-Možeš li još jednom sve da ponoviš?
-Lis zaljubljen sam u tebe već godinama, ali nikako nisam mogao da skupim hrabrosti da ti to kažem. I znam da nije pošteno što ti ovo govorim sada, ali ne želim da ponovo propustim priliku i izgubim te zauvijek.
-Ja ne znam šta da kažem?
-Znam da je ovo vjerovatno previše zato te neću opterećivati, uzmi vremena koliko god ti je potrebno. Razmisli, i kada budeš imala odgovor dođi. Ja ću te čekati. - poljubio mi je ruku i otišao.Šta kog đavola ja sad da radim? Nekada sam o ovome maštala, a sad se obistinilo. Ali ja imam Lukasa, on je isto ostvarenje snova. Aaaaaaaaaa. Šta da radim, koga da izaberem. Moram li?? Naravno da moram, ali teško je. Zašto ne mogu da imam sve.
LUKAS'S P. O. V
Već godinu ipo dana sam sa Lis i ona je definitivno žena mog života. Život sa njom je tako prirodan. Još kad onaj majmunčić ne bi obigravao oko nje sve bi bilo idealno. On je kao uljez koji nas ometa. I od kako se vratio Lis se promijenila. Ne kada smo skupa, ali čim smo neki period odvojeni vidim promjenu u njoj koja nestane nakon par dana. Mada može biti da je to samo moja paranoja. Više nisam siguran. Znam da ne želim da je izgubim, a osjećam da se upravo to događa. I znam da je kriv onaj.. ne znam ni kako da ga nazovem.
Kada sam došao kući mogao sam da osjetim da se nešto dešava,uvjek osjetim tu njenu ćutljivost,kada mi bježi od pogleda tada znam da treba nešto da odluči,a to donošenje odluka joj nije jača strana...
CALAIS'S P. O. V.
Glava mi je eksplodirala, kako da odlučim. Moja dugogodišnja simpatija ili čovjek koji mi je obilježio poslednjih godinu dana. Zar ne može neko da odluči umjesto mene, to bi bilo idealno.
-Hej, vratio sam se.
-Hej Lukase, kako je bilo putovanje.
-Iscrpljujuće, hvalila si mi..
-I ti meni....Trebalo bi da legnemo..da, treba da odmoriš
-Čekaj.Je li sve okej, nekako si mi čudna.
-Naravno da jeste, sve je super. Super je...
-Uvjek to radiš.
-Šta?
-Izbjegavaš me ,ponašaš se tako kada treba da odlučiš nešto bitno.Kao da stojiš pred provalijom i ne smeš da se prepustiš jer ćeš pasti. Ne shvatam griješim li negdje. O čemu je riječ?
-Ne, ja... prosto sam neodlučna.
-U vezi čega? - pa kad već moram da biram onda ću biti iskrena.
-Nas.
-Ne shvatam..
-Matis mi je rekao da je zaljubljen u mene.
-Molim!!Znao sam, ta podla lisica....Ali čekaj ti si neodlučna u vezi nas??
-Da pa..
-Osjećaš li nešto prema njemu?-Ne znam,u tome je problem,ja znam da mi je stalo do tebe,ali u isto vrijeme...
-Stalo ti je i do njega,zar ne?
-Da.
-Ustvari negdje sam to i predosjećao.Uvjek bi bila drugačija kad je on u blizini. Samo nisam znao da je baš tako jaka ta tvoja neodlučnost. Ja s druge strane znam šta želim. I spreman sam da se borim za to. Ali neću se boriti sam.
-Ne shvatam.
-Prije par dana sam dobio odličnu ponudu za posao. Zato sam i otišao na put.Htjeo sam da je odbijem, ali mislim da ću ipak prihvatiti.
-Ček,otkud to odjednom.
-Recimo da želim da znam šta zaista osjećaš. Večeras ću im javiti da prihvatam. A za par dana ću otići.
-Lukas.
-Calais ovo nije igra, ovo je naš život. Mi smo počeli da osnivamo dom,a ti mi sada govoriš da se trenutno razmišljaš između mene i tvog nazovi najboljeg druga. Ovo možeš shvatiti kao moj pokušaj olakšavanja rešavanja tvoje nedoumice. Ali ja ću otići s tobom ili bez tebe. A ti vidi da li želiš da odeš sa mnom ili ostaneš s Matisom. U svakom slučaju ovaj grad je premali za svo troje.Ja ti nudim sve,a ti vidi da li si spremna na to...I samo tako je uzeo svoje stvari i otišao, a meni se čini da mi je sada hiljadu puta gore nego prije svega ovoga. Treba mi pomoć. Treba mi Lea. Ne mogu ja ovo...
-Znači sad je sve na tebi, ako odeš biraš Lukasa, ako ostaneš biraš Matisa. Ne mogu reći da mi te je žao. Bilo je i vrijeme.
-Reci mi koga da odaberem?
-Nema šanse, pa da mene kriviš ako pogriješiš.
-Onda mi bar kaži kako bi ti odlučila.
-Hmm... Zašto ne bi otišla sa Lukasom?
-Pa ostavila bih sve i otišla u nepoznato.
-Šta sve?
-Tebe...
-Glup razlog, dalje.
-Glup?Nije glup.
-Naravno da jeste, ako odeš uvijek možeš da se vratiš, posjetiš nas, znaš ne bi išla u zatvor.
-Dobro a posao?
-Sigurna sam da se vaspitačice traže u svakom gradu. Tako da ti je taj još gori. Suoči se Lukas je pravi izbor.
-A Matis?
-Drug mi je, obožavam ga. Ali čekao je da nađeš dečka pa da ti uništi vezu i onda bude s tobom. Nikako ne mogu biti na njegovoj strani. Idi na aerodrom.
-Rekla si da ja biram.
ESTÁS LEYENDO
Prateći loše izbore🔚
RomanceImali su sve,sve su izgubili.Mogu li godinama kasnije pronaći jedno drugo?Gdje su sada njihove misli,njihova srca?Mogu li rane zarasti ili će se greške ponovo nizati...??