"Gde si ti ceo dan?-zabrinuto me pita plavokosa devojka koju sam zatekla u svom stanu.
"Imala sam neke obaveze sa mamom,nisam ni primetila da mi se ugasio telefon"-pored ovog Uroša usavršavam laganje.
"Znaš da ti neću poverovati?"-ne i kod Anite.Ona je osoba koje može da provali da li sam iskrena u apsolutno svakom trenutku.
"Stvarno nije stvar o kojoj bih želela da pričam."-kažem nadajući se da me neće dalje ispitivati.
"Dobro.Šta god da radiš uverena sam da znaš šta radiš tako da ne brinem."-osmehne se.Volim ovu devojku.Uzvratim osmeh te odem do kupatila da se istuširam i ispratim Anitu.Zašto Uroše?Zašto baš ja?Kako da ga spojim sa tom devojkom pobogu.Moram da odem do njega!Ova radoznalost će me ubiti jednog dana..
.
"Šta tačno želiš od mene?"-upita već dovoljno zbunjen činjenicom da sam JA došla u njegov stan bez poziva.To nekako više liči na njegov postupak,zar ne?
"Želim mišljenje o toj devojci.Kako ti se čini?"
"Zašto ti to treba?U ostalom odakle ja znaš?"
"Išle smo zajedno u osnovnu"-stvarno Lena?
"E pa u tom slučaju reci tvojoj drugarici da ne mogu da provedem noć sa njom."
"Zašto ne?"-skočim kao iz stopa.
"Woow,zašto ti tako skačeš?Ti želiš da provedem noć pored druge?"-prilazi mi.Ježim se od njegove blizine.Zašto ima ovakav uticaj na mene jedini dodir koji smo u životu imali bilo je rukovanje.Imam dečka.
"Moje želje nisu važne.Dala sam ti predlog."
"Zašto ne predložiš da tako nešto uradim sa tobom?"-okej.Preblizu mi je.Ovo se definitivno ne bi dopalo nikome.Zašto ga ne sklanjam,šamaram i ostalo?Prija mi.Zašto mi prija?Ne sme da mi prija?Imam dečka kog volim i ne smem ovo da radim.Bez obzira na ova razmišljanja u mestu stojim kao ukopana.Ne mogu da mrdnem glavu.
"Ne opireš se?"-stavlja ruke na moje bokove.LENA SABERI SE.
"Znao sam da će ovo biti jednostavno"-E ovo je bio prekidač.Neće biti jednostavno.Sa mnom ništa nije jednostavno.
"Zamolila bih te da se skloniš dok ti nisam zavalila šamar kakav u životu video nisi."-kažem veoma smireno što on shvati ozbiljno i ruke koje su do pre minut bile na mojim bokovima sada su mu u dzepovima.Udaljava se od mene.
"Prešao sam se očigledno.Previše je bilo lako da bi bilo istinito."
"Pa?Uradićeš to za vikend?"
"Ne znam.Zavisi kako budem raspoložen."
Okrenem očima na ovu izjavu.Kako može da gleda devojke na takav način?
"Znači ti sve devojke gledaš tako?Koja ti odgovara u datom trenutku ti uzmeš?"
"Može se reći da se igram na taj način.Ali napravila si grešku.Ne gledam sve tako."
"A jel?Koga to ne gledaš tako?"
Zašto sam ovo pitala?Umesto da sam sa svojim dečkom ja sam ovde sa ovim kretenom i muvamo se indirektno u NJEGOVOM STANU.
"Sigurna si da želiš da znaš?"
"Ustvari,ne želim.Zaboravi"
"Tebe."
Malo je reći da mi je sve u stomaku zaigralo.Zašto ima ovakav uticaj na mene?Nemoguće da sam se zaljubila.N e m o g uć e.Nisam.Odbijam to da prihvatim.Pogledam ga zbunjeno.
"Ovaj,moram da idem.Vidimo se."
"Nećeš ništa reći?"
"Vidimo se"
Napuštam stan i najbrže što mogu odlazim do svog stana.Molim vas neka mi neko razjasni čemu ovo.Tebe.Tebe.Tebe.Odzvanja mi u glavi način na koji je to rekao.Zašto?Ne znam ni sama.Užas ubiću se.
YOU ARE READING
Sudar svetova
RomanceLena je dete razvedenih roditelja,bez obzira na to slobodno se može reći da joj je život med i mleko.Savršen dečko,odličan status u školi,odlične ocene,konkurisanje na jednom od najprestižnijih Bečkih univerziteta,ma sve što se samo poželeti može.U...