Telefon mi zvoni.Bukvalno ne znam gde se nalazim.Pogledam u gornjem levom uglu ekrana i vidim da je 4:57.Ko zove ovako kasno?!
"Molim?!"
"Lena Mihajlović?"-upita muški glas,smirenim tonom.
"Da,izvolite?"
"Zovem iz policije,vi ste sestra Uroša Lazarevića?"
MOLIM?!Šta je on upravo izgovorio?Policija?Šta se kog đavola dešava?
"Jesam,nešto se desilo?"
"Znate za zanimanje kojim se Uroš bavi,e pa uhvaćen je večeras u klubu "Sky''.Možete li doći do stanice?"
Šta?Sada?Kakvim se to poslom Uroš bavi nemam pojma pobogu!
"Tu sam za 15 minuta"-izgovorim i prekinem vezu,te duboko uzdahnem.Šta se krije iza ovoga?Čime se to on bavi?Koja je to mračna tajna Uroša Lazarevića?Navlačim trenerke i duks sa kapuljačom.Preko oblačim jaknu i izlazim iz kuće.
.
Ulazim u stanicu.Vozila sam 200 na sat.Koliko se oseća u vazduhu gde se nalazite.Kao da je oko mene milion psihopata koji samo čekaju svoj plen.
Ne zaboravi,među njima je i Uroš.
Čujem dosadan glas u svojoj glavi.Ah prekini!
"Dobro veče,ili jutro kako god.Došla sam zbog Uroša Lazarevića."
"Pođite za mnom"
Krenem za ovom ženom u policijskom odelu i uđem u kancelariju u kojoj Uroš sedi sa jedne strane stola a sa druge inspektor i inspektorka.
"Dobro veče,izvoli sedi"-kaže žena čvrstog stava i riđe kose pokazivajući mi mesto pored Uroša.
"Dakle?Gde je Uroš bio danas tokom dana?"-upita me čovek do nje.Sranje!Ne znam ni šta treba da pričam.Oo Uroše platićeš mi za ovo.
"Bio je kod kuće"-odlučno kažem te osetim Urošev stisak ruke koji mi potvrđuje da dobro lažem.
"A da li znate da je juče bio u Banja Luci?Šta je tražio tamo?"
Banja Luka?Šta?Šta to on radi zaboga?!
"Ne,ne znam.Jutros sam doputovala iz Rima u kom inače studiram,tako da zaista ne znam ništa o proteklim dešavanjima iz kuće."-Odkud mi je ovo izaslo iz mozga?Zadivljujem sebe.
"Kada ste zadnji put bili kod kuće gospođice Mihajlović?"
"Pre mesec dana"
"Odlično.Da li znate gde je vaš brat bio 14.11.?"
"Pobogu odkud bih znala,da li vi znate gde ste bili 14.11.?!"-kakva su ovo pitanja?!Odkud bih to znala čak i da mu stvarno jesam sestra!?
"Ne budite drski gospođice"-čujem umirujući glas riđokose inspektorke.
"Hvala vam puno,možete da izađete,gospodin Lazarević će provesti noć ovde.Bićete obavešteni ujutru o narednim procesima."
"Možemo li da razmenimo par reči?Nasamo?"
"Naravno,imate 10 minuta"
Ljubazno se zahvalim te zatvorim vrata kad utvrdim da su skroz odmakli i da ne mogu da nas čuju.
"Šta koj kurac Uroše?!Šta to radiš?Kakvi su ilegalni poslovi kojima se baviš?Zašto si ovde?!Zašto sam JA ovde?!"
"Smiri se Lena,nije bitno zašto sam ja ovde.Ti si ovde jer si jedina koje sam se setio u tom trenutku.Nisam sigurno mogao da pozovem Ivana!"
"Kako misliš da te izbavim odavde ako ne znam zašto si u zatvoru?"
"Ne treba ti da znaš,već advokat.Ako bude bilo potrebe za advokatom reći ću ti šta ćeš uraditi."
"Kako si tako smiren čoveče?!Da li si normalan?Čuješ li sebe?Znamo se jedva dve nedelje i ti me dovlačiš u policiju da budem deo sranja u koje nisam upućena.Koštaće te ovo Uroše kunem ti se da hoće!"
"Polako lepotice"-približava mi se i stavlja ruke na moje obraze.
"Ne znam zašto ovo radim"
"Zato što i ti osećaš isto,bez obzira na naše kratko poznavanje"
"Šta to osećam?"
U tom trenutku vrata se otvaraju i skontam da neću dobiti odgovor na svoje pitanje.
"10 minuta je isteklo.Moramo da odvedemo gospodina Lazarevića.Čućemo se sutra gospođice Mihajlović.Laka vam noć"
Bas je laka u pola 6 ujutru.Bravo.
"Doviđenja"
Kažem ljubazno te se jedva dogegam do svog auta.Čime se on to bavi?Šta ja to osećam?Koliko pitanja.Ni na šta nemam odgovor.Ali jedno znam,na ovo prvo ću naći odgovor pa makar mi bilo poslednje.Želim da znam u kakve je to ilegalne poslove umešan ovaj kreten.
YOU ARE READING
Sudar svetova
RomanceLena je dete razvedenih roditelja,bez obzira na to slobodno se može reći da joj je život med i mleko.Savršen dečko,odličan status u školi,odlične ocene,konkurisanje na jednom od najprestižnijih Bečkih univerziteta,ma sve što se samo poželeti može.U...