O idee nebuneasca

589 29 0
                                    

In aceasta dimineata m-am trezit zambitoare dupa o noapte lunga de somn care mi-a primiit foarte bine dupa ziua precedenta in care am avut de finisat un proiect pentru casa unui avocat renumit din inima Italiei.Norocul meu este ca am ales arhitectura de placere alegand ca nu imi doresc in fiecare zi a vietii mele sa fiu coordonata de cineva si sa imi spuna non stop ce sa fac ,luan decizia ca imi doresc sa imi fiu propriul sef,zis si facut.
Dupa atatia ani de studii am reusit sa imi indeplinesc visul.Dupa scoala generala am absolvit unul dintre cele mai dorite licee din Roma pe profilul mate info intensiv engleza ,exceland la bac cu o nota la nivelul asteptarilor mele si in special ale parintilor mei ,luan bacul cu media 9,90.
Dupa terminarea liceului am facut facultatea de arhitectura,care mi-a adus diploma de licenta di diploma de arhitect.
Am ales aceasta profesie deoarece mi s-a parut interesanta si daca tot am viziunea in spatiu in culori si tot sunt buna la matematica,am spus victorioasa ca este o meserie care mi se potriveste,si pot spune in momnetul de fata cu mana pe inima ca nu regret decizia luata.
Prima data am dorit sa fiu doctor ,dar am spus pas pentru ca este exagerat de mukt de invatat si mai mult ca sigur nu o sa ma acomodez cu ideea.
In momentul de fata stau intr-un apartament cu 3 camere din centrul orasului ,care este exact pe placul meu.Este la etajul 6 si am marea fericire ca fratele meu sa stea la 10 minute de mine de mers pe jos.
Am spus ca nu ar fi chiar interesant sa stam in acelasi bloc sau mai ales in acelasi apartament deoarece el e cu fetele ,cu petrecerile date in miez de noapte si asa mai departe.Dupa care venea problema amenajarii apartamentului si ar fi trebui probabil sa ne certam pe culori si alte prostii.Apartamentul mi l-am amenajat singura si sunt mai mult decat multumita de rezultatul final,dominand culorile de alb si negru.Chiar daca culoarea mea preferata este roz si rosu am decis ca pentru un spatiu de liniste, pace si relaxare culorile pe care le-am ales sunt perfecte.
...
Decid intr-un final sa ma dau jos din patut meu pufos si calduros si sa ma indrept spre destinatia bucutarie pentru a-mi pregati o ceasca mare cu cafea si ceva bun de mancat.
Dupa nici 5 minute dupa ce imi fac cafeaua ,aud un ciocanit in usa.Nedumerita ma duc spre usa sa vad cine este.Deschid usa si dau de un Luciano somnoros ,imbracat intr-o pereche de blugi negri rupti in genunchi cu niste converși albi in picioare,asortati cu camasa alba care era calcata spre surpinderea mea,si parul aranjat.La cum arata ,fatuca stica tot.
-Buna dimi!zise si intra pe langa mine ,ducandu-se in bucatarie.
-Neata!Vrei o cafea?
-Daca esti draguta sa imi faci,bineinteles.
Intr-un final am facut doua omlete, am taiat niste rosie si castravete si am mancat impreuna.Dupa ce am baut cafeaua,il las pe Luciano singur in bucatarie si am duc sa ma imbrac sa imi fac rutina de dimineata si asa mai departe .Dupa jumatate de ora eram imbracata ,machiata si pregatita pentru a-l insoti pe Luciano la firma .Nu ma duc deobicei la el la firma ,dar m-a rugat astazi sa vin sa il ajut cu niste hartii asa ca nu am putul sa il refuz,acceptand.Am optat pentru o pereche de blugi negri ,o camasa rosie si niste tenesi albi,la care am asortat geaca de piele geanta mea neagra si bineinteles un ruj rosu.Sunt mandru ca nu am cosuri pe fata asa ca nu ar avea rost sa ma machiez,in plus acum o saptamana mi-am pus niste gene false .

Ma bucur ca le-am pus deoarece daca era sa ma dau cu rimel stateam cel putin inca 5 minute dupa care mai depaseam si asa mai departe

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma bucur ca le-am pus deoarece daca era sa ma dau cu rimel stateam cel putin inca 5 minute dupa care mai depaseam si asa mai departe .
In momentul in care imi fac si machiajul ochilor ma dau cu rimel si nu se intampla nimic ,dar atunci cand e doar sa ma dau cu rimel zici ca are pensula ceva cu mine asa ca am lasat balta ideea deoarece imi provoaca nervi asa de dimineata.

Intr-un final coboram in parcare si ne urcam in masina lui Luciano.

Ce-i drept e o masina pe gustul meu ,dar eu am optat spre alt tip de masina,un porche cayenne ,pe care l-am primit cadou de la parintii mei cand am luat carnetul de conducere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ce-i drept e o masina pe gustul meu ,dar eu am optat spre alt tip de masina,un porche cayenne ,pe care l-am primit cadou de la parintii mei cand am luat carnetul de conducere.

Dupa 15 minute am ajuns in biroul lui Luciano.Fratele meu este un avocat respectat de Italia ,de aceea eu impreuna cu fatele meu fiind o mandrie pentru parintii nostri.
Dintotdeauna am putu discuta orice cu Luciano si nu m-am ascuns de el niciodata asa cum nici el nici nu s-a ascuns de mine.
Stiind ca si el este pe combinatii murdare ,avand o mare placere sa mearga la licitatii pentru vinderea fetelor si detinand si el un loc important in traficul de persoane si droguri ,fratele leu fiind un membru al comisiei.Poate ca datorita lui am fosg protejata pana acum si nu am intampinat nimic grav in viata mea .

L-am ajutat sa sortez niste acte dupa care aud soneria telefonului.Era prietena mea Sabrinna.
-Da?
-Buna Rosellia,ce faci?
-Sunt cu Luciano la firma,tu ce faci?
-Voiam sa te inteeb daca maine seara aveti ceva in plan deoarece as vrea sa iesim in oras pentru a-mi sarbatori ziua de nastere,sper ca nu ai uitat!
-Normal ca nu am uitat !Vorbeac cu Luciano si te anunt .Ce ai zice sa iesim la un suc mai tarziu?
-Sigur ,la 16 e bine?
-Da,ne vedem la Sturbucks-ul din Plaza.Vorbim
-Ok ,te pup ,paa
-Si eu ,paa

-Luciano?
-Da?
-Maine seara ne-a invitat Sabrinna in oras pentru a-si sarbatori ziua de nastere,ce zici?
-Mergem.
-Ok,eu plec ma duc sa ma intalnesc cu Sabrinna.
-Bine,sa ai grija.
-Ok.Dupa asta ,Lucinao vine si ma pupa parinteste pe crestetul capului.
Tot timpul a fist grijuliu cu mine si ii multumesc pentru tot ceea ce face si pt ca ma iubeste si ma protejeaza.

Am chemat un uber si in nici 10 minute ma aflam in fata mall-ului .Ceasul de la mana imi indica ora 15:45,asa  ca am decis sa ma duc sa imi cumpar o gogoasa cu ciocolata.Dupa ce am cumparat-o ,am savurat-o in liniste pana cand sunetul telefonului ma anunta ca am primit un mesaj de la prietena mea informandu-ma ca este in Starbucks.
M-am dus dupa ea ,ne-am intalnit si ne-am comandat doua Lava Chip Frappucino,mari.
Ne-am asezat la o masa mai si am inceput sa povestim si asa mai departe.
-Am vorbit cu Luciano si a fost de acord cu intalnirea de maine seara.Cand Sabrinna a auzit ce i-am spus parca i s-a luminat fata si un zambet i-a aparut pe fata,repezindu-se sa ma ia in brate si sa imi dea o imbratisare de ursulet.
Dupa jumatate de ora ne luam la revedere,ne imbratisam si fiecare o ia spre casa.
Il sun pe Luciano sa vina sa ma ia si numaidecat acesta executa.Cand ajunge in parcarea mall-ului ma anunta ca trebuie sa intre sa faca niste cumparaturi deoarece prin frigiderul lui cam bate vantul,fapt sugerat de ideea ca mananca numai si numai prin oras.
Intram amandoi in magazin cumpara ce are nevoi si bineinteles ca mi-am luat si eu ceva ca diar nu puteam sa plec cu mana goala.

Am ajuns acasa cu cele 3 pungi de chipsuri deoarece am ramas in pana la acest capitol .
Imi fac un dus rapid ,ma demachiez,ma imbrac in pijamale si ma duc spre bucatarie pentru a-mi face de mancare.
Mi-am facut creveti cu niste brocoli pe care i-am mancat pe nerasuflate.
Ma pun in fata televizorului pe canapea si dau drumul la un film pe netflix,alaturi de punga de chipsuri , o sticla de cola si niste inghetata.
Stiu sa mananc fructe de mare si de toate ,dar inghetata nu sunt in stare sa mananc deoarece bluza mea este plina de inghetata,ca de obicei.😂
Ma schimb de bluza si ma bag in pat deoarece ,ceasul arata 23:45 si oboseala era prezenta pentru mine.

The secreatary of Mr.CastillioUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum