Alarma incepe sa sune ca o nebuna ce e si ma intind dupa telefon pentru a opri.Ma dau jos din pat si ma indrept catre baie pentru a-mi face rutina de dimineata.Ma imbrac intr-o fusta neagra de piele cu o palma peste genunchi ,o camasuta alba si niste stileto negri.
Ma indrept catre bucatarie si imi fac niste lapte cu cereale dupa care ma duc pe balcon sa imi savurez cafeaua de dimineata.
Ramanand doar eu cu gandurile mele am un moment de visare mai mult care ma face sa ma uit in gol si sa ma gandesc la faptul ca stau prea mult pe acasa.Ce-i drept pe langa proiectele pe care le fac am foarte mult timp liber pe care mu stiu sa il gestionez,cateodata devine totul plictisitor si nu mai am chef de absolut nimic .
Ma gandesc serios daca ar trebui sa imi mai ocup timpul cu ceva ,cu un animal de companie? ... Nu prea ma incanta ideea...un iubit?...Ar fi ceva ,DAR , e complicat sa gasesc un baiat exact pe gustul meu si sa ma placa si el pe mine ,adc de preferat sa nu fie blond ,sa fie inalt ,destept,frumos,sa aiba niste ochi dementialu,sa aiba job...si asa mai departe ...nea nu e asta gandul care ma apasa...poate ca unca un JOB?...da cred ca asta e ...dar este doar o ideea nebuneasca de-a mea.Telefonul care incepe sa sune ma trezeste din starea de visare.
-Da Gabriello!
-Ce faci printesa?De cand suntem prieteni este alintul pe care il foloseste numai si numai pentru mine, dar de ce sa mint, chiar imi place.
-Bine,tu?
-Ce ai zice in 15 minute sa vin sa te iau sa ma ajuti cu cadoul Sabrinnei?
-Ok,te astept!
-Acum vin!Imi iau geanta din cuier,telefonul si cheile de la apartament si cobor sa il astept pe Gabriello.
Ma urc in masina il sarut pe obraz si pornim spre mall.
-Stiu ca tu cu sabrinna sunteti cele mai bune prietene,deci stii ce i-ar placea.Tu i-ai luat cadou?
-Nu,si eu trebuie sa ii iau
-PerfectDupa 10 minute inepem sa luam magazinele la rand pr ca bineinteles ca nu am venit la mall doar pentru Sabrinna.😂
In nici macar o ora ,eu i-am luat cadoul Sabrinnei ,o pereche de pantofi si o rochie pe care stiu ca si le dorea:Si eu mi-am cumparat o geanta care mi-a atras atentia zilele trecute:
Acum venea partea grea alegerea cadoului lui Gabriello.
-Sii ce ai vrea sa ii cumperi?
-Nu stiu ca daca stiam nu te mai chemam.Pune-ti talentele si simturile in aplicare.
Zis si facut .Ne-am oprit la prima binuterie si am ales impreuna o bratara de picior si o preche de cercei.Dupa aceste cumparaturi am decis sa mergem sa mancam la un restaurant din centrul orasului.
A parcat masina si am luat-o pe jos spre restaurant.La un moment dat am observat ca lumea de pe strada in special fetele incep sa se agite si sa se simta teama.Cand ma uit in fata observ o silueta de barbat foarte impunatoare.Gabriello ma trage mai spre el si imi spune sa nu imi fie frica,chiar daca nu stiam ceea ce se petrece.Barbatul vine in directia noastra.Era imbracat intr-un costum format din pantaloni si camasa alba asortat cu un sacou gri ,camasa fiin descheiata la primii 3 nasturi,si o pereche de pantofi negri.
Parul ii era aranjat pe spate prins cu o agrafa,ochelarii de soare pe care ii avea la ochi ii ofereau un aer misterios si statura sa impunatoare alaturi de tatuajele de la gatul sau care se prelungea spre tample inspira superioritate .In fiecare ureche avea cate 3 piercinguri si in nas avea doi cercei.Abia cand m-am uitat mai detaliat la el mi-am dat seama cine era.Era Stephano Castillio.
Acesta a trecut atat de aproape de mine incat ii puteam simtii parfumul scump pe care acesta il avea si pentru un moment mi-am inghetat si sufletul cand acesta era atat de aproape de mine si mi-a aruncat o privire fugitiva.Nu s-a uitat la nimeni inafara de mine si acest lucru ma inspaimanta pana in maduva oaselor.
Toate fetele pe langa frica pe care o simtita mai aveau un pic si se topeau pe asfalt cand acesta trecu.Toate femeile il doresc pe Stephano si mai doresc si ce are acesta in portofel.Dupa cateva secunde pana cand am realizat il aud pe Gabriello cum ma intreba daca sunt bine si eu radpund afirmativ la intrebarea acestuia chiar daca eu syiu ca aceasta intalnire m-a dat peste cap.
Intr-un final ajungem la un restaurnat si ne comandam fiecare o portie de paste si cate o ciocolata calda.
Nu stium cum am reusit ca ii spun lui Gabriello ca ma gandesc serios daca sa mai inecp un job datorita timpul liber pe care il am.
-Chair nu este o ideea rea deloc pana la urma ti-ar prinde bine.
-Da dar ce as putea sa fac,vreau ceva usor nu vreu acuma sa ma angajez constabila sau nu mai stiu eu ce.
-Ce ai zice de o secretara?
-Nu suna rau dar ce am de facut:cafea?
-Nu bineinteles .Semnezi hartii ,stai la birou,te imbraci mereu in fustita,faci impresie buna peste tot,cafea de asemenea si na mikte altele ...daca stii ce zic
-Nu fi nesimtit
-Nu ma gandeam la prostii.Ca tot ai avut parte de o ''intalnure'' cu marele si inegalabilul Stephano Castillio am vazut ca isi cauta o noua secretara.
-Cred ca tu faci misto de mine!Cand am auizt ce tocmai am spus am zis ca glumeste ,adica sper ca glumeste.
-Nu,nu fac.Serios vorbesc,ai fii prefecta pt postul lui de secretara,adc poti sa faci de toate pana la urma si asa sef asa secretara si boom ti-ai gasit job
-Nu nu cred ca este o idee buna,chiar deloc
-Tot la vorba mea o sa ajungi
Si cu asta s-a incheiat subiectul,dupa ce am mancat ,Gabriello m-a condus acasa penteu a ma pregati pentru petrecere.
S-a pus vorba ca la ora 19:00 ,Luciano va veni sa ma ia si sa mergem la Diamond cel mai mare si scump restaurant din Italia.
CITEȘTI
The secreatary of Mr.Castillio
AcciónDintr-un pariu si un gand s-a ajuns la o simpla angajare.Aceasta angajare nu era una ca toate celelalte,din ea s-a format o minunata dar si dramatica poveste de dragoste , una dintre cele mai frumoase si populare fete de pe internet si unul dintre c...