Zadnji put se pogledam u ogledalo utvrdjivajuci da je sve na mestu.Upoznavanje sa maminim novim muzem i njegovim sinom ha?Neko bi jedva cekao.Ja?I ne bas.Tamna loknasta kosa je savrseno sredjena,uvlacim svoju sivu rolku u duboke farmerke,oblacim crni kaput i crne cizmice.Zakljucavam stan i izlazim.
.
.
Vrata mi otvara mamin izabranik.Ivan."Zdravo dušo."
"Zdravoo,kako ste?"
Izgovaram ovo sa nekim poluosmehom.Nadam se da ne izgledam nadrndano."Zdravo mila moja!"
Ugledam mamu kako veselo dolazi do mene iz dela njihove savršeno sredjene kuhinje.Zagrli me te mi kaže da sednem i da će famozni Uroš uskoro stići.
"Koliko je sati?Rekao sam mu da dodje do pola 9."
U tom trenutku čuje se zaključavanje auta,i lupanje vrata istih.
"Stigao je!"
Uzvikuje moja mama sa osmehom na licu.
Bacim pogled kroz prozor i vidim da je njegov auto parkiran tik uz moj.Ne vidim mu lik,odmakao mi je pre nego što sam uspela da ga pogledam.Na vrata ulazi,pa moram reći prezgodna figura,braon kosa mu je razbarušena i izgleda kao da je upravo izašao iz kreveta neke proste devojke,kestenjasto braon oči veoma krupne daju još veću lepotu njegovom licu,visok je veoma.Na sebi ima farmerke i crnu majicu koja mu savrseno istice taman onoliko koliko treba.Veselo pozdravlja moju mamu i Ivana a zatim prilazi meni.Pogledi nam se susreću.
"Pa,konačno da se upoznamo.Ja sam Uroš."
"Lena,drago mi je.""Nadam se da ćete se lepo slagati deco,lepo bi bilo da ostvarite taj brat-sestra odnos,oboje ste jedinci"
"Siguran sam da hocemo teta Majo."
Sedamo za stolom.Ivan i Mama su se baš potrudili oko ove večere.Osećam Urošev pogled na sebi,malo je reći da mi je neprijatno.
UROŠ P O V:
Moram priznati da je jako lepa ova Majina ćerka.Lepo bi bilo imati jednu takvu u kolekciji.Ne skidam pogled sa nje pokušavajući da ostvarim ponovo onaj zeleno-braon kontakt očima koji smo imali malopre.Osetio sam nešto kad smo se pogledali,stvarno jesam!Uroše Lazareviću,nećeš sa ovom malom ostati samo na odnosu brat-sestra.
"Zašto ćutite deco,pa upoznajte se."
Oo tata upoznaćemo se mi i te kakoo.
Pogledam je i vidim blago crvenilo na njenom licu.Kako je samo lepa.Ima savrseno pravilne crte lica.Taman ten,mačije zelene oči i savršeno oblikovane kovrdže,savršen spoj.
Zdravo svima koji su ušli u ovu priču.Nadam se da ćete je čitati i podržavati.Komentarišite i pišite mi vaše utiske,zaista bih to volela.Posvetiću se ovome maksimalno.Poljubac ☺️💕
YOU ARE READING
Sudar svetova
RomanceLena je dete razvedenih roditelja,bez obzira na to slobodno se može reći da joj je život med i mleko.Savršen dečko,odličan status u školi,odlične ocene,konkurisanje na jednom od najprestižnijih Bečkih univerziteta,ma sve što se samo poželeti može.U...