imi simt corpul de parca imi ingheata.Ma analizeaza pret de cateva minute,de sus pana jos:
-Buna ziua,domnisoara!spune acesta cu vocea groasa dar in acelasi timp cutremuratoare,ceea ce il defineste.
-Buna ziua.Ma numesc Rosellia Regazze.
-Stephano Castillio,incantat.
-Ia loc ,te rog.
Ma asez pe un scaun amplasat in fata biroului sau ,in timp ce acesta isi dezbraco sacoul si il aseaza pe spatarul scaunului din piele.

   Ma asez pe un scaun amplasat in fata biroului sau ,in timp ce acesta isi dezbraco sacoul si il aseaza pe spatarul scaunului din piele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Imi poti da cv-ul tau te rog.
-Poftiti.Ii intind cv-ul cu o oarecare retinere si cu teama ,de posibila prostie pe care am comis-o ,calcand in firma acestuia si aflandu-ma acum la nici un metru de el.
In momentul in care barbatul imi ia cv-ul din mana ,imi arunca o privire fugitiva ,dat indeajuns de clara incat sa ma pierd in ochii lui verzi ,reci ca gheata.
-Deci ai absolvit facultatea de arhitectura,cu o nota impresionant de buna,si doresti sa te angajezi.De ce ai ales firma mea,si de unde ai aflat de acest post?
Imi iau inima in dinti si spun cu maxima incredere.
-M-a impresionat firma dvs prin succesul pe care o are si ar reprezinta un foarte bun viitor pentru mine.Am auzit de acest post de la niste prieteni care de asemenea au si ei niste profile sociale destul de ridicate.Mai pe scurt avrti un model de afacere unic.
-Un raspuns foarte bun.De ce crezi ca esti potrivita pentru acest post si de ce crezi ca le esti celorlalte fete superioare pentru acest post?
-Cum am spus ,aceasta fiind o firma de succes,aici totul este la un nivel superior si drept,si cred ca ma voi adapta foarte repede.Cred ca abilitatile si competentele mele vor aduce un plus companiei.Si la prima vedere,pentru fetele care sunt dupa aceasta usa ,numai fusta scurta e de ele.
-Ok,imi place ai raspunsurile la tine si ai si tupeu,te potrivesti decorului,spune acesta razand.Iti multumesc foarte mult ca ai venit,ma voi gandi si te vom informa cu privire la decizia luata.
-Si eu va multumesc,va doresc o zi frumoasa.
-Multumesc,la fel!Stai sa te conduc.In momentul in cape l-am auzit inim ami-a stat in loc pt ca nu l-am mai vazut conducand nici o fata .
Ne indreptam impreuna spre usa,mi-o deschide,si imi sopteste la ureche,dar indeajuns de tare incat sa auda si celelate fete si sa fac ochii cat cepele la vederea ceea ce se intampla in fata ochilor lor:
-Ne mai vedem,Rosellia,si afiseaza un zambet de milioane care ma lasa putin pe ganduri.
-La revedere,ii spun eu zambindu-i!

De abia cand ajuns in masina imi dau seama de cele intamplate si in acelasi timp gandindu-ma ca a fost mai bine decat ma aspteptam.
Sa vedem ce se va intampla mai departe...

The secreatary of Mr.CastillioUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum